jullie mening
zondag 16 september 2018 om 12:33
Even van me af schrijven en misschien wat meningen horen
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
zondag 16 september 2018 om 12:57
Yette, idd heel fijn
maar begrijp ook precies wat je bedoeld.
Lilalinda, denk idd dat het zoiets zou worden, ja. Ik ga geen kontakt zoeken, maar weet dat de kans groot is dat het weer gebeurd als we elkaar weer eens tegen komen.
Jardis, ik weet niet of ik all in zou kunnen gaan met een die zoveel jonger is. Ligt zo een taboe op ( terwijl een man die een 15jaar jongere vriendin heeft een applaus krijgt ).
Lilalinda, denk idd dat het zoiets zou worden, ja. Ik ga geen kontakt zoeken, maar weet dat de kans groot is dat het weer gebeurd als we elkaar weer eens tegen komen.
Jardis, ik weet niet of ik all in zou kunnen gaan met een die zoveel jonger is. Ligt zo een taboe op ( terwijl een man die een 15jaar jongere vriendin heeft een applaus krijgt ).
zondag 16 september 2018 om 13:00
Joh, geniet er gewoon van en boeiend wat 'de wereld' er van vindt.
Een oudere man met een jongere vrouw. Een dame van stand met een laag opgeleide man. Een dikkert met een atletische vent. Een 'interraciaal' stel: mensen vinden er altijd wel wat van en hebben vast wel wat te zeggen.
Leven en laten leven, gewoon doen wat jou / jullie gelukkig maakt.
Een oudere man met een jongere vrouw. Een dame van stand met een laag opgeleide man. Een dikkert met een atletische vent. Een 'interraciaal' stel: mensen vinden er altijd wel wat van en hebben vast wel wat te zeggen.
Leven en laten leven, gewoon doen wat jou / jullie gelukkig maakt.
zondag 16 september 2018 om 13:02
Nee hoor, 't zit 'm hier wat mij betreft vooral in de leeftijd.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 12:57Yette, idd heel fijnmaar begrijp ook precies wat je bedoeld.
Was jij 65 en hij 50 geweest, dan had ik het wat anders gevonden (had ik er niks van gevonden, om precies te zijn) dan jij als 38-jarige met zo'n jochie dat nog aan zijn volwassen leven moet beginnen.
zondag 16 september 2018 om 13:02
Jij twijfelt. Dus geeft een meerderheid op viva de doorslag? Joh, het maakt toch helemaal niet uit wat wij ervan vinden. Als jij geniet en hij ook, dan is het oké. Wordt er één (jij?) verliefd en de ander niet, tja, dat is rot. Dat is een risico. Maar niet persé inherent aan leeftijd.
Het feit dat jij andere meningen hierover belangrijk vindt, doet vermoeden dat je er óf eigenlijk zelf niet helemaal achter staat óf er wel achter staat maar er niet aan toe durft te geven, want wat zal 'men' toch denken. In beide gevallen vind ik dat zonde van je energie.
Het feit dat jij andere meningen hierover belangrijk vindt, doet vermoeden dat je er óf eigenlijk zelf niet helemaal achter staat óf er wel achter staat maar er niet aan toe durft te geven, want wat zal 'men' toch denken. In beide gevallen vind ik dat zonde van je energie.
zondag 16 september 2018 om 13:08
zondag 16 september 2018 om 13:13
Eh, nee? Maar hij is net kind af. Dat vind ik niet aantrekkelijk. Zo simpel is het.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:08Eva-Luna : Nou is het niet mijn intensie om iets met hem te beginnen. Maar hij heeft wel een karakter ( en uiterlijk ) waar ik 100% voor zou kunnen vallen.
Denk je dat het hem remt in zijn persoonlijke groei door iets met een oudere vrouw te beginnen ? En zo ja, waarom ?
Brightlights :![]()
zondag 16 september 2018 om 13:16
Waarom zou je niet kunnen neuken met een 15 jaar jonger persoon? Mits hij/zij niet meer een kind is en ruim volwassen? Mij lijkt het niks trouwens.
Want als je mee gevraagd word naar huis ipv op een echte date gaat het toch alleen om neuken?
Want als je mee gevraagd word naar huis ipv op een echte date gaat het toch alleen om neuken?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 13:17
6.35% gewijzigd
Je wilt een menselijke vibrator?vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:13Waarom ik naar jullie mening vraag ?
Door onzekerheid en de taboe idd.
En wederom ...... ik ga niks ondernemen. Ik vind hem leuk, maar ben niet verliefd. Moest het gewoon even kwijt en jullie zijn altijd lekker direct![]()
Dat inderdaad.Ana_Isabel** schreef: ↑16-09-2018 13:09Ik vraag mij altijd af hoe zoiets tot stand komt. Ik ben 40 plus en ik zie een 21 jarige echt als een kind. (wat het niet is, maar gevoelsmatig.) Mijn brein zegt automatisch "no go".
Ik moet er persoonlijk dus niet aan denken, maar dat ben ik.
zondag 16 september 2018 om 13:18
Je kunt natuurlijk iemand leren kennen en wel weten dat ‘ie jonger is, maar nog niet weten dat hij zóveel jonger is. Dat je denkt dat iemand 27 is ofzo (wat voor mij nl ook al heel jong is). En dan is de vonk soms al overgeslagen.Ana_Isabel** schreef: ↑16-09-2018 13:09Ik vraag mij altijd af hoe zoiets tot stand komt. Ik ben 40 plus en ik zie een 21 jarige echt als een kind. (wat het niet is, maar gevoelsmatig.) Mijn brein zegt automatisch "no go".
Ik moet er persoonlijk dus niet aan denken, maar dat ben ik.
zondag 16 september 2018 om 13:20