jullie mening
zondag 16 september 2018 om 12:33
Even van me af schrijven en misschien wat meningen horen
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
Al meerdere malen tijdens het stappen zijn x en ik elkaar tegen gekomen.
Er is aantrekkingskracht en veel oogcontact. X heeft me een keer mee naar huis gevraagd maar ben toen niet mee gegaan. X is namelijk 15jaar jonger dan ik.
Afgelopen vrijdag kwamen we elkaar weer tegen en hebben we het heel gezellig gehad. Hij is dan wel 15jaar jonger, maar leuker en volwassener dan veel andere mannen die ik ken. Hij vroeg me wederom mee naar huis op een van de liefste manieren waarop je mee naar huis gevraagd kan worden. Ik twijvelde : LEEFTIJDSVERSCHIL !!! maar ben uiteindelijk mee gegaan. Het was geweldig !
Ik ga vreselijk mn best doen om verder niks voor hem te gaan voelen en doe dat gelukkig ook nog niet ...... maar zou smoor veliefd op hem kunnen worden. Wat n schatje !!
Anyway ....... wat zijn jullie gedachtes hierover ?
( Ik 37 hij 22 )
zondag 16 september 2018 om 18:56
sugarmiss schreef: ↑16-09-2018 18:43Blijkbaar is het doorgeven van je genen en laten zien dat je nog het alpha mannetje bent die alle vrouwen kan krijgen belangrijker dan een vrouw die echt van je houdt om wie je bent in plaats van bij een vrouw te zijn die alleen op je geld uit is.
Ik kan mij ook weer niet voorstellen dat die rijke mannen echt zo naief zijn om te denken dat zo'n vrouw ook bij ze was geweest als ze geen geld hadden gehad.
Misschien is het wel echte liefde en gaat het niet om het geld.
Misschien gaat het wel om het geld en weet e man heus wel waarom de vrouw bij hem is, maar vindt die dat wel oke.
Ik kan me niet voorstellen dat sommige mannen dat niet doorhebben.
zondag 16 september 2018 om 20:54
Daar draait het toch om in een relatie, dat je blij bent met elkaar.alkemade schreef: ↑16-09-2018 15:08Nou ik snap het prima. Het bij mij ook heel lang geduurd voor ik durfde geloven dat ie me echt leuk vindt en niet enkel een opvulling tot hij een vrouw van zijn eigen leeftijd zou vinden. De reacties in het dorp zijn ook heel lang nogal lacherig geweest. Inmiddels is het een gegeven en wordt er denk ik niet meer zoveel van gevonden. Onze beider ouders vinden het prima : die zien dat we blij worden van elkaar.
Ik wil trouwens met mijn reactie niet zeggen dat het makkelijk is, je minder aan gaan trekken voor meningen van anderen.
zondag 16 september 2018 om 22:39
Wat leuk om te lezen. Hier ook een flink leeftijdsverschil van 10 jaar. Toen ik mijn man ontmoette was hij 24 en had ik al 3 kinderen. Inmiddels getrouwd en nog steeds super gelukkig.
Hier trouwens last gehad van vooroordelen van sommige mensen maar nu iedereen ziet hoe goed het gaat en hoe gelukkig we zijn heeft niemand het er meer over. Ben trouwens heel blij dat mijn schoonouders wat ruimdenkender zijn dan sommige mensen hier. Ze hebben mij en mijn kinderen met open armen ontvangen. Geen seconde het gevoel gehad dat we niet gewenst zijn! Ze zijn blij dat hun zoon gelukkig en vjnden dat belangrijk. Zo simpel kan het leven zijn.