Jongen laat me niet met rust
zondag 7 oktober 2018 om 22:56
Hallo,
Ik heb een probleem. Een paar weken terug heb ik met een jongen gezoend op een feest. Ik was toen erg aangeschoten en heb hier dan ook veel spijt van. Nu zit die jongen mij de hele tijd appjes te sturen. Ik heb hier kil op gereageerd zodat het, leek mij, duidelijk werd dat ik niks met hem wil. Nu ben ik heb opnieuw op een feest tegen gekomen. Hij zat mij de hele tijd te achtervolgen, wat ik erg verveldend vond. Ik wilde namelijk gewoon een leuke avond uit met vriendinnen. Hij probeerde mij nog eens te zoenen en dit heb ik toen afgewezen. Het leek mij wel duidelijk dat ik niks van hem moet. Het probleem is nu dat hij me maar blijft appen met de vraag of ik wil afspreken, en blijft reageren onder mijn foto’s. Mijn vraag is dus: hoe kan ik hem op een aardige manier afwijzen en hoe zorg ik ervoor dat dat ‘gestalk’ ophoud?
Bedankt!
Ik heb een probleem. Een paar weken terug heb ik met een jongen gezoend op een feest. Ik was toen erg aangeschoten en heb hier dan ook veel spijt van. Nu zit die jongen mij de hele tijd appjes te sturen. Ik heb hier kil op gereageerd zodat het, leek mij, duidelijk werd dat ik niks met hem wil. Nu ben ik heb opnieuw op een feest tegen gekomen. Hij zat mij de hele tijd te achtervolgen, wat ik erg verveldend vond. Ik wilde namelijk gewoon een leuke avond uit met vriendinnen. Hij probeerde mij nog eens te zoenen en dit heb ik toen afgewezen. Het leek mij wel duidelijk dat ik niks van hem moet. Het probleem is nu dat hij me maar blijft appen met de vraag of ik wil afspreken, en blijft reageren onder mijn foto’s. Mijn vraag is dus: hoe kan ik hem op een aardige manier afwijzen en hoe zorg ik ervoor dat dat ‘gestalk’ ophoud?
Bedankt!
zondag 7 oktober 2018 om 23:02
Tsja, veel mensen blijven reageren en zijn niet geheel duidelijk. Het kan heel goed zijn dat hij denkt dat je hard to get speelt omdat je wel blijft reageren naar hem. Zeker omdat vrienden en vriendinnen elkaar altijd lekker opnaaien als het gaat om app/smscontact met anderen en hoe dit geïnterpreteerd moet worden.
Heb je al een appje gestuurd met: "Hi x. Het was leuk, maar ik ben niet geïnteresseerd om verder contact te blijven houden. Wil je me niet meer appen? Dank je."
Zolang je alleen maar hints hebt verstuurd kun je moeilijk klagen dat hij ze niet goed begrijpt.
Heb je al een appje gestuurd met: "Hi x. Het was leuk, maar ik ben niet geïnteresseerd om verder contact te blijven houden. Wil je me niet meer appen? Dank je."
Zolang je alleen maar hints hebt verstuurd kun je moeilijk klagen dat hij ze niet goed begrijpt.
stampertje12 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 23:13
43.78% gewijzigd
zondag 7 oktober 2018 om 23:50
Ik had 't tegen to slimmerd
.
maandag 8 oktober 2018 om 00:00
Ze hadden gezoend.Stampertje12 schreef: ↑07-10-2018 23:59Maar TO heeft toch nooit een relatie met die kerel gehad... Waarom zou ze het moeten uitmaken dan?
maandag 8 oktober 2018 om 01:10
Gelukkig maar anders had ik nog een aantal relaties uit te makenStampertje12 schreef: ↑08-10-2018 00:08Zoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben hoor... Je hoeft het niet uit te maken als je een keer met iemand hebt gezoend.
maandag 8 oktober 2018 om 02:43
-Blondie222 schreef: ↑08-10-2018 02:10In dit leven geld niet of ik gelukkig ben. Als me grote liefde dat maar is, en dat is ze zonder mij. Ben heel blij voor der
Volgens mij zit je in een verkeerd topic.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.