jullie mening
zondag 16 september 2018 om 12:33
Even van me af schrijven en misschien wat meningen horen
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
zondag 16 september 2018 om 14:24
Voor alleen een scharrel vind ik je er behoorlijk veel tijd in steken.
Je weet nu al dat er geen toekomst in zit, dat verteld jou dus dat je op dit moment niet open staat voor een relatie met toekomst perspectief. Anders had je wel aansluiting gevonden bij iemand die in dezelfde levensfase zit. Daar zou ik eerder over peinzen dan deze scharrel die net zo snel weer afgelopen kan zijn als begonnen (want: 22 jaar).
Je weet nu al dat er geen toekomst in zit, dat verteld jou dus dat je op dit moment niet open staat voor een relatie met toekomst perspectief. Anders had je wel aansluiting gevonden bij iemand die in dezelfde levensfase zit. Daar zou ik eerder over peinzen dan deze scharrel die net zo snel weer afgelopen kan zijn als begonnen (want: 22 jaar).
zondag 16 september 2018 om 14:30
Gezellig!
zondag 16 september 2018 om 14:31
Jouw ego is gestreeld. Daarom zie je hem zoals je hem wil zien ("hij is veel volwassener dan veel andere mannen die je kent") en vul je zaken in ("een man met een 15 jaar jongere vriendin krijgt applaus").vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:30Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Je voelde je gevleid dat hij je meevroeg. Maar waarom heeft hij dat gedaan? Wat willen jullie? Een tijdje fuckbuddies? Wat te begrijpen is want hij is op zijn sexuele top en jij ook. Maar zien jullie elkaar als relatiemateriaal? Jij hebt al kinderen. Hij wil misschien ook ooit vader worden. Nu loop ik wel erg vooruit op de zaken maar je noemt zelf het woord verliefdheid. En na verliefdheid volgen vaak bepaalde verwachtingen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 16 september 2018 om 14:32
Ik ken dat spreekwoord niet.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:49ik vind hem leuk en lief ! Absoluut!
Maar geef hem de spreekwoordelijke kaart in handen. Hij is jong en ik ga hem niet sturen of mezelf aan hem opdwingen. Hij weet wat ik van hem vind en verder zien we wel![]()
Hij wil neuken. Je kan mee gaan als hij weer vraagt of je mee gaat naar zijn huis. Of niet. Meer is het niet hoor.
Anders vroeg hij je wel op een date.
zondag 16 september 2018 om 14:39
SweetFirefly schreef: ↑16-09-2018 14:31Jouw ego is gestreeld. Daarom zie je hem zoals je hem wil zien ("hij is veel volwassener dan veel andere mannen die je kent") en vul je zaken in ("een man met een 15 jaar jongere vriendin krijgt applaus").
Je voelde je gevleid dat hij je meevroeg. Maar waarom heeft hij dat gedaan? Wat willen jullie? Een tijdje fuckbuddies? Wat te begrijpen is want hij is op zijn sexuele top en jij ook. Maar zien jullie elkaar als relatiemateriaal? Jij hebt al kinderen. Hij wil misschien ook ooit vader worden. Nu loop ik wel erg vooruit op de zaken maar je noemt zelf het woord verliefdheid. En na verliefdheid volgen vaak bepaalde verwachtingen.
En wat is er mis mee om een tijdje fuckbuddies te zijn? En de rest dan wel te zien?
zondag 16 september 2018 om 14:44
zondag 16 september 2018 om 14:44
Hier ongveer hetzelfde maar ik heb dan ook een zoon van die leeftijd. Kan me niet voorstellen dat ik seksueel opgewonden zou worden van zo'n jongeman.Ana_Isabel** schreef: ↑16-09-2018 13:09Ik vraag mij altijd af hoe zoiets tot stand komt. Ik ben 40 plus en ik zie een 21 jarige echt als een kind. (wat het niet is, maar gevoelsmatig.) Mijn brein zegt automatisch "no go".
Ik moet er persoonlijk dus niet aan denken, maar dat ben ik.
zondag 16 september 2018 om 14:54
Geniet voor het moment van de fysieke aantrekkingskracht (als het een vervolg krijgt)! Je bent 37, niet bejaard. Dit is juist een leeftijd waarop je je lijf veel beter kent en weet wat je wilt. Een man (want hij is echt volwassen) van 22 is dan zeker niet verkeerd. Blijf eerlijk tegen elkaar.
Je hoeft dat niet meteen de wereld in te gooien. Als het leidt tot meer, kan je altijd nog samen besluiten hoe jullie dit aan de omgeving vertellen.
Je hoeft dat niet meteen de wereld in te gooien. Als het leidt tot meer, kan je altijd nog samen besluiten hoe jullie dit aan de omgeving vertellen.
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
zondag 16 september 2018 om 14:54
Dit.
Leeftijd is zo oninteressant, het is enkel een getal.
Ik vind het eigenlijk een beetje raar TO, dat de mening van anderen je iets kan schelen.
Het is jouw leven, dat jij het leuk hebt met die man is toch alles wat er toe doet?
Wat je ook doet, er zijn toch wel mensen die daar een mening over hebben.
Je hoeft je echter tegenover niemand te verantwoorden voor de keuzes die jij maakt in je leven.
Ik neigde dat overigens zelf tot voor kort ook te doen dus ik weet uit eigen ervaring dat je niet erg blij word daarvan.
zondag 16 september 2018 om 15:05
Ik zou er lekker een leuke tijd van maken als ik TO was. Waarom kan dit niet werken? Er kan juist een heel goed werkende dynamiek tussen hen zitten.
Omgekeerd krijgt een man met een zoveel jongere vriendin geen applaus van mij hoor. Zo'n man vind ik een beetje een dief. Ik snap het ook niet want mannen worden meestal zo lelijk als ze ouder worden.
Omgekeerd krijgt een man met een zoveel jongere vriendin geen applaus van mij hoor. Zo'n man vind ik een beetje een dief. Ik snap het ook niet want mannen worden meestal zo lelijk als ze ouder worden.
zondag 16 september 2018 om 15:08
Nou ik snap het prima. Het bij mij ook heel lang geduurd voor ik durfde geloven dat ie me echt leuk vindt en niet enkel een opvulling tot hij een vrouw van zijn eigen leeftijd zou vinden. De reacties in het dorp zijn ook heel lang nogal lacherig geweest. Inmiddels is het een gegeven en wordt er denk ik niet meer zoveel van gevonden. Onze beider ouders vinden het prima : die zien dat we blij worden van elkaar.phoebe24 schreef: ↑16-09-2018 14:54Dit.
Leeftijd is zo oninteressant, het is enkel een getal.
Ik vind het eigenlijk een beetje raar TO, dat de mening van anderen je iets kan schelen.
Het is jouw leven, dat jij het leuk hebt met die man is toch alles wat er toe doet?
Wat je ook doet, er zijn toch wel mensen die daar een mening over hebben.
Je hoeft je echter tegenover niemand te verantwoorden voor de keuzes die jij maakt in je leven.
Ik neigde dat overigens zelf tot voor kort ook te doen dus ik weet uit eigen ervaring dat je niet erg blij word daarvan.
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 15:20
0.05% gewijzigd
zondag 16 september 2018 om 15:14
Heb je wel condooms gebruikt?vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:30Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Je zult uiteraard kunnen zien dat ik wat ouder ben, maar niet zo dat je denkt : What the fuck gebeurd daar ?!?!
Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen![]()
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 16 september 2018 om 15:15
Ik denk dat ik niet eens de optie open zou laten om het initiatief bij hem te laten liggen, zou niet eens op die manier naar iemand van die leeftijd zo kijken, als in, aantrekking etc. Heb zelf een zoon, nu 17, dus ja, ik kijk er ook door een andere bril naar, geef het grif toe, zie dan inderdaad eerder een kind voor me dan een lover.
Voor mij speelt leeftijd weldegelijk een rol, ook al is het voor seks om de seks.
Voor mij speelt leeftijd weldegelijk een rol, ook al is het voor seks om de seks.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 16 september 2018 om 15:38
Ik moest gelijk aan dit topic denken toen ik dit las.
https://www.ad.nl/show/kourtney-kardash ... ~a8101b02/
Over 'hij lijkt nog op een kind' gesproken.... wat een melkmuil (zou m'n moeder zeggen).
Je moet doen wat je wil to, misschien is het leuk en lekker voor de seks en misschien niet.
https://www.ad.nl/show/kourtney-kardash ... ~a8101b02/
Over 'hij lijkt nog op een kind' gesproken.... wat een melkmuil (zou m'n moeder zeggen).
Je moet doen wat je wil to, misschien is het leuk en lekker voor de seks en misschien niet.
zondag 16 september 2018 om 15:47
Waarom is het bij de een wel ranzig en bij de ander neit
Waarom vond men het destijds niet ranzig dat John Ewbank met Kelly weekers ging terwijl daar toch ruim 20 jaar tussenzit en bij de vader van Ogene met 35 jaar is dat opeens weer hartstikke vies.
Ik snap dat niet hoor waarom de een wel en de ander neit.
Waarom vond men het destijds niet ranzig dat John Ewbank met Kelly weekers ging terwijl daar toch ruim 20 jaar tussenzit en bij de vader van Ogene met 35 jaar is dat opeens weer hartstikke vies.
Ik snap dat niet hoor waarom de een wel en de ander neit.
zondag 16 september 2018 om 16:45
zondag 16 september 2018 om 18:22
Geld.Antoon69 schreef: ↑16-09-2018 15:05Ik zou er lekker een leuke tijd van maken als ik TO was. Waarom kan dit niet werken? Er kan juist een heel goed werkende dynamiek tussen hen zitten.
zondag 16 september 2018 om 18:43
Blijkbaar is het doorgeven van je genen en laten zien dat je nog het alpha mannetje bent die alle vrouwen kan krijgen belangrijker dan een vrouw die echt van je houdt om wie je bent in plaats van bij een vrouw te zijn die alleen op je geld uit is.
Ik kan mij ook weer niet voorstellen dat die rijke mannen echt zo naief zijn om te denken dat zo'n vrouw ook bij ze was geweest als ze geen geld hadden gehad.