Jongen laat me niet met rust

07-10-2018 22:56 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een probleem. Een paar weken terug heb ik met een jongen gezoend op een feest. Ik was toen erg aangeschoten en heb hier dan ook veel spijt van. Nu zit die jongen mij de hele tijd appjes te sturen. Ik heb hier kil op gereageerd zodat het, leek mij, duidelijk werd dat ik niks met hem wil. Nu ben ik heb opnieuw op een feest tegen gekomen. Hij zat mij de hele tijd te achtervolgen, wat ik erg verveldend vond. Ik wilde namelijk gewoon een leuke avond uit met vriendinnen. Hij probeerde mij nog eens te zoenen en dit heb ik toen afgewezen. Het leek mij wel duidelijk dat ik niks van hem moet. Het probleem is nu dat hij me maar blijft appen met de vraag of ik wil afspreken, en blijft reageren onder mijn foto’s. Mijn vraag is dus: hoe kan ik hem op een aardige manier afwijzen en hoe zorg ik ervoor dat dat ‘gestalk’ ophoud?
Bedankt!
Op een aardige manier lijkt me nergens voor nodig.
Gewoon blokkeren.
Aardig heb je geprobeerd. Werkte niet. Bij sommigen werkt alleen de botte bijl. Je hoeft niet onbeschoft te worden maar wees gewoon duidelijk.
Tsja, veel mensen blijven reageren en zijn niet geheel duidelijk. Het kan heel goed zijn dat hij denkt dat je hard to get speelt omdat je wel blijft reageren naar hem. Zeker omdat vrienden en vriendinnen elkaar altijd lekker opnaaien als het gaat om app/smscontact met anderen en hoe dit geïnterpreteerd moet worden.

Heb je al een appje gestuurd met: "Hi x. Het was leuk, maar ik ben niet geïnteresseerd om verder contact te blijven houden. Wil je me niet meer appen? Dank je."

Zolang je alleen maar hints hebt verstuurd kun je moeilijk klagen dat hij ze niet goed begrijpt.
stampertje12 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 23:13
43.78% gewijzigd
Ik voel me aangesproken :facepalm:
.
Het lijkt je duidelijk dat hij het snapt, maar blijkbaar is het dat niet.
App hem dat je een leuke avond hebt gehad, maar dat het niet meer gaat worden dan dat.
Vage antwoorden die om de hete brij heendraaien werken niet. En direct is niet per definitie onbeleefd.
Heb je ook letterlijk gezegd dat je geen interesse hebt? :facepalm:
Gewoon blokkeren.
ik geef mn bek ook maar een douw
Appen met de vraag of hij niet meer wil appen en zich ook niet meer zich zo gedragen als je hem tegenkomt.
En misschien is hij gewoon verliefd op je en was de zoen het beste wat hem in zijn leven is overkomen, dus die attitude is niet zo nodig.
Gewoon blokkeren.
Als een vrouw zich zo gedraagt vinden we haar ook wanhopig en zeggen we: "begrijp je het nog echt niet? He's not into you."

Niet meer reageren/blokkeren.
Soms leer je pas iemand kennen als je het uitmaakt lijkt het wel.
.
-vanille- schreef:
07-10-2018 23:45
Soms leer je pas iemand kennen als je het uitmaakt lijkt het wel.
Ik snap de relevantie even niet?
Stampertje12 schreef:
07-10-2018 23:47
Ik snap de relevantie even niet?

Ik had 't tegen to slimmerd
.
-vanille- schreef:
07-10-2018 23:50
Ze had geen verkering, wat moest ze uitmaken dan?
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 23:51
Ze had geen verkering, wat moest ze uitmaken dan?

Ze had toch gezoend.
.
-vanille- schreef:
07-10-2018 23:50
Maar TO heeft toch nooit een relatie met die kerel gehad... Waarom zou ze het moeten uitmaken dan?
-vanille- schreef:
07-10-2018 23:55
Ze had toch gezoend.
Dan heb je toch geen verkering.
Stampertje12 schreef:
07-10-2018 23:59
Maar TO heeft toch nooit een relatie met die kerel gehad... Waarom zou ze het moeten uitmaken dan?
Ze hadden gezoend.
Nemaìn’ schreef:
08-10-2018 00:00
Ze hadden gezoend.
Heheh ze begrijpt me.
.
-vanille- schreef:
08-10-2018 00:02
Heheh ze begrijpt me.
Nee.

Waar nog heb je boven de 13 verkering als je gezoend hebt met iemand?
Gewoon blokkeren waarom moeilijk doen.
-vanille- schreef:
08-10-2018 00:02
Heheh ze begrijpt me.
Zoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben hoor... Je hoeft het niet uit te maken als je een keer met iemand hebt gezoend.
Stampertje12 schreef:
08-10-2018 00:08
Zoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben hoor... Je hoeft het niet uit te maken als je een keer met iemand hebt gezoend.
Gelukkig maar anders had ik nog een aantal relaties uit te maken :biggrin:
In dit leven geld niet of ik gelukkig ben. Als me grote liefde dat maar is, en dat is ze zonder mij. Ben heel blij voor der
Blondie222 schreef:
08-10-2018 02:10
In dit leven geld niet of ik gelukkig ben. Als me grote liefde dat maar is, en dat is ze zonder mij. Ben heel blij voor der
-
Volgens mij zit je in een verkeerd topic.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven