Jong jochie, oudere vrouw?

25-05-2009 14:20 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks van. Een kennis van mij is net 20 jaar oud en heeft nu een relatie met een vrouw van 42 die al drie kinderen heeft. Ergens vindt ik het gewoon verwerpelijk. Wat moet zo'n vrouw met zo'n jochie? Haar eigen dochter is maar 5 jaar jonger dan hij! Nu heb ik het er al niet zo op als een oudere man een jong meisje vindt, maar dat is biologisch nog redelijk te begrijpen (jonge vrouwen zijn vruchtbaarder e.d.). Maar bij een vrouw? Ergens vind ik gewoon dat zij misbruik van hem maakt, maargoed. Ik denk dat als je zo'n jonge man zoekt, of eigenlijk gewoon jongetje op die leeftijd, je je eigen leven uit de weg loopt. Midlife crisis misschien? maarja... Liefde is liefde...
Tot op zekere hoogte kan ik TO's verbazing wel voorstellen.

Ik vraag me overigens ook oprecht af of het 'in' is als jonge man om een oudere vrouw te daten/hebben. Sinds dit jaar heb ik alleen maar jongere mannen achter me aan gehad. Tussen de 1 en 8 jaar jonger (ben zelf de 30 nog niet gepasseerd).

Eén van die scharrels had ook een 20 jaar oudere vriendin gehad. Dus ik vol verwachting van het geleerde (op een oude fiets moet je het leren), maar dat viel helaas zwaar tegen. Hij verwachtte juist meer 'moedertaken' van mij door het leeftijdsverschil.
Ach Inq BE heeft wel meer van dit soort meningen,raak je zo aan gewend dat je het niet eens meer leest.
Dank je, Inq.

Vind het toch trieste stelletjes.

Maar gelukkig hebben ze elkaar dan gevonden en kunnen ze zo de tekortkomingen aanvullen.

Al breekt de relatie vaak wel, omdat de man dan weer een jonge griet wil. Sommige doen het ook om een ouwe eens te proberen, puur fysiek..
Brown Eyes, heeft niemand jou ooit Black Eyes gegeven?

Blij dat ik jou niet in mijn omgeving heb, zou hoogstwaarschijnlijk de hele dag kokhals neigingen hebben.

Misselijk makend sujet ben jij.
Ja, dat vind ik echt.
Brown Eyes',ben benieuwd als je zo oud bent als die vrouw of je jezelf ook

zo ziet...enne TO;als ze gelukkig zijn wat is dan het probleem!Bemoei je er gewoon niet mee!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Mamasaar,

Wat verwacht je nu van iemand die het verschil tussen een overleden partner of ex partner niet weet.
Haha Beestje, ik wil jou nog wel eens horen als je zelf 42 bent en de kans krijgt om een lekker ding van 20 aan de haak te slaan.
Dat ze ook nog eens 3 kinderen heeft maakt het hele circus af!

Het si duidelijk dat ze het voor de "handigheid" doet en hij wil bij een gezin horen.

Een prima ruil!

Jammer dat hij er later pas achterkomt als hij wat ouder is en haar echt leert kennen dat hij zijn leven aan het verpesten is...

Zonde..
Tja,zoals ik al zei,iedereen mag vinden wat die wil,en ervoor of ertegen zijn,zijn eigen mening hebben,dat moet zelf vind ik, maar dat kan dan wel op een respectvolle manier en niet a la Brown Eyes.En wat zou de wereld een saaie boel zijn als we maar allemaal hetzelfde zouden zijn.
Ben gewoon eerlijk, kan het niet anders zeggen.

Ik kots er echt van.
waarom zou je er van kotsen? Dan zou het wel heel persoonlijk liggen. Ik denk dat ik ga kotsen als ik een lijk zie liggen in zware ontbinding (omdat de geur vreselijk schijnt te zijn), maar dat lijkt me logisch... maar van een stel met een enorm leeftijdsverschil?
Je kan het wel anders zeggen, maar je wilt niet. Dat is wat anders.

Je vindt het leuk om te provoceren, maar je doet het zo opvallend. Jammer.
quote:Oriane schreef op 25 mei 2009 @ 20:53:

waarom zou je er van kotsen? Dan zou het wel heel persoonlijk liggen. Ik denk dat ik ga kotsen als ik een lijk zie liggen in zware ontbinding (omdat de geur vreselijk schijnt te zijn), maar dat lijkt me logisch... maar van een stel met een enorm leeftijdsverschil?
En je mag geen jongere of oudere partner hebben,je hoort niet homo of lesbisch te zijn want dat is tegen de natuur,geen sex voor het huwelijk want je moet wachten etc en wat nog?Moet het allemaal volgends het boekje?
Inq,sommige mensen hebben gewoon een zwake maag...vandaar dus.
Geraldine, ik begreep het al niet. Wel lullig.
Inq,het gaat me hier gewoon om de manier waarop sommigen hun mening verkondigen,dat kan echt ook anders,en sommigen kunnen het als kwetsend ervaren.Natuurlijk is het vaak lastig om te laten zien wat je precies bedoelt omdat je de mimiek van iemand niet kunt zien en er daardoor misverstanden ontstaan.Maar in dit geval lijkt het me gewoon meer dan duidelijk.Beetje jammer eigenlijk dat dit topic weer een beetje uit de hand loopt!
Geraldine, ik begreep je wel , bedoelde het sarcastisch.

Verder sluit ik me aan bij wat je zegt, het is wel jammer dat het zo gaat. Een beetje nuance kan geen kwaad.

Ik ben benieuwder naar wat Beest er nou allemaal van vindt..
Ik vind het vreemd. Maar dat vind ik het voor een man ook. Of voor een homoman met een veel jonger of oudere vriend. Maakt me dus niet uit wie de relatie heeft. Ik vind een relatie met iemand die je vader of moeder had kunnen zijn in theorie gewoon vreemd.

Maar allee, wat heb ik daar uiteindelijk mee te schaften? Behalve dat ik het (voor mezelf en anderen) gewoon raar kan vinden.
InQ82,heb het begrepen hihi...trouwens heb ik hier ook wel eens misverstanden meegemaakt en dan heb ik het gewoon uitgelegd en dan was het goed.

En je bent het ermee eens of niet je vind het goed of niet,je juicht het toe of walgt ervan maar uiteindelijk beslisst degene toch zelf hoe hij/zij haar leven wil leven.Je kunt het niet nou eenmaal niet iedereen na de zin maken.

Trouwens,zijn er hier veel Belgen op het forum,de woorden ''schaften'' en ''allee''...ben gewoon nieuwsgierig.
Vaak is het gewoon onwetendheid,en bevooroordelen, men gaat er van uit dat een vrouw er op uit is om een jongere man aan de haak te slaan, daar gaat men dus de fout al in, vaak is de ontmoeting live of via internet puur toeval en groeit er meer uit.

Het is eigenlijk heel triest voor de mensen met die vooroordelen dat die niet weten hoe soms iets kan groeien, ook ik (toen 34) had genoeg sjans van gasten van 17/18 tijdens een opleiding en had zoiets van ja doei ga fietsen man, maar mijn lief heb ik stom toevallig door slap ouwehoeren op een chat site die niet eens meer bestaat ontmoet, en vandaar uit is er veel meer gegroeid dan menig geen in een relatie terug vind in een relatie met gelijke leeftijden,mijn vriend heeft mij verteld waarom hij wel op mij viel en niet op leeftijdsgenoten en als ik soms topics hier zit te lezen kan ik me dat heel goed voorstellen.

En Brown Eyes vrouwen als jij daar loopt mijn lief heel hard voor weg,hij staat voor heel veel dingen open behalve dat kleinzielige gedoe van jou.

En ik denk alleen: arme meid, veel vrienden en vriendinnen zal je niet hebben met die sneue houding van jou.
quote:Geraldine schreef op 25 mei 2009 @ 21:29:

InQ82,heb het begrepen hihi...trouwens heb ik hier ook wel eens misverstanden meegemaakt en dan heb ik het gewoon uitgelegd en dan was het goed.

En je bent het ermee eens of niet je vind het goed of niet,je juicht het toe of walgt ervan maar uiteindelijk beslisst degene toch zelf hoe hij/zij haar leven wil leven.Je kunt het niet nou eenmaal niet iedereen na de zin maken.

Trouwens,zijn er hier veel Belgen op het forum,de woorden ''schaften'' en ''allee''...ben gewoon nieuwsgierig.Geraldine schaften is niet typisch bels dat zeggen ze in Gelderland ook, maar ik snap je verwarring hier in het Limburgse deel waar ik nu woon word gezegd: ouwhoer niet zeg ,terwijl er in Rotterdam in de tijd dat ik daar woonde werd gezegd:kolerepukkeltjes nog aan toe
Ik hoorde laatst van iemand die dr mond niet open durfde te trekken tegen haar schoonouders, ontzettend jaloers is en zich bemoeit met andermans relaties. Ergens vind ik dat gewoon verwerpelijk.
Applaus voor Brown-eyes...

Haar weidse blik op deze materie is een toonbeeld van hoe kortzichtig de mensen kunnen zijn...

Je hoeft het geheel niet eens te zijn met de keuzes van de oudere vrouwen en hun jongere vrienden.

Maar het is de toon die de muziek maakt, en van jou toon gaan mijn nekharen overeind staan.

Ik heb er maar 1 woord voor over..

GATVERDAMME!
quote:fleurtje schreef op 25 mei 2009 @ 23:01:

Ik hoorde laatst van iemand die dr mond niet open durfde te trekken tegen haar schoonouders, ontzettend jaloers is en zich bemoeit met andermans relaties. Ergens vind ik dat gewoon verwerpelijk.Je hebt gelijk Fleurtje het is zelfs meer dan verwerpelijk en schandalig enz enz niet kunnen praten met mensen van 60 pfff sjonge jonge wel triest he :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven