Jaloezie

02-09-2018 23:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik zit met iets vervelend en weet niet hoe ik ermee moet omgaan.

Ik ben namelijk jaloers op de ex van mijn vriend. Raar. Ik weet het..

Het is gewoon, ik ben zo verliefd op hem dat ik het niet kan verkroppen dat zij hem voor mij heeft leren kennen en dus heeft gehad en ook zij hadden echt veel seks en dergelijke.
Ik weet dat ik er mijzelf mee pest, maar toch durf ik vaak vragen naar hun relatie en ja seksleven samen.. En als hij iets verteld voel ik mij echt slecht..
Wij wonen niet samen en er is ook een uurtje afstand tussen ons dus zoveel zien we elkaar niet max 4x in de maand ofzo?
En als we elkaar zien hebben we natuurlijk seks omdat er zo'n lange tijd tussen zit en de nodige zin..
Maar niet zolang geleden zei hij iets als dat hij het wat kalmer aan wilt doen met de seks en meer wilt genieten van ons samen zijn, gewoon wat liggen knuffelen en tv zien bijvoorbeeld..
Ik voelde mij echt niet zo goed met die uitspraak. We zien elkaar al niet zoveel en nu wilt hij de seks mindere omdat hij wilt genieten van '' ons ''?
Moet ik dat positief zien of?

Als hij samenwoonde mijn zijn ex zei hij dat ze zeker 4x per week seks hadden of zelfs elke dag.
Tegen mij zei hij duidelijk dat dat bij ons niet het geval zal zijn, want hij wilt niet dat ik denk dat hij alleen maar seks wilt met mij..

Ik kan er moeilijk mee om dat hij met zijn ex dat wel allemaal kon en wou en nu bij mij is het helemaal anders, terwijl hij wel zegt dat hij een toekomst ziet met mij en wilt trouwen ooit..

Zijn er nog vrouwen die jaloers zijn op de voorgaande vrouwen bij hun vriend?
Ik ga even antwoorden in het algemeen en niet ieder apart als dat goed is.

Ik ben 26 jaar en hij is er 30.
Ik heb met hem nu een jaar een relatie, en de vlinders zijn er nog altijd hoor. Als wij met elkaar afspreken dan is er altijd die gezonde stress in de buik.
Ik ben er 100% zeker van dat hij mij NIET bedriegt.. En NEE hij heeft geen seks meer met zijn ex, tussen hun zit nog meer afstand dan tussen ons :)
Wij zien elkaar inderdaad niet zoveel en dat is heel jammer, maar wij sturen elke dag met elkaar, we geraken elkaar niet beu.

Hij is niet degene die zelf over zijn ex begint, integendeel liefst van al zou hij dat allemaal willen vergeten.. maar ik vraag dan eens over hun leven samen. En hij is echt gewoon zo'n persoon dat over alles eerlijk en open is. Dat siert hem maar soms ook wat gênant :-D Dus ja hij antwoord gewoon op mijn vragen omdat ik ernaar vraag..
Ik zal altijd een beetje jaloezie hebben naar haar toe omdat ze samen ook nog een kind hebben, dus ze zullen altijd wel in elkaars leven blijven..
Het is gewoon, ik ben zo smoorverliefd op hem dat ik hem graag veel vroeger had willen leren kennen enzo. :-)

En ik ben heel blij dat hij ook gewoon gezellig wilt samen liggen en genieten van ons.. Hij is ook ontzettend lief en zegt mij dagelijks dat ik zijn ware ben en dat hij nooit zo verliefd is geweest enzo.. Dus ik ben er wel zeker van dat hij mij graag ziet.. Maar God damned, ik vind hem gewoon zo aantrekkelijk dat ik het moeilijk heb om '' braaf'' te zijn .. :-D

Er zijn veel reacties waarin staat dat ik onzeker ben over mezelf..? Is dat zo?
MisaMi schreef:
03-09-2018 12:02
Jij bent 21 maak ik op uit je nickname? Hoe oud is hij?
Het klinkt een beetje alsof er met zijn ex een andere/sterkere chemie was dan met jou. Ik herken dat wel van verschillende exen, met de één was het een relatie met heel vaak seks en scheurden we het behang van de muur zogezegd, en met de ander was het wat tammer.
Oja, wat mij nu te binnen schiet is de vraag of zijn ex zijn ex wel is....jullie zien elkaar niet echt vaak. Misschien is het helemaal geen ex en hebben zij nog steeds seks met elkaar en heeft hij daardoor niet veel zin meer over...just saying. Hoe lang en hoe goed ken je hem eigenlijk?

Ik ben 26 jaar en hij is er 30. 
Ik heb met hem nu een jaar een relatie, en de vlinders zijn er nog altijd hoor. Als wij met elkaar afspreken dan is er altijd die gezonde stress in de buik. 
Ik ben er 100% zeker van dat hij mij NIET bedriegt.. En NEE hij heeft geen seks meer met zijn ex, tussen hun zit nog meer afstand dan tussen ons 
Wij zien elkaar inderdaad niet zoveel en dat is heel jammer, maar wij sturen elke dag met elkaar, we geraken elkaar niet beu.

Hij is niet degene die zelf over zijn ex begint, integendeel liefst van al zou hij dat allemaal willen vergeten.. maar ik vraag dan eens over hun leven samen. En hij is echt gewoon zo'n persoon dat over alles eerlijk en open is. Dat siert hem maar soms ook wat gênant  Dus ja hij antwoord gewoon op mijn vragen omdat ik ernaar vraag.. 
Ik zal altijd een beetje jaloezie hebben naar haar toe omdat ze samen ook nog een kind hebben, dus ze zullen altijd wel in elkaars leven blijven.. 
Het is gewoon, ik ben zo smoorverliefd op hem dat ik hem graag veel vroeger had willen leren kennen enzo. 

En ik ben heel blij dat hij ook gewoon gezellig wilt samen liggen en genieten van ons.. Hij is ook ontzettend lief en zegt mij dagelijks dat ik zijn ware ben en dat hij nooit zo verliefd is geweest enzo.. Dus ik ben er wel zeker van dat hij mij graag ziet.. Maar God damned, ik vind hem gewoon zo aantrekkelijk dat ik het moeilijk heb om '' braaf'' te zijn .. 
Kennelijk vindt hij jou niet zo aantrekkelijk.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
03-09-2018 13:45
Kennelijk vindt hij jou niet zo aantrekkelijk.
Gij zijt dan weer zo iemand dat niet verder leest dan het seks gedeelte..
Als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden zou hij niet lief zijn en al de rest. Of dan zou hij ook al niet bij mij blijven maar soit, het stikt hier van de zwartkijkers..
Waarom zeg je in OP niet dat hij en zij een kind hebben

En heb je misschien eerder een topic geplaatst afgelopen week ?

Indien
Ja waarom een tweede
Indien
Nee toeval
Exact dezelfde situatie
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Tja, toch klinkt het wel alsof hij van jou minder geil wordt dan van zijn ex. Als hij met haar elke dag seks wilde en met jou bijna niet en dan met een slap excuus komt als "ik wil niet dat je denkt dat het mij alleen daarom gaat" dan gaan er bij mij wel alarmbellen rinkelen. Hij zal best van je houden, maar de chemie tussen jullie is minder dan met zijn ex. Kun je niets aan doen behalve accepteren en hopen dat dat voldoende is voor jullie beiden op den duur.
Je sxhrijft dat je hem zo goddamned lekker vindt dat je moeite hebt van hem af te blijven....wat gebeurt er als je hem bespringt? Probeer het eens. De meeste mannen worden daar wel wild van hoor.
Bij mannen gaat het testosteran gehalte omlaag als we rond de 30 zijn. De behoefte aan seks wordt langzaam minder.

Dat heeft niks met zijn ex te maken.
MisaMi schreef:
03-09-2018 15:43
Tja, toch klinkt het wel alsof hij van jou minder geil wordt dan van zijn ex. Als hij met haar elke dag seks wilde en met jou bijna niet en dan met een slap excuus komt als "ik wil niet dat je denkt dat het mij alleen daarom gaat" dan gaan er bij mij wel alarmbellen rinkelen. Hij zal best van je houden, maar de chemie tussen jullie is minder dan met zijn ex. Kun je niets aan doen behalve accepteren en hopen dat dat voldoende is voor jullie beiden op den duur.
Ik zal misschien nog wat duidelijker zijn. Die hebben samen gewoond en dan was het bijna zo goed als altijd. Ik woon niet samen met hem, dan is het volgens mij ook logisch dat ik niet elke dag met hem seks kan hebben..
mamsvan schreef:
03-09-2018 15:32
Waarom zeg je in OP niet dat hij en zij een kind hebben

En heb je misschien eerder een topic geplaatst afgelopen week ?

Indien
Ja waarom een tweede
Indien
Nee toeval
Exact dezelfde situatie

Wat is dat kind van belang in deze topic eigenlijk? Het gaat toch om ons niet over het kind?
Nee ik heb niet nog dezelfde topic geplaatst, dus er is nog iemand met hetzelfde probleem dan.
MisaMi schreef:
03-09-2018 15:45
Je sxhrijft dat je hem zo goddamned lekker vindt dat je moeite hebt van hem af te blijven....wat gebeurt er als je hem bespringt? Probeer het eens. De meeste mannen worden daar wel wild van hoor.

Ja als ik dat doe dan doet hij zeker en vast mee, daar twijfel ik niet aan. :)
Maar ik wil hem natuurlijk ook niet het gevoel geven dat het enkel voor dat is, zoals hij bij mij bedoelt..
Maar als er niks gebeurt heb ik een afwijzend gevoel..
VelvetVolvo schreef:
03-09-2018 15:50
Bij mannen gaat het testosteran gehalte omlaag als we rond de 30 zijn. De behoefte aan seks wordt langzaam minder.

Dat heeft niks met zijn ex te maken.
Is dat echt waar van dat de behoefte aan seks lager wordt na 30?
Want hij zegt wel als wij gaan samenwonen dat hij er moeite mee zou hebben om niet elke dag intiem te zijn.
Dus ik weet het niet goed.
21krieltje schreef:
03-09-2018 15:12
Gij zijt dan weer zo iemand dat niet verder leest dan het seks gedeelte..
Als hij mij niet aantrekkelijk zou vinden zou hij niet lief zijn en al de rest. Of dan zou hij ook al niet bij mij blijven maar soit, het stikt hier van de zwartkijkers..
Ja het ligt aan mij.
Damned if I don’t
Dus nu wil hij niet elke dag neuken maar in de toekomst wel?

Volgens mij klopt er iets niet....

Misschien vindt hij jou niet zo aantrekkelijk, of zijn je bed-prestaties onder de maat.

Pijp je hem wel naar behoren bijvoorbeeld? Goed diep en slik je netjes door?
VelvetVolvo schreef:
03-09-2018 16:11
Dus nu wil hij niet elke dag neuken maar in de toekomst wel?

Volgens mij klopt er iets niet....

Misschien vindt hij jou niet zo aantrekkelijk, of zijn je bed-prestaties onder de maat.

Pijp je hem wel naar behoren bijvoorbeeld? Goed diep en slik je netjes door?
Moeilijk om elke dag seks te hebben als ge niet samen woont hoor ;)

Ja hoor daar zal het aan liggen.
En volgens mij doet het slikken niks aan de rest ;)
Gelieve uwe vettige klap op een ander te verkopen. Want dat heeft geen meerwaarde aan deze topic.
Wat een stomme reacties staan ertussen. We weten helemaal niet waarom hij nu minder seks wil en daar gaat de vraag volgens mij ook niet over.

Ik zou mezelf in bescherming nemen en niks meer vragen over zijn ex. En nogmaals, als hij slim is, gaat hij er ook niet meer op in.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nou, ik geloof er geen moer van dat de seksbehoefte omlaag gaat na de 30. dDier ervaring heb ik niet zal ik maar zeggen. Nee, ik blijf erbij dat het ontbreekt aan chemie. Was zijn ex een heel mooie vrouw?
Hij wil minder seks en meer genieten van het samen zijn dmv tv kijken.
Damned if I don’t
Is idd de mooiste verbinding die je met een vrouw kan hebben.
Damned if I don’t
21krieltje schreef:
03-09-2018 15:56
Wat is dat kind van belang in deze topic eigenlijk? Het gaat toch om ons niet over het kind?
Nee ik heb niet nog dezelfde topic geplaatst, dus er is nog iemand met hetzelfde probleem dan.
dat omdat er kind is het ook de jaloezie kan verklaren

dan is er inderdaad nog iemand met dezelfde probleem dat kan

waarom vraag jij vooral over de ex ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
MisaMi schreef:
03-09-2018 16:47
Nou, ik geloof er geen moer van dat de seksbehoefte omlaag gaat na de 30. dDier ervaring heb ik niet zal ik maar zeggen. Nee, ik blijf erbij dat het ontbreekt aan chemie. Was zijn ex een heel mooie vrouw?
Hijzelf vond gewoon dat ze heel mooie ogen had en er was een klik, verder vond hij ze ook niet wauwie.
mamsvan schreef:
03-09-2018 16:50
dat omdat er kind is het ook de jaloezie kan verklaren

dan is er inderdaad nog iemand met dezelfde probleem dat kan

waarom vraag jij vooral over de ex ?
Ik zelf heb ook een kind, dus daar ligt het niet aan hoor.
Ik wou daarmee zeggen dat ze altijd in elkaars leven aanwezig zullen zijn omwille van het kind.

Is niet echt op de man af vragen.. Maar dan hebben we een gesprek over hoe het er bij ons vroeger was. En dan is het gewoon van '' hoe zat dat bij u ofz? ''
MisaMi schreef:
03-09-2018 15:43
Waarschijnlijk vooraf aan dat ze een kind kregen.
Het is niet voor niets zijn ex.

Inderdaad zeg, wat wordt er negatief gereageerd vandaag.
21krieltje schreef:
03-09-2018 17:26
Hijzelf vond gewoon dat ze heel mooie ogen had en er was een klik, verder vond hij ze ook niet wauwie.
Wauwie genoeg om er dagelijks seks en een kind mee te hebben/maken.
21krieltje schreef:
03-09-2018 17:26
Hij vond haar niet wauwie maar had elke dag sex met haar. En hij wil wel elke dag sex met jou als jullie samenwonen maar nu niet....klopt echt niets van of is jouw jaloezie en gehengeld naar zijn relatie met zijn ex de oorzaak dat hij niet meer met jou naar bed wil?

Ik vind je echt naïef en een beetje een zeikwijf. Sorry....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven