jullie mening
zondag 16 september 2018 om 12:33
Even van me af schrijven en misschien wat meningen horen
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
zondag 16 september 2018 om 13:23
Andre Hazes Jr is ook pas 24.
Monique is 16 jaar ouder.
Zij hebben nu samen een zoon.
Dus tja.
Ik vraag mij altijd wel af wat ze in hem ziet. En ik denk ook dat Andre over een jaar of 15 een kind krijgt met een vrouw van zijn leeftijd.
Zijn vader had tenslotte ook kinderen met 3 verschillende vrouwen.
Dus tja.
Ik vraag mij altijd wel af wat ze in hem ziet. En ik denk ook dat Andre over een jaar of 15 een kind krijgt met een vrouw van zijn leeftijd.
zondag 16 september 2018 om 13:24
Geld, daarom ook snel kind gemaakt, dan zit dat voortaan wel snor, want due relatie is niet blijvend.sugarmiss schreef: ↑16-09-2018 13:23Andre Hazes Jr is ook pas 24.
Dus tja.
zondag 16 september 2018 om 13:28
zondag 16 september 2018 om 13:30
Dre is niet de standaard 24 jarige. Die heeft geld, daarom al veel interessanter.sugarmiss schreef: ↑16-09-2018 13:23Andre Hazes Jr is ook pas 24.
Dus tja.
zondag 16 september 2018 om 13:30
Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Je zult uiteraard kunnen zien dat ik wat ouder ben, maar niet zo dat je denkt : What the fuck gebeurd daar ?!?!
Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen
Je zult uiteraard kunnen zien dat ik wat ouder ben, maar niet zo dat je denkt : What the fuck gebeurd daar ?!?!
Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen
zondag 16 september 2018 om 13:31
Als het mijn zoon was, zou het mij tegenstaan dat jullie elkaar dus gebruiken. Waarschijnlijk ben ik daar te ouderwets voor. Zou je echte oprechte interesse in hem hebben en hij voor jou, dan zou ik er minder moeite mee hebben denk ik.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:24Ana-Isabel :..... hahaha...... Nou ? niet verkeerd toch
![]()
Nee joh, gekkigheid
Hij is leuk, hij is lief en je zou hem geen 22 schatten, maar dat is hij dus wel.
zondag 16 september 2018 om 13:33
Je kan vanalles voelen maar je hoeft er dan nog steeds niet voor te gaan.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:30Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen![]()
Dat is je eigen keuze.
zondag 16 september 2018 om 13:33
Ik zou daar echt moeite mee hebben, want wat hebben ze elkaar te vertellen? Seks kan hij ook met zijn eigen leeftijdsgenoten.Ana_Isabel** schreef: ↑16-09-2018 13:31Als het mijn zoon was, zou het mij tegenstaan dat jullie elkaar dus gebruiken. Waarschijnlijk ben ik daar te ouderwets voor. Zou je echte oprechte interesse in hem hebben en hij voor jou, dan zou ik er minder moeite mee hebben denk ik.
zondag 16 september 2018 om 13:36
Dat bedoel ik dus met elkaar gebruiken. Ik zou hopen dat mijn kinderen verstandiger zijn dat dat. Zijn ze echt verliefd en willen ze moeite doen voor elkaar, dan zou ik er meer open voor staan. Ik zou ook niet willen dat een 37 jarige man mijn 22 jarige dochter gebruikt voor seks en andersom.
zondag 16 september 2018 om 13:36
Ik sta er niet open voor.Ana_Isabel** schreef: ↑16-09-2018 13:36Dat bedoel ik dus met elkaar gebruiken. Ik zou hopen dat mijn kinderen verstandiger zijn dat dat. Zijn ze echt verliefd en willen ze moeite doen voor elkaar, dan zou ik er meer open voor staan. Ik zou ook niet willen dat een 37 jarige man mijn 22 jarige dochter gebruikt voor seks en andersom.
zondag 16 september 2018 om 13:37
vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:30Het was voor mij ook eigenlijk een no-go . Daarom ben ik ook niet eerder mee gegaan. Maar als je een klik met iemand hebt, iemand jou het gevoel geeft dat je geweldig bent, iemand waarbij je je op je gemak voelt, iemand die duidelijk laat blijken dat hij jou leuk vindt. Moet je hem dan laten schieten omdat hij jonger is ?
Anyway...... moest het gewoon kwijt en vind het fijn dat jullie je mening delen![]()
Eigenlijk ben je dus blij omdat je bevestiging hebt gevonden dat je nog steeds leuk & aantrekkelijk bent? Want meer dan dat lees ik hier niet uit. Verwar dat aub niet met verliefd oid zijn.
Verder heb ik totaal geen problemen met (grote) leeftijdsverschillen als je elkaar niet in de weg zit bij individuele ontwikkelingen. Maar voor mij zou het niks zijn, zo’n jong jochie.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
zondag 16 september 2018 om 13:41
Misschien verandert dat nog als je ooit een kind krijgt.
Dan wil je toch omwille van je kind een weg vinden om de band goed te houden. Je mening ventileren zonder je kind weg te jagen.
Ik heb juist vanwege mijn kinderen geleerd om veel ruimdenkender te zijn.
zondag 16 september 2018 om 14:03
zondag 16 september 2018 om 14:13
Geniet ervan inderdaad.
Je leeft maar een keer.
Andersom had je high fives van al je vrienden gekregen en hadden de ouders gedacht: wat leuk, een stabiel volwassen type.
zondag 16 september 2018 om 14:15
Heel slim.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:49ik vind hem leuk en lief ! Absoluut!
Maar geef hem de spreekwoordelijke kaart in handen. Hij is jong en ik ga hem niet sturen of mezelf aan hem opdwingen. Hij weet wat ik van hem vind en verder zien we wel![]()
zondag 16 september 2018 om 14:15
Lijkt me een prima instelling.vivasas1980 schreef: ↑16-09-2018 13:49ik vind hem leuk en lief ! Absoluut!
Maar geef hem de spreekwoordelijke kaart in handen. Hij is jong en ik ga hem niet sturen of mezelf aan hem opdwingen. Hij weet wat ik van hem vind en verder zien we wel![]()
zondag 16 september 2018 om 14:17
precies dit.
Als mijn dochter met een man van 37 thuiskomt op die leeftijd zou ik afhankelijk van het type ermee kunnen leven als ze er echt gelukkig van wordt.
Bij mijn zoon zou ik daar meer moeite voor moeten doen.
Maar slaat inderdaad nergens op.