Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd

Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.

We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk

Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
De volgende tekst staat op de kaart

Hi....

Heb je zin om een keertje wat te gaan drinken?

Groetjes Winterzalm 06....
De reden dat ik het kaartje pas maandag in zijn brievenbus gooi is omdat hij dan (hoogstwaarschijnlijk) niet thuis is.

En ik zit niet een heel weekend te wachten op een telefoontje die misschien niet komt. Doordeweeks heb ik genoeg om handen zodat ik er niet zo mee bezig ben
Leuk, goeie actie!
Wat leuk! En stoer

Ik lees vol verwachting mee.
Mm. Ik ben minder enthousiast eigenlijk. Waarom heeft ie je niet gewoon meteen voor wat drinken gevraagd dan? Ik ben misschien vrij direct hoor. Maar dat doe je toch, als er even iets van een vlinder opstijgt in je buik. En waarom heb jij het niet meteen gevraagd dan? En hoe kwamen jullie dan op het bespreken van je relatiestatus? Maar goed, ik hoop voor je dat ik ernaast zit hoor, succes.
Niks te verliezen, veel te winnen! Goede actie TO!
quote:Ameliaaa schreef op 02 oktober 2016 @ 00:44:

Mm. Ik ben minder enthousiast eigenlijk. Waarom heeft ie je niet gewoon meteen voor wat drinken gevraagd dan? Ik ben misschien vrij direct hoor. Maar dat doe je toch, als er even iets van een vlinder opstijgt in je buik. En waarom heb jij het niet meteen gevraagd dan? En hoe kwamen jullie dan op het bespreken van je relatiestatus? Maar goed, ik hoop voor je dat ik ernaast zit hoor, succes.

Ja hier zit ook wat in.

Hoe we bij onze relatiestatus terecht kwamen weet ik ook niet meer precies.
Leuk om te lezen dit topic!

Ik vind het juist erg leuk dat je kiest voor een kaartje !

Al dat media gedoe via e-mail of WhatsApp.

Zo'n kaartje is toch veel leuker!

Ik duim mee op een positieve uitkomst van deze leuke actie van jou
Tralalalala
quote:krullen-bol schreef op 02 oktober 2016 @ 10:05:

Leuk om te lezen dit topic!

Ik vind het juist erg leuk dat je kiest voor een kaartje !

Al dat media gedoe via e-mail of WhatsApp.

Zo'n kaartje is toch veel leuker!

Ik duim mee op een positieve uitkomst van deze leuke actie van jou
Ik vind een kaartje ook heel origineel!

Maar dat is al te merken aan mijn viva naam
quote:kaartje1 schreef op 02 oktober 2016 @ 11:06:

Ik vind een kaartje ook heel origineel!

Maar dat is al te merken aan mijn viva naam Hahaha, ja zoiets dacht ik al bij het lezen van je viva naam

Lekker positief. Het is toch hartstikke leuk? Et enige risico wat ze loopt is dat ze niks hoort. Dan weet ze dat ook weer. Einde.

Ik vind het super leuk! Ik ben zo benieuwd
"People, what a bunch of bastards"

Mm. Ik ben minder enthousiast eigenlijk. Waarom heeft ie je niet gewoon meteen voor wat drinken gevraagd dan? Ik ben misschien vrij direct hoor. Maar dat doe je toch, als er even iets van een vlinder opstijgt in je buik. En waarom heb jij het niet meteen gevraagd dan? En hoe kwamen jullie dan op het bespreken van je relatiestatus? Maar goed, ik hoop voor je dat ik ernaast zit hoor, succes.Wat een onzin. Niet iedereen is even direct.
Ook een Pluviofiel
quote:Diddie_Boho schreef op 02 oktober 2016 @ 11:17:

[...]

Lekker positief. Het is toch hartstikke leuk? Et enige risico wat ze loopt is dat ze niks hoort. Dan weet ze dat ook weer. Einde.

Ik vind het super leuk! Ik ben zo benieuwd Ik ga ook gewoon het kaartje sturen hoor, ik kom hem verder toch bijna nooit tegen dus mocht hij niet reageren is dat ook geen ramp
quote:winterzalm schreef op 02 oktober 2016 @ 11:23:

[...]

Ik ga ook gewoon het kaartje sturen hoor, ik kom hem verder toch bijna nooit tegen dus mocht hij niet reageren is dat ook geen ramp You go gurrll
"People, what a bunch of bastards"
quote:Diddie_Boho schreef op 02 oktober 2016 @ 11:24:

[...]

You go gurrll
Wat leuk!

Ik ga dit natuurlijk wel volgen
Heerlijk dit!! Ik lees mee
Doen! En het belangrijkste is natuurlijk dat je ons op de hoogte houdt
Spannend!! Wat een leuk idee

Ik duim voor je mee hoor!
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte
Ben benieuwd..

Ik lees mee!
WAA WAT LEUK!
Wat ontzettend leuk, winterzalm!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Spannend, ik lees mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven