Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dinsdag 10 oktober 2017 om 17:35
badmeester schreef: ↑10-10-2017 15:27Iedereen heel erg bedankt voor alle berichtjes. Dat waardeer ik heel heel erg. We zijn inmiddels thuis sinds zondagavond en het gaat wel vrij aardig volgens mij.
Maar waar ik me wel over verbaas: er bestaat zoiets als kraamtranen lees en hoor ik en dat schijnt vooral vrouwen te treffen...
Maar
Ik weet dat ik ook vrij gevoelig ben voor een man
Maar
Ik jank me helemaal een ongeluk. Ik kreeg een kaartje van een vriendin van me: tranen. Ik doe hem voor het eerst in bad onder toeziend oog van de kraamzorg: tranen.
Ik heb drie weken vrij genomen dus dat wordt nog lekker zo.
Vannacht wel 4 uur geslapen!:-)
Gewoon toegegeven aan die tranen, je bent niet van steen. Het is ook zo bijzonder, of je nu vader of moeder bent. Geniet ervan en huil maar van geluk.

dinsdag 10 oktober 2017 om 18:17
Dat is best lang hoor. De eerste week haalden man en ik dat samen niet eens

dinsdag 10 oktober 2017 om 18:32
badmeester schreef: ↑10-10-2017 17:16Nee. Hij heeft wel de achternaam van zijn moeder gekregen trouwens
Ok, tof.
Waarom haar naam?
Heel veel geluk met de kleine gewenst.

dinsdag 10 oktober 2017 om 19:29
Zoals ik al dacht: ik maak me wel zorgen maar volgens mij gaat t best ok.Lady*Voldemort schreef: ↑10-10-2017 18:17Dat is best lang hoor. De eerste week haalden man en ik dat samen niet eens![]()

dinsdag 10 oktober 2017 om 19:41
Mijn man heeft ook traantjes weggepinkt in de kraamweek hoor. Hij is behoorlijk introvert, maar tijdens de kraamweek stond alles wagenwijd open(kan ook de vermoeidheid zijn
). T was een bijzondere ervaring. En inderdaad bezorgd, maar dat is allemaal part of the deal. T wordt vanzelf minder. Lekker dat je drie weken vrij bent! Heb het altijd bijzonder gevonden dat een man na 2 dagen verlof weer aan het werk 'moet'. Alsof het voor de man niet ingrijpend is om vader te worden.

dinsdag 10 oktober 2017 om 19:47

dinsdag 10 oktober 2017 om 20:22
[quote=badmeester post_id=27649631 time=1507656671 user_id=31570]
Past beter bij voornaam en waarom moet altijd de naam van de man mee? We leven in de 21ste eeuw he.
[/quot
Maar heb jij broers die de naam doorgeven? Een collega van mij heeft dat ook gedaan, maar wel omdat een anded de naam doorgaf.
Je bent in elk geval een moderne man en vader
Past beter bij voornaam en waarom moet altijd de naam van de man mee? We leven in de 21ste eeuw he.
[/quot
Maar heb jij broers die de naam doorgeven? Een collega van mij heeft dat ook gedaan, maar wel omdat een anded de naam doorgaf.
Je bent in elk geval een moderne man en vader