Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

maandag 9 oktober 2017 om 22:42
dinsdag 10 oktober 2017 om 08:26
Gefeliciteerd! En je vrouw natuurlijk ook Wat een leuke lieve foto! En otis heeft blijkbaar hard gewerkt want hij ligt er lichtelijk uitgeput maar zeer ontspannen bij
En wat de enkele zuurpruim betreft, héééérlijk zo'n topic!!!! Mogen er meer van komen.
Wens jullie rustige nachten en een tevreden baby toe.

En wat de enkele zuurpruim betreft, héééérlijk zo'n topic!!!! Mogen er meer van komen.
Wens jullie rustige nachten en een tevreden baby toe.

dinsdag 10 oktober 2017 om 15:27
Iedereen heel erg bedankt voor alle berichtjes. Dat waardeer ik heel heel erg. We zijn inmiddels thuis sinds zondagavond en het gaat wel vrij aardig volgens mij.
Maar waar ik me wel over verbaas: er bestaat zoiets als kraamtranen lees en hoor ik en dat schijnt vooral vrouwen te treffen...
Maar
Ik weet dat ik ook vrij gevoelig ben voor een man
Maar
Ik jank me helemaal een ongeluk. Ik kreeg een kaartje van een vriendin van me: tranen. Ik doe hem voor het eerst in bad onder toeziend oog van de kraamzorg: tranen.
Ik heb drie weken vrij genomen dus dat wordt nog lekker zo.
Vannacht wel 4 uur geslapen!:-)
Maar waar ik me wel over verbaas: er bestaat zoiets als kraamtranen lees en hoor ik en dat schijnt vooral vrouwen te treffen...
Maar
Ik weet dat ik ook vrij gevoelig ben voor een man
Maar
Ik jank me helemaal een ongeluk. Ik kreeg een kaartje van een vriendin van me: tranen. Ik doe hem voor het eerst in bad onder toeziend oog van de kraamzorg: tranen.
Ik heb drie weken vrij genomen dus dat wordt nog lekker zo.
Vannacht wel 4 uur geslapen!:-)