Jongere buurman

30-10-2021 15:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren single en ook niet zoekende, een date app nooit gehad of ook maar bekeken, inmiddeld 50+ en tja gaat prima alleen.

Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.

Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.

Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.

Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.

Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.

Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..

Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.
Oké, de beslissing is dus genomen.

Blijft over: wordt het niet eens tijd om van jezelf te gaan houden en te omarmen dat je méér bent dan iemand die vroeger een 'stuk' was?
We worden allemaal ouder, en wie niet ouder wordt sterft. Een mooi uiterlijk zit niet alleen in jeugd. Je kunt mooi zijn op elke leeftijd. En dat gezegd hebbende; niet iedereen is mooi. Dan kun je nog steeds een prettig mens zijn, met goede én slechte eigenschappen.
Je hecht te veel belang aan je uiterlijk, specifieker aan hoe je uiterlijk was toen je jong was.
Mokum75 schreef:
30-10-2021 18:36
En je vind het hartstikke interessant allemaal.
Is het toch ook.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Tijdje geleden was er in een dating programma (volgens mij first dates) ook een heel mooie en verzorgde vrouw van in de 60. Ze was vroeger professioneel danseres geweest maar was na haar 40ste zo onzeker over haar uiterlijk geworden dat ze meer dan 20 jaar niet meer had willen daten. Terwijl ze het helemaal niet zo leuk vond om al die tijd alleen te zijn (en de mannen waarschijnlijk in de rij hadden gestaan). Tja..
Ga gewoon lekker met hem uit maar ga niet in op zijn avances. Ben je toch nog gezellig en leuk met hem samen.
En wie weet knap je wel ergens op af zodat het romantisch gezien het 'm toch niet gaat worden.

Een toyboy is op zich wel leuk maar indd. niet eentje die naast je huis woont. Als het uit raakt zie je steeds zijn nieuwe veroveringen voorbij lopen en die zullen wellicht wat jonger zijn.
Dat is nog erger dan 't onbedwingbare stalken op facebookpagina's en de relatiestatus in de gaten houden :furious:
meid aan de ene kant loop je op de zaken vooruit: hij tilt een kastje en jullie kletsen over koetjes en kalfjes, en jij ziet al voor je hoe je iets met hem hebt, en zit te zwijmelen over hoe je nog nooit iets met een jongere man had enz....terwijl het eerste echte drankje nog moet komen..
Vind hij je wel leuk op die manier? Weet je dit?
Je zegt aan de ene kant dat je het niet ziet zitten maar ook: En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..

En ik moest ook wel lachen om je zin:
Hoe kan ik dit netjes afketsen?

Volgens mij is dat t laatste dat je wilt :D :cheer2:
kers wijzigde dit bericht op 30-10-2021 19:29
20.74% gewijzigd
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Juist als je onzeker bent over je uiterlijk nu, moet je niet met een man gaan seksen die veel jonger is. Dan wordt jouw onzekerheid door zo’n knul alleen maar bevestigd. Als het dan misloopt zal de twijfel versterkt worden dat het aan jouw uiterlijk ligt. Wat niet zo hoeft te zijn, maar als je dan merkt dat jouw jonge ex binnen no time weer gelukkig rondspringt met een grietje van twintig.. dat is slikken hoor. Voor een man van je eigen leeftijd ben je waarschijnlijk nog steeds een stuk. En verder als partner ook interessant. Mijn ex is nu met iemand die 32 jaar jonger is dan ik. :cry:
Ah kom op met die onzekerheid over uiterlijk wanneer je ouder wordt of bent, toen ik puber was was ik onzeker over mijn uiterlijk als ik verliefd was, in mijn twintiger jaren ( toen ik notabene model was ) was ik onzeker over mijn uiterlijk.
Als je verliefd bent komt die onzekerheid al heel snel om het hoekje kijken, of je nou een piepkuiken van 16 bent of een oudje van 70+, en alles wat daar tussen zit.
Geef leeftijd daar niet de schuld van, ook geen puistje, kraaienpootje of een deukje in je dij.
Wickedwitch schreef:
30-10-2021 19:29
Juist als je onzeker bent over je uiterlijk nu, moet je niet met een man gaan seksen die veel jonger is. Dan wordt jouw onzekerheid door zo’n knul alleen maar bevestigd. Als het dan misloopt zal de twijfel versterkt worden dat het aan jouw uiterlijk ligt. Wat niet zo hoeft te zijn, maar als je dan merkt dat jouw jonge ex binnen no time weer gelukkig rondspringt met een grietje van twintig.. dat is slikken hoor. Voor een man van je eigen leeftijd ben je waarschijnlijk nog steeds een stuk. En verder als partner ook interessant. Mijn ex is nu met iemand die 32 jaar jonger is dan ik. :cry:
Volgens mij is die laatste lover van je een enorme oetlul geweest die je eerst de hemel in heeft geprezen en je daarna gedumpt of geghost. Dat zegt meer over hem. Laat los die gast.
Antoon69 schreef:
30-10-2021 18:53
Tijdje geleden was er in een dating programma (volgens mij first dates) ook een heel mooie en verzorgde vrouw van in de 60. Ze was vroeger professioneel danseres geweest maar was na haar 40ste zo onzeker over haar uiterlijk geworden dat ze meer dan 20 jaar niet meer had willen daten. Terwijl ze het helemaal niet zo leuk vond om al die tijd alleen te zijn (en de mannen waarschijnlijk in de rij hadden gestaan). Tja..
En wat als ze naar maatstaven gemiddeld of zelfs lelijk was geweest?
Dan was ze door jou waarschijnlijk niet eens genoemd als voorbeeld in dit topic. Om maar even de hypocrisie rondom het onderwerp uiterlijk aan te geven. Dus ik snap wel waarom TO onzeker is.
wij slapen nooit.
Ik zou gewoon gezellig een drankje gaan doen, je hoeft toch niet persé seks te hebben. Gewoon gezellig met een jonger iemand. Ik ga ook wel eens een drankje doen met mn oudere buur gewoon gezellig.
Ik zou netjes gaan ketsen. Je kan nog eeuwen in je houten pijama liggen.
Weet hij hoe oud jij bent?
Ik zou deze voorbij laten gaan omdat hij je buurman is en het door het leeftijdsverschil waarschijnlijk niet een echte relatie wordt.

Je klinkt alsof je in het verleden althans, niet van de one night stands bent en snel verliefd wordt.

Maar, je hart en lijf zijn wel even wakker geschud! Neem dat ala een signaal en bedenk of je toch niet zou willen daten, toch niet graag een relatie zou willen (met iemand die beter bij je past).
Ik denk ook dat je het niet moet doen, maar wellicht weleens moet je weleens gaan daten met een ander als het toch iets los maakt.
Zeker met een directe buur zou ik niet zo snel het bed induiken, vooral ook met het ook op de lange termijn relatie (beter een goede buur...).
Uit ervaring zeg ik begin niks met een buurman, het is zo ontzettend pijnlijk als het niet werkt (of het nou een ons is of een relatie).

Wel denk ik ook dat je gevoelens wakker zijn geschud en dat je misschien toch open staat om eens de daten of een ons te hebben met een leuke man (die niet in je straat woont...). Zou het niks voor je zijn om toch eens een dating app te proberen?
Dank weer!

Ja hij weet hoe oud ik ben.

Ben juist niet snel of vaak verlieft.
Maar als ik het ben dan kwam het tot nu toe tot een relatie.

Heb dus bedankt en vriendelijk berichtje met begrip terug ontvangen en tja nu is het afgedaan.

Vind het jammer hoor maar het is echt puur leeftijd voor mij en hoe ik daar in sta.
Gewoon doen, leeftijd is maar een getal 🙂🙃. Ik zou zeggen geniet ervan! Leuk toch! Ook op jouw leeftijd kun je nog hartstikke mooi zijn dus zou me daar geen zorgen over maken.
Ik heb zelf ook taalproblemen, maar ik ben verlieft doet wel echt pijn aan mijn ogen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Cortana85 schreef:
01-11-2021 09:19
Uit ervaring zeg ik begin niks met een buurman, het is zo ontzettend pijnlijk als het niet werkt (of het nou een ons is of een relatie).

Wel denk ik ook dat je gevoelens wakker zijn geschud en dat je misschien toch open staat om eens de daten of een ons te hebben met een leuke man (die niet in je straat woont...). Zou het niks voor je zijn om toch eens een dating app te proberen?
Er is eea wakker geschud door hem specifiek dan.
Zo'n 10/20 praatjes met hem gemaakt sinds hij hier kwam wonen maar voor mij sloeg het vonkje nog niet zo lang geleden over na wat langere gesprekjes en toen zag ik ineens wat ik eerder niet zag.

Daten zoals het tegenwoordig gaat met een totaal vreemde, zie ik dan ook niet zitten, zou betekenen dat ik iedereen afschrijf na 1 date denk ik want t duurt bij mij wel even.
Zonde dat je hebt afgezegd voor jezelf. Je mag jezelf best geluk gunnen. En dat je ouder wordt en je niet meer zo aantrekkelijk voelt als vroeger herken ik wel. Maar hij vond je blijkbaar aardig en gezellig om mee te kletsen, dus kwa innerlijk een leuk mens. Dus, een kopje koffie af en toe was best gezellig geweest zonder lichamelijk contact. En dat je voelde dat je hem wel wilde aanraken is toch een goed teken dat je dat gevoel nog hebt, komt er vast wel een geschikte op je weg waar je dat wel mee kunt doen alleen niet de buuf. Maar een vriendschap met iemand die zoveel jonger is kan best. Nu heb je bedankt terwijl je het wel gezellig had gevonden zonde voor jezelf.
Zonde hoor. Ik denk dat hij wel meer in je zag dan uiterlijk, en echt een klik voelde. En jij voelde die ook, anders zou je niet bang zijn om verliefd op hem te worden.
Klopt moet echt nog heel erg wennen aan mijn leeftijd en de daarbij horende issues.
Bij mij is het echt de laatste 4 jaar sneller gegaan en teken ik gewoon.
Daarvoor kon ik nog wel voor een dertiger door.

Het is ook niet dat ik mezelf lelijk, vind maar moet een nieuwe manier vinden ipv er bewust van te zijn dat ik mooi ben zoals het voorheen altijd was.
Dat mooie is niet meer zo en dat vind ik best lastig.
Heel moeilijk eigenlijk en maakt me best verdrietig nu ik er zo over schrijf.
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een soort vreemde.

Bah wat een deprimerend gedoe.
Vind je het misschien sowieso moeilijk dat je al over de helft van je leven bent, los van er ouder uitzien?
Ik vind het helemaal niet zonde, jullie bent gewoon duidelijk geweest over iets waar je niet op zoek naar bent, in ieder geval niet met hem.

En je zegt dat je moeite hebt met je veranderende uiterlijk. Laat je niet zo deprimeren daardoor joh, er zullen echt zat mannen zijn (als jij dat zou willen zoeken), die jou nog steeds heel aantrekkelijk vinden, simpelweg omdat je vrouw bent. Dus wees niet te kritisch op jezelf. Kritisch zijn op wie je beter wilt leren kennen is veel belangrijker, zodat iemand niet alleen in jouw uiterlijk geïnteresseerd is maar ook in jou als persoon, dus ik denk dat je het gewoon goed hebt gedaan.
.
Laatje schreef:
01-11-2021 20:43
Ik vind het helemaal niet zonde, jullie bent gewoon duidelijk geweest over iets waar je niet op zoek naar bent, in ieder geval niet met hem.

En je zegt dat je moeite hebt met je veranderende uiterlijk. Laat je niet zo deprimeren daardoor joh, er zullen echt zat mannen zijn (als jij dat zou willen zoeken), die jou nog steeds heel aantrekkelijk vinden, simpelweg omdat je vrouw bent. Dus wees niet te kritisch op jezelf. Kritisch zijn op wie je beter wilt leren kennen is veel belangrijker, zodat iemand niet alleen in jouw uiterlijk geïnteresseerd is maar ook in jou als persoon, dus ik denk dat je het gewoon goed hebt gedaan.
Waar lees jij dat de buurman alleen in haar uiterlijk geïnteresseerd zou zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven