It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Leuk dat dit topic nog leeft. Ik ben schandalig lang niet geweest.

Weet je wat het is, ik ben Verliefd. Echt verliefd. Ik slaap slecht. Heel slecht. Het is gewoon niet leuk meer. Maar ja. .

Hoe is het met iedereen hier? Kreeft gaat op vakantie lees ik? Mooi, dit weekend wordt het eindelijk weer een beetje lekker is de verwachting. Tientje, hoe is't met het werk?
Hallooooo... ik leef nog hoor (en hoe!). Lekker Kreeft, dit weer is echt uitermate geschikt om te gaan kamperen, geniet er maar van!

Baan gaat prima, ben redelijk ingeschoten op mijn nieuwe vak en kan het goed vinden met mijn collega's. Enig minpuntje is elke ochtend om 6.15 uur in de auto zitten maar ach, een kniesoor die daar op let toch?

Ga ik nu even genieten van mijn weekend en een welverdiend roseetje

p.s. Tang, je hebt een krabbel
Niet om de ogen uit te steken maar kwam er vandaag achter dat ik nog 300 uur vrij heb dit jaar hihi
300 uur?

ik heb er nog 36....
Tangerine, wat leuk!!!!! Vertel eens, is ie lang kort breed of blond. Hij heeft ie humor en andere leuke kwaliteiten. En bovenal, hoe leerde je hem kennen?

Tientje, maar wel om 6:15 in de Aygo! Das toch wel een beetje genieten. En is de thee nu vervangen door een roseetje?

Badmeester, ik snap er niks van. 300 vrije uren over na een verbouwing, dat kan toch niet?

Nou vandaag was wel grappig. Een collega had gebelt of ie rond etenstijd kon langskomen, dus vroeg ik eet je mee? Hij waarom niet? Dus ik had even drie gangen in elkaar geknutseld, want dat was toch een goed excuus om even lekker te eten. Was ie toch een beetje overdonderd van, maar het was wel heel erg gezellig.

Morgen (zaterdag) richting de camping, ik begin de dames flink te missen en zij mij, dus het wordt hoog tijd dat ik eindelijk kan gaan.
Festen!!!!!! Hartstikke leuk. Maandag ben ik van de partij! Het is in ieder geval ingeslagen als een leuke bom!
eh ja ambtenaar en adv ofzo?
heb ik helaas geen last van...
Zo nog net op de valreep. Deze ook niet ambtenaar draait nog even de routeplanner uit. Dan kan er niks mis gaan onderweg!
maar tientje heeft t toch ook goed qua sec. arbeidsvoorwaarden?
Nope... 157,2 uur per jaar en geen ADV... Maar ik kan er wel mee leven hoor
Hij is iets langer dan ik en redelijk breed, maar het is helemaal niet leuk. Het is een lang verhaal, maar kortweg komt het er op neer dat ik het vermoeden heb dat hij just not that into me is. En voor iemand die normaal nooit echt verliefd wordt is dat niet héél leuk......
Arme Tang... komt wel goed hoor meisje!
Ok, mijn vermoeden was geheel en al juist. Hij is op zoek naar één ding en da's geen líefde .

Oftewel, end of story.
Maar jij was hiervoor toch al waanzinnig verliefd op iemand tang?
Badmeester, dat moet dan al een jaar terug zijn! Al was dat eerder kléine vlindertjes en dit een hele stortvloed.... tussendoor heb ik wel 2 mannen leuk gevonden, maar verliefd, neuh...
Tangerine, wat zwaar k .
hey lieve kreeft!!! het was veuls te kort, maar vond het leuk je te ontmoeten, ook kreeftlief en kreeftmooiekids

het doosje met...is nog dicht, bonbons denk ik? zonde om te openen hahahahhaaa vanavond maak ik het doosje open, wat een muts ben ik toch...

maar ik vond het zo'n fucking lief gebaar, tja...

het zijn vaak de kleine dingen die het doen

het was nog enorm druk geworden gisteren, weer een volle wissel, dus het was rennen hahahaaaa

nog 1 weekje en dan is het weer rustig op het park, zalig!

knuff van mij, ook voor kreeftlief en kreeftmooiekids
Zoooo, wordt er gewoon 'gedate' op dit topic?? Hahaha, leuk joh! Tangerine en ik hebben elkaar ook al eens in real life gezien, grappig hoor.

Hier gaat alles prima, gisteren naar het Prinsengrachtconcert in Amsterdam geweest en dat was absoluut een aanrader. Hoe is het verder met eenieder?

Tang, al een beetje bekomen van de klap? En Kreeft, leuke vakantie gehad? Hoe is het verder met je gezondheid? Perel, how's life met jou? Al in een beetje rustiger vaarwater gekomen? Hope so!

Badmeester, jou hoor/lees ik ook niet meer zo, heb je soms een badjuffrouw aan de haak geslagen
Ja hoor, wel bijgekomen van de klap gelukkig! Daar ben ik dan wel weer nuchter genoeg voor, al zijn ratio en gevoel nog niet gehéél in overeenstemming met elkaar.

Hoe is't verder met iedereen?
Aaaach, arme Tang

Maar je weet hoe het kan lopen he
Foei tien weet je dat niet meer
quote:badmeester schreef op 24 augustus 2008 @ 18:11:

Foei tien weet je dat niet meerEh, in dat geval is het antwoord op mijn eigen vraag 'ja'. Toch?
Zo terug van Duinrell, nou ideaal voor kinderen, om daar te zitten. Ze hebben het reuze naar hun zin gehad. Ook Festen nog even gezien, hartstikke leuk, om eens een keer te zien wie er achter de avatar zit! Nou Festen, maak die doos maar soldaat, je hebt ze verdient!

We wouden ook nog naar het corpus (het menselijk lichaam), waar je in rond kon lopen, maar dat zat harstikke vol, dus daar konden we pas 's avonds in. Dus maar naar Haarlem geweest in het Teyler Museum. En als je overal wat bijverteld, vinden kids het hartstikke leuk.

Nu weer lekker thuis, het eigen bedje ligt toch altijd nog lekkerder. En vandaag nog even een CT-scan laten maken en de porte-cath laten doorspoelen. En nu maar duimen, dat straks de resultaten goed zijn.

Toch had ik hier wel een beetje een stille hoop, dat jullie van de zomer tegen een leuke hunk aan zouden lopen. Ik blijf in ieder geval duimen, dat het niet weer een lonely christmas wordt.

Nou en als andere mannen het niet doen, zal ik eens wat bloemen uitdelen:

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

Mensen, leuk om te zien dat dit topic nog steeds leeft!

Knuffel aan iedereen hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven