Jongere buurman

30-10-2021 15:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren single en ook niet zoekende, een date app nooit gehad of ook maar bekeken, inmiddeld 50+ en tja gaat prima alleen.

Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.

Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.

Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.

Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.

Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.

Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..

Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.
Zou je het stiekem wel gewoon leuk vinden? Laat dan alle vooroordelen en wat anderen ervan zouden kunnen denken los en ga samen uit.

Wil je het echt niet? Zeg dat dan eerlijk tegen hem. Je maakt het nu een stuk ingewikkelder dan het hoeft te zijn. ‘Ha buurman, ik vond het heel gezellig om met je te kletsen vorige keer maar samen uitgaan zie ik niet zo zitten.’
Drankje kan toch altijd? Misschien is hij niet op zoek naar een flirt, maar gewoon naar een vriendschappelijk contact. Spreek je verwachtingen naar hem uit, dan is dat duidelijk.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Vraag wat hij wil, dan weet je het snel genoeg.
Je hebt een beetje aandacht gehad, geniet ervan en maak er niet zo'n toestand van. Als je vroeger echt een 'stuk' was ging je toch ook niet met iedereen die je een beetje aandacht gaf in zee?
Als je het leuk vindt om iets bij hem te drinken ga je dat doen, dan nog ben je er zelf bij of er wat anders gebeurt of niet.
Ik zou geen ons met een buurman doen, gewoon omdat je zo iemand dan weer de hele tijd tegenkomt.
Maar een beetje flirten en een leuk contact lijkt me in jouw geval wel hard nodig.
Je zegt dat je het niet ziet zitten dus dan reageer je met ‘ik ga passen’ of zoiets...

Maar aan de andere kant... heb ik eerder het gevoel dat er een vriendschap kan ontstaan? Heb je daar zin in? Zonder flirten of zo. Gewoon leuk gezelschap. Hij stelt voor om iets te drinken bij hem of uit, als hij meer wou had hij dat laatste denk ik niet voorgesteld. Denk dat hij jou gewoon een leuke buurvrouw vindt.
Door het leeftijdsverschil zou ik me net comfortabeler voelen.
Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.

Tja, dan moet het maar he? Echt hoor, wat een slap verhaal weer.

Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.

Dus wil je nu wel of niet?

Wil je niet zeg je nee. Wil je wel, zeg je ja. Djeez.
Surebaby schreef:
30-10-2021 15:54

Maar een beetje flirten en een leuk contact lijkt me in jouw geval wel hard nodig.
Jij kent TO?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Surebaby schreef:
30-10-2021 15:54
Je hebt een beetje aandacht gehad, geniet ervan en maak er niet zo'n toestand van. Als je vroeger echt een 'stuk' was ging je toch ook niet met iedereen die je een beetje aandacht gaf in zee?
TO zegt zelf Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan dus..
Dank voor jullie reakties!

Bij uit gaan of drankje doen denk ik meteen aan meer, althans ik ging nooit zomaar een drankje doen met iemand die ik amper ken mits ik hem als mijn potentiële nieuwe prooi zag;-)

Misschien ouderwets?
Dus een drankje doen hoeft niet te betekenen dat je elkaar ziet zitten tegenwoordig in de regel daar zit hem de kronkel bij mij waarschijnlijk?

Ken mezelf van vroeger dat ik nog nooit aan one night stands deed en mijn vriendjes' werden altijd een landurige relatie.
En ging en ga wel met mannelijke vrienden uit maar die ken ik al jaren.

Oke stel hij vindt mij leuk of zoiets dan vind ik iemand afwijzen lullig na mijn geflirt in ieder geval..
OMG.
Ik zou gewoon eerlijk zijn, dat je het fijn vindt dat het goed klikt maar dat je het contact graag wilt houden bij burencontact.
En verder niet meer gaan zitten appen met hem.
.
Ahw als ik jou was zou ik gewoon gaan hoor, is leuk toch? Niet te veel over nadenken :)
Donna2 schreef:
30-10-2021 16:06

Ken mezelf van vroeger dat ik nog nooit aan one night stands deed en mijn vriendjes' werden altijd een landurige relatie.

Ben je bang dat je verliefd wordt? En dat je dan toch iets laat ontstaan waar vroeg of laat tranen over komen?
(oprechte vraag)
Nee vroeger ging ik niet in zee als iemand mij leuk vond en ik niet want anders was ik nu verdronken, sorry hoor maar waren niet van me af te slaan tot irritatie aan toe destijds dan.

Nu met de oudere versie van mezelf voel ik wel enorme aantrekkingskracht naar hem en voel weer iets wat er ooit was maar pas totaal niet bij hem.
Ok het liefst scheur ik zijn kleren van zijn lijf maar mijn hoofd zegt absoluut niet doen.
Donna2 schreef:
Zeg dan dat je alleen seks wil en verder niks. Buren met benefits zeg maar.
Tja ik mag hier niet meer over praten van sommige forummers, maar omdat je het vraagt: mijn advies is niet doen. Ten eerste omdat jonge mannen jou heus wel een keer of wat willen doen, maar het niet in hun hoofd halen om bijvoorbeeld met je over straat te gaan. Is niet leuk als je merkt dat je goed genoeg bent voor een wip, maar te oud en lelijk om mee gezien te worden door vrienden. Ten tweede omdat je zegt dat je je snel hecht. Dat heb ik ook en na mijn omgang met jonge man pluk ik nu de zeer zure vruchten van deze fling. Want hij hechtte zich dus helemaal niet. Ten derde, en dat is voor mij sowieso een no go: hij woont in de buurt. Ik date liever iemand van buiten mijn stad. En.zeker geen buurman of collega. Want als t misloopt zie je zo een persoon te vaak. En dat wil ik niet als het eenmaal uit is. Dan wil ik niet iemand tegenkomen bij de bakker of in de AH ofzo.
Nee vroeger ging ik niet in zee als iemand mij leuk vond en ik niet want anders was ik nu verdronken, sorry hoor maar waren niet van me af te slaan tot irritatie aan toe destijds dan.

Nu met de oudere versie van mezelf voel ik wel enorme aantrekkingskracht naar hem en voel weer iets wat er ooit was maar pas totaal niet bij hem.
Ok het liefst scheur ik zijn kleren van zijn lijf maar mijn hoofd zegt absoluut niet doen.
Donna2 schreef:
Dank voor jullie reakties!

Bij uit gaan of drankje doen denk ik meteen aan meer, althans ik ging nooit zomaar een drankje doen met iemand die ik amper ken mits ik hem als mijn potentiële nieuwe prooi zag;-)

Misschien ouderwets?
Dus een drankje doen hoeft niet te betekenen dat je elkaar ziet zitten tegenwoordig in de regel daar zit hem de kronkel bij mij waarschijnlijk?

Oke stel hij vindt mij leuk of zoiets dan vind ik iemand afwijzen lullig na mijn geflirt in ieder geval..
Is dat dan een reden om hem wel of niet af te wijzen voor jou? Je wil niet, dus wat is het dilemma?
C⨀urage schreef:
30-10-2021 16:13
Ben je bang dat je verliefd wordt? En dat je dan toch iets laat ontstaan waar vroeg of laat tranen over komen?
(oprechte vraag)
Dit inderdaad
Wickedwitch schreef:
30-10-2021 16:15
jonge mannen jou heus wel een keer of wat willen doen, maar het niet in hun hoofd halen om bijvoorbeeld met je over straat te gaan. Is niet leuk als je merkt dat je goed genoeg bent voor een wip, maar te oud en lelijk om mee gezien te worden door vrienden.
Nou, dit dus.
Dat dacht ik al (herkenbaar ook).
Er zijn denk ik maar 2 wegen:
1) Afstand houden.
2) Het aangaan en er een les uit leren. Mogelijk een les die je - toen je jonger was hebt vermeden - maar die nu toch aan je deur klopt (figuurlijk gesproken). Die les gaat waarschijnlijk over kwetsbaar zijn, liefde, kunnen en mogen ontvangen en loslaten. De vraag is of je daar klaar voor bent. :)
Bimi schreef:
30-10-2021 16:16
Is dat dan een reden om hem wel of niet af te wijzen voor jou? Je wil niet, dus wat is het dilemma?
Het dilemma is hoe iemand afwijzen die je wel erg aantrekkelijk vindt en deze signalen ook hebt afgegeven.

Bedoel heb nooit iemand afgewezen die ik wél zag zitten dus nieuw.
Laatje schreef:
30-10-2021 16:10
Ik zou gewoon eerlijk zijn, dat je het fijn vindt dat het goed klikt maar dat je het contact graag wilt houden bij burencontact.
En verder niet meer gaan zitten appen met hem.
Dat is het beste denk ik inderdaad zo.

Hij heeft overigens slechts 1 app gestuurd en ik nog geen een.
Toch leuk Donna, een amourette op zijn tijd. Ben je ergens bang voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven