Kan ik dit? Help!

18-12-2011 12:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb momenteel al een half jaar een hele lieve lekkere "scharrel".

We roepen allebei om het hardst dat we geen relatie hebben, maar het gewoon gezellig hebben met elkaar..... Gewoon very special friends with benefits, zeg maar.

Alles mag, niets moet...maar ondertussen zijn we wel heel erg veel bij elkaar en ernstig op elkaar gesteld geraakt.

Het is alleen maar leuk, gezellig, heerlijk!! En misschien is dat juist wel omdat we er geen etiketje opplakken, alleen maar genieten, geen verwachtingen hebben en wel zien wat er van komt?

En nu? Nu zit ik met een dubbel gevoel.....grrr! wil ik niet!.... Van de ene kant vind ik het prima zo (echt waar!) en van de andere kant krijg ik ook een knoop in mijn maag als ik denk aan het feit dat het weer voorbij kan gaan. Pfffff........hou van die man, geloof ik.

Eigenlijk word ik ook een beetje boos op mezelf over mijn gepieker!

Verdomme,..het is toch gewoon leuk, laat het gewoon gebeuren! Wát dat dan ook is...dingen gaan toch zoals ze gaan!? (zoveel invloed hebben we daar niet op, al denken we van wel?)

Maar ik heb daar moeite mee.

Mijn controle-drang (onzekerheid) komt weer boven drijven, geloof ik. Is dit een goede 'oefening' voor me? Kan ik dit?

Need a peptalk! :-)
Carpe diem (pluk de dag... )
maar das mijn mening he...
Jullie 'roepen allebei om het hardst'. En als jij nu stopt met roepen? Denk je dat hij dan stiekum toch ook wel meer wil? Heb je al eens een balletje daarover opgegooid?
quote:Frahim schreef op 18 december 2011 @ 12:39:

Jullie 'roepen allebei om het hardst'. En als jij nu stopt met roepen? Denk je dat hij dan stiekum toch ook wel meer wil? Heb je al eens een balletje daarover opgegooid?Jazeker, daar praten we wel over en hij denkt er hetzelfde over als ik, maar ons gedrag zegt iets anders....hij zegt ook gewoon dat we eigenllijk een relatie hebben (sommige vrienden weten dat en zien dat ook zo) , maar dat alles eenvoudiger blijft als we er geen etiketje opplakken. En dat ben ik ook met hem eens! Ik heb oudere kinderen en die zien hem als een vriend van mama. (hij slaapt hier niet als zij er zijn)
TO, je weet nooit wat de toekomst brengt. Niet als je je vriendschap vriendschap noemt, niet als je die vriendschap relatie noemt. Neem het zoals het komt en zie gewoon wat eruit komt.

Waarom krampachtig iets willen benoemen of willen weten hoe het over 1 jaar is? Geniet er gewoon van.
haha herkenbaar!!!

Maar weetje: if it aint broken, don't fix it!!!
quote:Ruza schreef op 18 december 2011 @ 13:24:

haha herkenbaar!!!

Maar weetje: if it aint broken, don't fix it!!!Godsamme...dat is een goeie! Thnx!!
quote:jufdoortje schreef op 18 december 2011 @ 14:06:

[...]

Godsamme...dat is een goeie! Thnx!!

Ik begrijp je wel hoor. Zit ongeveer in dezelfde situatie alleen kennen wij elkaar nog niet zo lang. En soms wil ik het "officieel" maken, maar aan de andere kant ook absoluut niet!!

Nu voelt het gewoon heel goed. We weten dat we wel gevoelens voor elkaar hebben. Maar geen stickertjes. En dat moet ook maar gewoon vanzelf komen.

Vandaar: if it ain't broken, don't fix it! Want dat zou het wel eens kunnen jinxen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven