It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Even hijsen hoor. Nieuwe baan is leuk, maar geen leuke kerel te vinden daar. Gelukkig lijkt het werk wel leuk
Arme tientje, waar werk je ook alweer dan solliciteer ik daar.
Zaterdag heeft mini kreeft diploma B gehaald na 3 lessen, in een recordtempo dus. Meestal geven we dan na afloop een klein kadootje, maar dat hadden we dus nog niet.

Vanavond de avond-4 daagse gelopen met de kids. Beredruk, maar wel gezellig. Vooral mini en vriendinnetje vinden het lopen voor de medaille heel spannend.

Tientje, duizelt je hoofd een beetje van alle nieuwe dingen, of gaat het nog een beetje?
Ben beetje moe nu wel hoor... Zoveel nieuwe mensen, indrukken, boeken, dossiers... Vanmiddag ook op mijn 'oude' werk geweest, toch wel een beetje vreemd hoor. Geen sleutel meer, ineens ben je 'gast'. Nou ja, volgens mij is dit werk wel veeeeel leuker.

Oh en Badmeester: 15 kilometer zuidelijker en je bent er! Feel free!
Ben iig blij dat het werk je bevalt. Logisch dat je moe bent.

Ik kan het zowat alleen nog maar over mijn katten hebben. Niet dat ik al mooie verhalen heb hoor, ze vinden me nog helemáál niet leuk. Dwz, zolang ik niet beweeg vinden ze het nog wel ok, maar zodra ik opsta is het tijd om je weer te verstoppen blijkbaar.

net wel even lekker gesport.

Op het werk gaat het wel ok, beetje ups en downs. Ik heb wel plezier meestal, maar soms ook echt totáál niet (hoort er ook bij) Ga deze maand weer een korte opleiding doen voor 't werk.

Verder ben ik al sinds 4 april (!!!!!!) aan het wachten op de uitslag van de hogeschool hier of ik een studie nu in 3 jaar mag doen of toch in 4 jaar en ik weet nog stééds niks. Ik vind het nu niet leuk meer.
Nummer 6 van de acht is dinsdag begonnen, en ik was behoorlijk misselijk. Gelukkig begint het nu weer enigszins af te nemen.

De mini-kreeftjes hebben de avond 4-daagse voltooid, dus ze zijn beiden een medaille rijker. Vanavond heeft midi-kreeft met minimale ondersteuning van mij Kip Siam gemaakt.

Ik heb ontdekt hoe ik mijn CD's moet rippen, dus ik ben nu alles naar mp3-formaat aan het omzetten. Dus lekker makkelijk ook op de pc naar muziek luisteren.

Tangerine, kleine katjes worden het leukst, als je ze eindeloos verveelt en in de hand houdt. Daar worden ze enorm tam van.
Ze vinden me gelukkig al veel leuker! HP is een echte knuffelaar, komt op schoot en zo.

Sirius is wat meer een speler.

Ik maak me alleen wat zorgen, want Sirius was al de grootste van de twee. Sirius is ook aangekomen en nog groter geworden, maar HP is afgevallen. 200 gram, en da's best veel voor zo'n kleintje. Sirius houdt hem ook nogal bij het eten weg eigenlijk. Wegduwen en zo. Ik ga HP proberen wat bij te voeren, vandaag hebben we hem al even in alle rust laten eten en daar ga ik de komende week mee door. Hij moet echt weer wat aankomen... En Sirius, die sluit ik dan wel op ofzo.
Kreeft, hou je taai!

Tangerine, zijn ze al een beetje zindelijk?
Ze zijn hartstikke zindelijk. Nu ik ze weer wiskas zachte prut geef (HP eet anders zo weinig, zo weinig!!!) stinken ze weer verschríkkelijk! Gadverdamme.... Maar sja, het hoort erbij.

HP eet niet zoveel brokjes en ook kattensnoepjes laat hij liggen. En hij is zo mager! :'(
Haha Tangerine, je begint echt al te moederen met je katjes! Maar goed, ze geven lol, maar ook echte zorg.

Nou Perel, je hebt wel een onderwerp aangesneden hoor, heftig. Als ik het zo lees, hoop ik dat wij het beter gaan doen. Maar zoals je ziet, we moeten de gevoelens van de kids niet onderschatten.

Gelukkig voel ik me weer stukken beter! En vanavond ook nog eens met mini-kreeft nog naar het voetbal gekeken. Alhoewel kijken, kletsen dus.
Tangerine,

...even snel een adviesje....kmoet zo rennen....

Misschien mist HP het melkachtige aan zijn eten.

Ik heb mijn katten als ze nog baby waren met melkpoeder voor jonge katjes en aanstaande kattenmoeders bijgevoerd.

Dat vonden ze altijd heerlijk.

Mijn jongste werd (van de boerderie) werd gewoon met brintapap (gewone melk) stevig gemaakt, ik wist niet wat ik zag van die dikke stevige betonachtige brij.

Dit is tegenwoordig zijn verwentoetje....

Wie weet kun je het eens in die hoek zoeken.

Groet Perel.
O, eh Kreeft, wat fijn dat het bij jou weer een beetje beter gaat!
Kunnen we weer een paar nieuwe kiekjes krijgen van je katjes Tangerine? Ben wel benieuwd!
Perel, bij 3 dierenwinkels heb ik nog geen speciale melk voor kittens en zo gevonden. Beetje jammer. Misschien moet ik brinta dan maar proberen, en dan met kattenmelk of zo? Maar 'gewone' kattenmelk, daar nemen ze ook maar een paar slokjes van.

Ik ben bij de DA geweest, die vond HP ook wel héél erg mager. Eerst begonnen met nog een ontwormingskuur (is het meest voor de hand liggend bij afvallen), maar als dat niet helpt (moet maandag weer wegen) dan komen er allerlei bloedtesten en zo.

Bovendien moet ik ze gescheiden gaan voeren, maar dat is praktisch gezien vrijwel onmogelijk. Ik ga HP nu maar gescheiden bijvoeren zeg maar....

Heb even voor je rondgegoogled:

http://www.zooplus.nl/goo...voersupplement/kattenmelk

Die verkoopt het.
quote:Perel schreef op 10 juni 2008 @ 07:45:

Mijn jongste werd (van de boerderie) werd gewoon met brintapap (gewone melk) stevig gemaakt, ik wist niet wat ik zag van die dikke stevige betonachtige brij.

Dit is tegenwoordig zijn verwentoetje.....Daar ben ik ook groot mee geworden, en is ook nog af en toe mijn toetje!
En ik heb voor het eerst de eten-pijler onveilig gemaakt, het gaat helemaal de verkeerde kant op denk ik.
Mán wat was je weer laat wakker...of vroeg op?
Perel, je gelooft me vast niet, als ik vroeg op was! Door het 's middags slapen, is een beetje mijn dag nacht ritme overhoop. En misschien moet ik ook wat minder koffie drinken 's avonds, dat helpt ook wel.

Vanochtend nog even naar de kapper geweest. En zoals altijd een stukje korter. Wat makkelijk hebben wij mannen het dan, niet?

Vanavond weer asperges gegeten, wel wat bewerkelijk, maar wel lekker.
Perel, wie is trouwens die dame in jouw avatar? En heb je die met opzet gekozen?
Foto's staan op de kattenvraagbaak
Kreeft,

Ik weet niet (meer) wie ze is, ben haar tegengekomen tijdens het surfen toen ik op zoek was naar informatie over kunstgeschiedenis. Ik dacht dat haar voornaam Lucretia was, heb geprobeerd haar weer terug te googelen maar kon haar niet meer vinden. Er hebben een heleboel naamgenoten van haar bestaan.

Tangerine, never a dull moment these days, heb ik begrepen.

Ik zou er ook zo weer aan beginnen, maar mijn oudste trekt het nu al soms niet, dat ongeleide projectiel dat ik sinds een jaar in huis heb, en dat nog lang niet is uitgeraasd.

Perel.
Hahaha, ja het vraagt wel wat energie .

Maar het valt me mee hoor, ze zijn niet krabberig of zo.

HP loopt nu met een héél zielig staartje rond...

Ja, het is een smerig verhaal. Ik kwam zijn staartje tegen, en er zat dus een hele klodder poep met kattenbakkorrels in!! Katten horen toch zo schoon te zijn??? BAHBAH. Met een nat doekje kreeg ik die opgedroogde meuk er niet uit, dus ik heb z'n staart deels gekortwiekt. En daarna alsnog met een nat doekje aan de slag geweest. Zijn staart is nu nog plukkeriger dan de rest van zijn haartjes en bovendien lijkt z'n staart wel verzopen .
Perel, het is Lucretia Borgia en het schilderij is van Bartolomeo, ze stond bekend als Femme Fatale.

Tangerine, ik kon de kattenvraagbaak effen niet vinden, is dat op overigen?

Vanochtend gewekt met ontbijt op bed. Mini-kreeft had zich helemaal uitgeslooft en wel 14 kadootjes gemaakt. En een ballon met confetti, en die moest natuurlijk knallen. Waarna het hele bed onderlag, maar ter verhoging van de feest-vreugde. Kreeft-lief is zichzelf nu even aan het verwennen, door met een vriendin te gaan high-tea-en. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.
Inderdaad, op overige. Het heet 'de viva kattenvraagbaak' o.i.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven