Jongere buurman
zaterdag 30 oktober 2021 om 15:47
Ben al jaren single en ook niet zoekende, een date app nooit gehad of ook maar bekeken, inmiddeld 50+ en tja gaat prima alleen.
Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.
Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.
Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.
Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.
Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.
Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..
Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.
Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.
Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.
Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.
Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.
Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.
Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..
Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.

maandag 1 november 2021 om 20:52
maandag 1 november 2021 om 20:55
maandag 1 november 2021 om 21:23
Ik begrijp dit heel goed. Veel mensen zeggen leeftijd maakt toch niet uit en ouder worden kwa uiterlijk hoort erbij. Maar als je vroeger een stuk was en alle mannen voor je in de rij stonden en je uiterlijk takelt af is dat toch even een lastig momentje. Ook al zegt iedereen het gaat niet om uiterlijk, gewoon puur voor jezelf is dat soms moeilijk te accepteren.Donna2 schreef: ↑01-11-2021 20:29Klopt moet echt nog heel erg wennen aan mijn leeftijd en de daarbij horende issues.
Bij mij is het echt de laatste 4 jaar sneller gegaan en teken ik gewoon.
Daarvoor kon ik nog wel voor een dertiger door.
Het is ook niet dat ik mezelf lelijk, vind maar moet een nieuwe manier vinden ipv er bewust van te zijn dat ik mooi ben zoals het voorheen altijd was.
Dat mooie is niet meer zo en dat vind ik best lastig.
Heel moeilijk eigenlijk en maakt me best verdrietig nu ik er zo over schrijf.
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een soort vreemde.
Bah wat een deprimerend gedoe.
Op de dag dat het bij mij begon te tekenen( rimpels, minder strakke huid) en ik in een kroeg stond en om mij heen keek dacht ik ja boven een bepaalde leeftijd ben je gewoon niet meer de knapste. Zal vast heel veel kritiek krijgen op deze tekst. Maar eerlijk is eerlijk welke vrouw boven de 50 is nog net zo aantrekkelijk als vroeger? Anita Witsier was vroeger knap nu ook gewoon ouder. Het hoort bij het leven en gelukkig maar dat we ouder mogen worden. Maar als je altijd super knap geweest bent is het moeilijk te accepteren dat hele uiterlijke veranderings proces. Misschien oppervlakkig maar ik snap het wel. En toch ben je voor je eigen leeftijdgenoten waarschijnlijk nog steeds die knappe als zie je het zelf niet. Ik had een paar jaar terug een keer een nacht met een jongere man en die zei ooh alles voelt veel minder strak dan bij mijn andere bed partners die ik gehad heb en hij ging alles bespreken wat slapper wat tot aan mijn oorlellen na. Dat vind ik toen heel confronterend en ben daar erg onzeker over geworden. Terwijl daarvoor ik nooit naar mijn hangende oorlellen of slappe vel onder armen gekeken had. Dus mijn advies buurman als vriend houden en voor relatie toch een man vinden die je prachtig vindt ouder of niet. En niet vergeten jezelf ook mooi vinden met een rimpel meer of minder iedereen krijgt dat en niemand blijft eeuwig er als een 30jarige uitzien.
maandag 1 november 2021 om 22:06
Anita Witzier is 59 bovendien vind ik dat mannen/vrouwen heel verschillend verouderen qua uiterlijk. Anita Witzier was wel knap maar ze had ook het uiterlijk wat op dat moment trendy was, net zoals Annie Lenox. Beiden niet mijn smaak.
Zo'n kerel die je uiterlijk gaat bekritiseren in bed, wanneer je op je kwetsbaarst bent, die trap je toch meteen je bed uit en de trap af?( mits je niet in een bungalow of flat woont).
Zo'n kerel die je uiterlijk gaat bekritiseren in bed, wanneer je op je kwetsbaarst bent, die trap je toch meteen je bed uit en de trap af?( mits je niet in een bungalow of flat woont).
maandag 1 november 2021 om 22:14
Woon in een flat
Maar vond het idd een totale afknapper en vervelende ervaring. Als een jongere man dat al denkt wil nog niet zeggen dat hij dat zo moet zeggen. Het heeft mij in die tijd echt oud laten voelen en op dingen gewezen waar ik totaal niet mee bezig was tot dat hij het zo nodig vond om te benoemen.
Maar vond het idd een totale afknapper en vervelende ervaring. Als een jongere man dat al denkt wil nog niet zeggen dat hij dat zo moet zeggen. Het heeft mij in die tijd echt oud laten voelen en op dingen gewezen waar ik totaal niet mee bezig was tot dat hij het zo nodig vond om te benoemen.
maandag 1 november 2021 om 22:33
In dat geval had ik hem van het balkon geflikkerd!Watermoelen6 schreef: ↑01-11-2021 22:14Woon in een flat
maandag 1 november 2021 om 22:48
Mee eens met watermeloen en Donna. Als je altijd knap bent geweest en veel aandacht hebt gehad door je uiterlijk, is ouder worden best zuur. Ik vind dat ik voor mijn leeftijd er best gok uitzie , maar ik kan natuurlijk nooit concurreren met een meisje van begin 20. Mijn laatste fling was 32, ik ben 55. Hij heeft mij gedumpt voor een grietje van 22. Hij heeft gelukkig nooit zo gepraat als de date van watermeloen. Wat een EIKEL trouwens, echt een schoft
Hij noemde me schoonheid en zei vaak dat hij me heel lekker vond. Hij had ook veel kritiek maar dat was niet op mijn uiterlijk. Hij vond in principe alle vrouwen mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn. Dan ben je sowieso mooi vond hij. Dat vond ik heel aandoenlijk. Maar wat voelde ik me klote toen ik een foto van z’n nieuwe vriendin zag. Ik begreep volkomen waarom hij voor haar koos. Zij heeft dat donzige frisse glanzende wat ik voorgoed kwijt ben. Ik zal alleen maar meer en sneller aftakelen. Hij wil ook gezin. Ik ben al jaren in de overgang. Was dan nooit achter me aan gekomen lul. Ik lig nog steeds wegkwijnend van luddevedu op de bank. Ik wil nooit meer jonge man. Jammer genoeg val ik wel vooral op jonge mannen , hoe verander je dat?
maandag 1 november 2021 om 23:26

maandag 1 november 2021 om 23:47
Wickedwitch schreef: ↑01-11-2021 22:48.... Jammer genoeg val ik wel vooral op jonge mannen , hoe verander je dat?
Mannen worden meestal lelijk oud dus ik snap het wel. Maar misschien is je huidige voorkeur een fase. Ik heb hier op het forum heel vaak van vrouwen rond de overgang gelezen dat ze een voorkeur kregen voor jongere mannen (als ze überhaupt nog naar mannen keken). Kan volgens mij heel goed dat dat bij de menopauze hoort. Veel mannen hebben ook zoiets rond hun midlife crisis.
dinsdag 2 november 2021 om 00:15
Wickedwitch schreef: ↑01-11-2021 22:48(...) Hij noemde me schoonheid en zei vaak dat hij me heel lekker vond.
(...) Hij had ook veel kritiek maar dat was niet op mijn uiterlijk.
(...) Hij vond in principe alle vrouwen mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn. Dan ben je sowieso mooi vond hij.
(...) Hij wil ook een gezin. Ik ben al jaren in de overgang.

wij slapen nooit.
dinsdag 2 november 2021 om 01:33
In zijn algemeenheid want zag het 'aftakelen' natuurlijk zelf al maar nav deze jongere man kreeg ik allerlei vragen ongeacht of er iets zou gebeuren die ik bij anderen niet heb vanwege die aantrekkingskracht, zoals wat zou hij van mijn leeftijd vinden, wat zou hij van mijn rimpels vinden, van mijn look in ondergoed als de evt buikslip uitgaat, van mijn wallen, wat hangerige borsten...Antoon69 schreef: ↑01-11-2021 20:52Is het nou vooral dat je je juist voor hem te oud vindt of dat je in het algemeen onzeker bent geworden over je uiterlijk? Volgens mij wind je hem trouwens zo om je vinger als je wil, maar zeker leeftijdsgenoten zullen altijd door een rimpeltje heen blijven zien dat je mooi bent hoor.
En gewoon de sparkle blos in zijn geheel is weg.
Daarbij is de overgang ook begonnen met alle shit vandien.
Volgens mij is de natuurlijke vochtigheidsgraad down under ook een dingetje.
Tsjees wat niet.
Dit is een heel onzekere periode en allemaal heel prive en persoonlijk maar het speelt wel een grote rol.
Het vrouw zijn heeft nooit voor problemen gezorgd maar nu ben ik wel heel onzeker.
Overigens zie ik mannen, ook wel jonger nog wel naar me kijken ofzo maar dat is lekker veilig op afstand en voor deze man voelde ik wel iets kriebelen.
Zeg niet dat ik 100 % zeker ben dat hij hetzelfde heeft maar denk haast van wel.
Toch vreselijk bang voor een afknapper, tegenvaller van zijn kant.
dinsdag 2 november 2021 om 02:02
Watermeloen en Wicketwitch, yes dat is het.
Snap dat het voor de meeste mensen geen lolletje is maar het valt misschien extra op als je altijd gezegend was met een mooi hoofd en lichaam en daarop kon vertrouwen.
Dan is het denk ik nu zoeken naar een heel andere weg.
Heb zelf ooit een relatie gehad met een veel oudere man en vond hem ontzettend aantrekkelijk, inclusief rimpels, buikje en minder fit.
Zelf niet kortzichtig maar wel zeer veel zelfkritiek nu.
Snap dat het voor de meeste mensen geen lolletje is maar het valt misschien extra op als je altijd gezegend was met een mooi hoofd en lichaam en daarop kon vertrouwen.
Dan is het denk ik nu zoeken naar een heel andere weg.
Heb zelf ooit een relatie gehad met een veel oudere man en vond hem ontzettend aantrekkelijk, inclusief rimpels, buikje en minder fit.
Zelf niet kortzichtig maar wel zeer veel zelfkritiek nu.
dinsdag 2 november 2021 om 06:19
Ja tuurlijk kan dit in elke relatie gebeuren. Het is alleen zo zuur als iets waar je sowieso onzeker over bent, je leeftijd en uiterlijk, nog eens extra benadrukt wordt doordat je omgaat met veel jongere man die erg knap is en dat je dan ook nog gedumpt wordt voor iemand die jonger en knapper is. A double whammy. Deze man heeft heel veel losgemaakt bij mij en ik was smoorverliefd. Maar het is inmiddels een tijd geleden en ik heb het even zo ontzettend druk dat ik er gelukkig niet meer 24/7 aan denk. Maar als ik het woord “ seks” hoor denk ik aan hem.Henk-and-Roelie schreef: ↑01-11-2021 23:26@Wickedwitch, eh ...waar rouw je precies om, je ego of die vent?
Ook al was je jonger geweest ook dan kun je zonder pardon worden omgeruild voor een ander exemplaar. Oud of jong, in een relatie heb je nooit de garantie dat je voor altijd bij elkaar blijft of dat je niet gedumpt wordt.

dinsdag 2 november 2021 om 06:40
Leef je leven zonder terug te moeten kijken met 'had ik maar'.
Ga een drankje met hem drinken en misschien hebben jullie wel sex. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Nog een keer sex?
Je issue van ouder worden en altijd hebben kunnen vertrouwen op je uiterlijk snap ik, al herken ik het niet
)
Daar moet je misschien ook wat mee, voor jezelf, voor je gemoedsrust.
Maar daar heeft deze jongen niets mee te maken.
Als het gezellig is en je mist wat aandacht, gesprekjes en misschien wel sex, dan lijkt het mij een prachtig moment om wat te genieten van elkaar (en het leven).
Als het goed is leef je nog 30-40 jaar.
Leef het ook tot de volledigheid (van wat je zelf wil natuurlijk)
Ga een drankje met hem drinken en misschien hebben jullie wel sex. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Nog een keer sex?
Je issue van ouder worden en altijd hebben kunnen vertrouwen op je uiterlijk snap ik, al herken ik het niet

Daar moet je misschien ook wat mee, voor jezelf, voor je gemoedsrust.
Maar daar heeft deze jongen niets mee te maken.
Als het gezellig is en je mist wat aandacht, gesprekjes en misschien wel sex, dan lijkt het mij een prachtig moment om wat te genieten van elkaar (en het leven).
dinsdag 2 november 2021 om 08:47
Op zich ben ik het helemaal eens met deze stellingen. Maar als je je snel hecht, hij bij je in de buurt woont en je al onzeker bent over het ouder worden.. dan moet je een afweging maken. En bereid zijn om de prijs te betalen. Ik heb een heel hoge prijs betaald voor een korte tijd genot. Toch zou ik het meteen weer doen en had ik het nooit willen missen. Ben alleen heel blij dat hij niet in de buurt woont. Dat zou ik niet trekken.Felidaes schreef: ↑02-11-2021 06:40Leef je leven zonder terug te moeten kijken met 'had ik maar'.
dinsdag 2 november 2021 om 11:18
Donna2 schreef: ↑02-11-2021 01:33In zijn algemeenheid want zag het 'aftakelen' natuurlijk zelf al maar nav deze jongere man kreeg ik allerlei vragen ongeacht of er iets zou gebeuren die ik bij anderen niet heb vanwege die aantrekkingskracht, zoals wat zou hij van mijn leeftijd vinden, wat zou hij van mijn rimpels vinden, van mijn look in ondergoed als de evt buikslip uitgaat, van mijn wallen, wat hangerige borsten...
En gewoon de sparkle blos in zijn geheel is weg.
Daarbij is de overgang ook begonnen met alle shit vandien.
Volgens mij is de natuurlijke vochtigheidsgraad down under ook een dingetje.
Tsjees wat niet.
Dit is een heel onzekere periode en allemaal heel prive en persoonlijk maar het speelt wel een grote rol.
Het vrouw zijn heeft nooit voor problemen gezorgd maar nu ben ik wel heel onzeker.
Overigens zie ik mannen, ook wel jonger nog wel naar me kijken ofzo maar dat is lekker veilig op afstand en voor deze man voelde ik wel iets kriebelen.
Zeg niet dat ik 100 % zeker ben dat hij hetzelfde heeft maar denk haast van wel.
-meer lichaamsbeweging
-iedere dag sunscreen dragen
-op tijd naar bed gaan
-niet roken en drinken
-het ouder worden accepteren, dan straal je minder onzekerheid uit.
- als ze nog naar je kijken betekent dat dat je niet onzichtbaar bent geworden, dat schijnt weer een fase later te zijn.
Het is beter om er aan te werken dan te blijven zitten mokken. Als een vent bij je weggaat of je niet moet vanwege je uiterlijk dan zit de liefde ook niet echt diep, toch?
dinsdag 2 november 2021 om 11:32
Ik vind het hartstikke jammer voor je maar je wist toch zelf ook wel dat het een "fling" was?Wickedwitch schreef: ↑01-11-2021 22:48Mijn laatste fling was 32, ik ben 55. Hij heeft mij gedumpt voor een grietje van 22.
wat voelde ik me klote toen ik een foto van z’n nieuwe vriendin zag. Ik begreep volkomen waarom hij voor haar koos. Zij heeft dat donzige frisse glanzende wat ik voorgoed kwijt ben. Ik zal alleen maar meer en sneller aftakelen. Hij wil ook gezin. Ik ben al jaren in de overgang. Was dan nooit achter me aan gekomen lul.
Het overgrote deel van mannen gaat voor vrouwen van 3 tot 10 jaar jonger, je had moeten beseffen dat het tijdelijk was. Normaal gesproken zijn mannen die een langdurige relatie met jou willen dus eind 50, begin 60.
dinsdag 2 november 2021 om 11:38
Je bent een vrouw in de overgang, wat wil je voor de toekomst? Als je je op jongere mannen blijft focussen, zal het nooit meer dan iets kortstondigs zijn. Je zegt zelf dat je bijna altijd in iets van een soort relatie eindigt, dus is dat ook wat je wil? Is het dan geen idee om een man die wat ouder is als levenspartner uit te zoeken of ben ik nu heel ouderwets?Donna2 schreef: ↑02-11-2021 01:33Overigens zie ik mannen, ook wel jonger nog wel naar me kijken ofzo maar dat is lekker veilig op afstand en voor deze man voelde ik wel iets kriebelen.
dinsdag 2 november 2021 om 11:38
Ik kan me levendig voorstellen dat dat pijn doet, zeker als je verliefd op hem was maar je zegt het al zelf' je bent onzeker over je uiterlijk en je leeftijd. Dat zit in jou. Voor hem kunnen we niet spreken, of heeft hij dit tegen jou gezegd letterlijk?Wickedwitch schreef: ↑02-11-2021 06:19Ja tuurlijk kan dit in elke relatie gebeuren. Het is alleen zo zuur als iets waar je sowieso onzeker over bent, je leeftijd en uiterlijk, nog eens extra benadrukt wordt doordat je omgaat met veel jongere man die erg knap is en dat je dan ook nog gedumpt wordt voor iemand die jonger en knapper is. A double whammy. Deze man heeft heel veel losgemaakt bij mij en ik was smoorverliefd. Maar het is inmiddels een tijd geleden en ik heb het even zo ontzettend druk dat ik er gelukkig niet meer 24/7 aan denk. Maar als ik het woord “ seks” hoor denk ik aan hem.
Dat hij nu een jongere vrouw heeft heeft natuurlijk ook met zijn leeftijd te maken, hij is zelf relatief jong dus komt ook sneller in contact met mensen van die leeftijd. Dat er dan een vonk overspringt naar een jongere vrouw heeft niet veel te maken met toeval. Tenzij hij hardcore alleen op oudere vrouwen valt maar in een eerdere post maakte ik op dat deze man sowieso vrouwen mooi vindt ( en een klik mee heeft?)
Het is jammer dat hij zo onder je huid is gaan zitten in combinatie met jouw onzekerheid, zonde van je tijd

dinsdag 2 november 2021 om 11:55
Heb je al veel lange relaties gehad?Wickedwitch schreef: ↑02-11-2021 11:42Ja natuurlijk wist ik dat t een fling was. Maar ik werd verliefd. Ik kan blijkbaar niet een beetje scharrelen. Dat weet ik nu en hou me in het vervolg weg van dit soort daten.

dinsdag 2 november 2021 om 12:01
mee eens en kijk ook vooral naar wat je wil qua relaties. Alleen blijven, 'flings' of een langdurige relatie. Er zijn voor de laatste twee opties zat mannen te vinden maar zoek dan wel in de juiste categorie.