jullie mening

16-09-2018 12:33 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van me af schrijven en misschien wat meningen horen

Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!

Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?

( Ik 37 hij 22 )
Ik vind 22 jaar net kind af. Ik ben iets ouder dan jij en heb een kind van bijna zo oud.
Gevoelsmatig zou het voor mij een no-go zijn.

Hij is volwassen dus mag het gewoon bestaan.
Als jullie hier plezier uit halen dan prima.
Andre Hazes Jr is ook pas 24.
Monique is 16 jaar ouder.
Zij hebben nu samen een zoon.

Dus tja.

Ik vraag mij altijd wel af wat ze in hem ziet. En ik denk ook dat Andre over een jaar of 15 een kind krijgt met een vrouw van zijn leeftijd.

Zijn vader had tenslotte ook kinderen met 3 verschillende vrouwen.
sugarmiss schreef:
16-09-2018 13:23

Dus tja.

Ik vraag mij altijd wel af wat ze in hem ziet. En ik denk ook dat Andre over een jaar of 15 een kind krijgt met een vrouw van zijn leeftijd.

Geld, daarom ook snel kind gemaakt, dan zit dat voortaan wel snor, want due relatie is niet blijvend.
Ana-Isabel : :cheer: ..... hahaha...... Nou ? niet verkeerd toch ;)

Nee joh, gekkigheid

Hij is leuk, hij is lief en je zou hem geen 22 schatten, maar dat is hij dus wel.
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 13:16
Dat inderdaad.
Wat zijn wij het vandaag vaak eens met elkaar :proud:
Nou nee gadverdamme.

Ik als 31 jarige zie niks in een jongen van 22. Laat staan als 37 jarige. Wat een cougar ben je toch To.
sugarmiss schreef:
16-09-2018 13:23

Dus tja.

Dre is niet de standaard 24 jarige. Die heeft geld, daarom al veel interessanter.
Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Je zult uiteraard kunnen zien dat ik wat ouder ben, maar niet zo dat je denkt : What the fuck gebeurd daar ?!?!

Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen :-)
vivasas1980 schreef:
16-09-2018 13:24
Ana-Isabel : :cheer: ..... hahaha...... Nou ? niet verkeerd toch ;)

Nee joh, gekkigheid

Hij is leuk, hij is lief en je zou hem geen 22 schatten, maar dat is hij dus wel.
Als het mijn zoon was, zou het mij tegenstaan dat jullie elkaar dus gebruiken. Waarschijnlijk ben ik daar te ouderwets voor. Zou je echte oprechte interesse in hem hebben en hij voor jou, dan zou ik er minder moeite mee hebben denk ik.
RiRi : :rofl:
vivasas1980 schreef:
16-09-2018 13:30
Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Je zult uiteraard kunnen zien dat ik wat ouder ben, maar niet zo dat je denkt : What the fuck gebeurd daar ?!?!

Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen :-)
Je kan vanalles voelen maar je hoeft er dan nog steeds niet voor te gaan.
Dat is je eigen keuze.
Ana_Isabel** schreef:
16-09-2018 13:31
Als het mijn zoon was, zou het mij tegenstaan dat jullie elkaar dus gebruiken. Waarschijnlijk ben ik daar te ouderwets voor. Zou je echte oprechte interesse in hem hebben en hij voor jou, dan zou ik er minder moeite mee hebben denk ik.
Ik zou daar echt moeite mee hebben, want wat hebben ze elkaar te vertellen? Seks kan hij ook met zijn eigen leeftijdsgenoten.
“RiRi” schreef:
16-09-2018 13:33
Ik zou daar echt moeite mee hebben, want wat hebben ze elkaar te vertellen? Seks kan ie ook met zijn eigen leeftijdsgenoten.
Dat bedoel ik dus met elkaar gebruiken. Ik zou hopen dat mijn kinderen verstandiger zijn dat dat. Zijn ze echt verliefd en willen ze moeite doen voor elkaar, dan zou ik er meer open voor staan. Ik zou ook niet willen dat een 37 jarige man mijn 22 jarige dochter gebruikt voor seks en andersom.
Ana_Isabel** schreef:
16-09-2018 13:36
Dat bedoel ik dus met elkaar gebruiken. Ik zou hopen dat mijn kinderen verstandiger zijn dat dat. Zijn ze echt verliefd en willen ze moeite doen voor elkaar, dan zou ik er meer open voor staan. Ik zou ook niet willen dat een 37 jarige man mijn 22 jarige dochter gebruikt voor seks en andersom.
Ik sta er niet open voor.
vivasas1980 schreef:
16-09-2018 13:30

Eigenlijk ben je dus blij omdat je bevestiging hebt gevonden dat je nog steeds leuk & aantrekkelijk bent? Want meer dan dat lees ik hier niet uit. Verwar dat aub niet met verliefd oid zijn.

Verder heb ik totaal geen problemen met (grote) leeftijdsverschillen als je elkaar niet in de weg zit bij individuele ontwikkelingen. Maar voor mij zou het niks zijn, zo’n jong jochie.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Dat is net zoals Peter Jan Rens en Virginia. Hij kan haar opa wel zijn. Alhoewel Peter Jan Rens echt een kleuter is.
“RiRi” schreef:
16-09-2018 13:36
Ik sta er niet open voor.
Misschien verandert dat nog als je ooit een kind krijgt.
Dan wil je toch omwille van je kind een weg vinden om de band goed te houden. Je mening ventileren zonder je kind weg te jagen.
Ik heb juist vanwege mijn kinderen geleerd om veel ruimdenkender te zijn.
ik vind hem leuk en lief ! Absoluut!

Maar geef hem de spreekwoordelijke kaart in handen. Hij is jong en ik ga hem niet sturen of mezelf aan hem opdwingen. Hij weet wat ik van hem vind en verder zien we wel :)
Jardis schreef:
16-09-2018 12:47
All in of niets. Tussenin werkt niet
Werkt voor veel mensen wel, alleen voor jou niet bedoel je ;-D
Tja mijn keuze zal t niet zijn

Ben nu zelf 34,
Ik kan wel iemand rond die leeftijd aantrekkelijk er uit zien vinden maar een relatie met iemand die zo veel leeftijdverschil heeft zou ik niet willen

Maar wat jij wilt moet je zelf weten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Leeftijd is maar een getal. Als jullie je er goed bij voelen....waarom niet? Je hoort het nu steeds vaker. Daarnaast heb ik nooit begrepen waarom een man van 35 wel een vrouw van 22 mag hebben maar het andersom een vreselijk taboe is.
jo12345 schreef:
16-09-2018 12:55
Wat maakt het uit? Twee volwassenen die met elkaar mee naar huis gaan. Allebei blij.
Prima toch?
Geniet ervan inderdaad.
Je leeft maar een keer.
Andersom had je high fives van al je vrienden gekregen en hadden de ouders gedacht: wat leuk, een stabiel volwassen type.
vivasas1980 schreef:
16-09-2018 13:49

Maar geef hem de spreekwoordelijke kaart in handen. Hij is jong en ik ga hem niet sturen of mezelf aan hem opdwingen. Hij weet wat ik van hem vind en verder zien we wel :)
Heel slim.
vivasas1980 schreef:
16-09-2018 13:49

Lijkt me een prima instelling.
Tess1981 schreef:
16-09-2018 14:10
Leeftijd is maar een getal. Als jullie je er goed bij voelen....waarom niet? Je hoort het nu steeds vaker. Daarnaast heb ik nooit begrepen waarom een man van 35 wel een vrouw van 22 mag hebben maar het andersom een vreselijk taboe is.
precies dit.
Als mijn dochter met een man van 37 thuiskomt op die leeftijd zou ik afhankelijk van het type ermee kunnen leven als ze er echt gelukkig van wordt.
Bij mijn zoon zou ik daar meer moeite voor moeten doen.
Maar slaat inderdaad nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven