Ja, en nu?

10-04-2010 20:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de meest ingewikkelde situatie voor mezelf gecreëerd;

ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt met m'n vriend waarmee ik 3 jaar samen was oa omdat hij mij mn vrijheid niet gunde terwijl hij bijna iedere dag en avond weg was. Daardoor ontstonden er allemaal kleine irritaties en van sex was al helemaal geen sprake. Ik heb daarom voor mezelf gekozen omdat de relatie een soort blok aan mn been werd en ik me nu wil concerteren op de dingen die me interesseren; me studie en m'n werk.

Een paar weken voordat het uit ging met mn ex heb ik een jongen van school beter leren kennen (we draaide al een half jaar om elkaar heen) en nu ik in deze kut situatie zit (ik woon nog samen met mn ex) kan ik altijd bij hem terecht. Ik heb ook al een aantal nachten bij hem doorgebracht en ja, je voelt m al aankomen; sex met hem gehad (het is wel veel te snel gebeurd maar probeer je maar is in te houden als een hele leuke, sexy dude je begint te zoenen als je al te lang geen sex gehad heb).

Nu is het probleem dat ik hem heeel leuk vind en heel hard probeer om niet verliefd te worden omdat ik het te snel vind gaan en ik niet single ben om me weer in een nieuwe relatie te storten.

Hij wil ook geen relatie, hij is bang om zijn vrijheid te verliezen en zich te hechten aan iemand, hij heeft heel veel crappy relaties gehad en moet het hoofdstuk met z'n laatste ex nog afsluiten (ze kwam voor zijn gevoel veel te dichtbij en daarom heeft ie haar een paar keer gedumpt en toch weer terug genomen).

Maar hij belt me wel steeds om te vragen hoe me dag was of om te vragen of ik bij hem kom chillen. Want hij vindt het heel fijn om me in de buurten te hebben (zijn woorden)

Ik heb echt geen idee wat ik hier nou mee moet doen, hij is voor me gevoel te leuk om zomaar te laten gaan maar ik wil voorlopig geen relatie maar ik ben heel bang dat als onze relatie zich verder ontwikkeld dat ie mij ook dumpt omdat ik te dichtbij kom.

Ik weet ook wel dat ik me te druk maak om wat misschien kan gaan gebeuren maar ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet, wel of niet meer met hem omgaan??
Ben je verliefd?
....nee wacht es effe?? Hij wil geen relatie en jij ook niet.. whats the problem dan??
Zolang jij en je ex nog samenwonen zou ik me maar even kalm houden. Zorg voor een eigen plek en zie dan verder.
quote:siesa schreef op 10 april 2010 @ 20:43:

....nee wacht es effe?? Hij wil geen relatie en jij ook niet.. whats the problem dan??ja precies.. je kan toch gewoon lekker sex hebben..
Wat studeer je?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
In elk geval niet iets waarbij de Nederlandse taal erg belangrijk is, Singalala

Hapjeappel (leuke nick!); geniet lekker van je verliefde gevoelens, neem het niet te serieus en seks er fijn op los Probeer zsm een eigen plekje te vinden. Succes en veel plezier
quote:Sarah Scott schreef op 10 april 2010 @ 21:05:

In elk geval niet iets waarbij de Nederlandse taal erg belangrijk is, Singalala
Geen Nederlands in ieder geval

TO, niet te moeilijk doen, enjoy.
Te leuk om te laten gaan???

Je wil stiekem wel een relatie met hem. Anders had je nml gewoon sex en maakte je je hier niet druk om...................
Ik zou me meer druk maken om wat mijn ex zou doen als hij er achter kwam dat ik al weer rondneukte met een ander terwijl ik nog bij hem woonde
Ik zou me meer druk maken om wat mijn ex zou doen als hij er achter kwam dat ik al weer rondneukte met een ander terwijl ik nog bij hem woonde
Een paar weken vóórdat het uitging met ex heb je deze "dude" leren kennen?

Heeft het één niet stiekem iets met het ander te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven