kado voor getuigen

06-11-2009 21:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Volgend jaar gaan wij trouwen.

En wij zouden graag een leuk kado geven aan de getuigen.

Maar komen niet verder dan de standaard pen om te geven.

Heeft er iemand nog een leuk idee?

Thanxs!!!

Groetjes visje66
Zusje heeft haar getuigen een waardebon gegeven van Douglas en een foto met t bruidspaar en de getuigen.. (ipv dat ze die moesten betalen )
Gefeliciteerd!

Moet je per se aan alle getuigen hetzelfde geven?

Je kunt misschien ook aan iedereen iets persoonlijks geven; ik neem aan dat je ze goed kent en dan is het misschien leuker ze iets te geven wat je erg goed bij die persoon vindt passen. Misschien wel iets waar je iets in kunt schrijven/kalligraferen/inscriperen (da's geen woord), zodat het blijvend doet denken aan de heugelijke dag.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik ben uit eten geweest met mijn getuige Had ik er zelf ook iets aan...
Ik heb mijn getuigen helemaal niets gegeven.. (waren overigens mijn vader en moeder)...

'later' hebben ze nog wel een fotoboekje gehad.
Mijn man is een keer getuige geweest en kreeg toen een staatslot.

We zijn een keer ceremoniemeester geweest en toen kregen we een Weber-bbq. Supercadeau want dat doen we veel.

Ik vind een pen echt té afgeezaagd, kun je niets bedenken wat bij je getuigen past?
Bedankt voor de snelle reactie.

We hoeven inderdaad niet allemaal hetzelfde te geven.

En iets leuks doen met de getuigen vind ik ook een leuk idee.

Hebben nog een gezellige dag met de getuige tegoed
quote:Zespri79 schreef op 06 november 2009 @ 21:39:

Zusje heeft haar getuigen een waardebon gegeven van Douglas en een foto met t bruidspaar en de getuigen.. (ipv dat ze die moesten betalen )

que? Tuurlijk is het een aardigheidje maar digitale versies van foto's zijn toch sowieso gratis, vind ik nou niet bepaald een cadeau.

On topic: Wij gaan onze broers vragen en hebben nog geen idee wat die cadeau gaan krijgen. Misschien een gegraveerd heupflesje en een mooie fles van het een of ander.
Vind niet dat je je getuigen een kado moet geven, een mooie foto geven is wel heel leuk! De enige die ik een kado zou geven is de ceremonie meester, die kan het die dag heel druk hebben, en ook met de voorbereidingen!
Wij hebben de getuigen/ceremoniemeester een mooi glas gegeven met hun naam er in gegraveerd en de datum van onze trouwdag. Ze vonden het allemaal een origineel kado.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven