kan ik hem vertrouwen?
zondag 30 juni 2019 om 11:43
vrijdag ben ik uit geweest met een vriendin van mij. Er was ook een vriendengroep van haar waar we heen gingen om mee te dansen. Nu was er een jongen die mij direct heel erg opviel, hij wou ook zowat de hele tijd bij mij zijn. op een gegeven moment heeft hij mijn zijn nummer gegeven en toen ik weg ging heeft hij me nog gezoent.
Ik pas zelf altijd heel erg op met jongens, ik vertrouw er weinig namelijk… maar bij hem voelde ik me echt goed.
Ik wou hem dus een bericht sturen maar zijn nummer bleek niet te kloppen. volgende dag mijn vriendin weer naar dat feest en heeft mijn nummer dus maar aan hem doorgegeven. Maar toen kreeg ik dus een bericht van haar dat ik hem maar beter niet kan appen omdat hij met een andere meid was. ze heeft me nog nooit eerder gewaarschuwd voor iets. Nu weet ik dus ook niet of het gewoon vrienden waren of dat hij het zelfde deed wat hij bij mij deed.
hij heeft mij dus wel al een bericht gestuurd maar ik weet niet of ik nu wel of niet iets moet terug zeggen en zo ja wat ik wel moet sturen…
iemand hier tips?
Ik pas zelf altijd heel erg op met jongens, ik vertrouw er weinig namelijk… maar bij hem voelde ik me echt goed.
Ik wou hem dus een bericht sturen maar zijn nummer bleek niet te kloppen. volgende dag mijn vriendin weer naar dat feest en heeft mijn nummer dus maar aan hem doorgegeven. Maar toen kreeg ik dus een bericht van haar dat ik hem maar beter niet kan appen omdat hij met een andere meid was. ze heeft me nog nooit eerder gewaarschuwd voor iets. Nu weet ik dus ook niet of het gewoon vrienden waren of dat hij het zelfde deed wat hij bij mij deed.
hij heeft mij dus wel al een bericht gestuurd maar ik weet niet of ik nu wel of niet iets moet terug zeggen en zo ja wat ik wel moet sturen…
iemand hier tips?
zondag 30 juni 2019 om 11:49
Raar dat het nummer niet klopte. Maar het kan een misverstand zijn. Was een cijfer verkeerd of was het echt een compleet ander nummer?
Wat vind je van het berichtje dat hij stuurt?
Als je hem meer wil leren kennen zou ik eventueel even appen om af te tasten maar ook aansturen op een ontmoeting in het openbaar, met andere mensen eromheen. Bijvoorbeeld op een terras. Zijn reactie kan inzicht of zelfs duidelijk geven in wat hij zoekt. Maar hij zoekt ook contact met andere meisjes. Bereid je voor op de mogelijkheid dat hij niets wil of zich wil delen. En bedenk natuurlijk wat je zelf het liefst wil.
Wat vind je van het berichtje dat hij stuurt?
Als je hem meer wil leren kennen zou ik eventueel even appen om af te tasten maar ook aansturen op een ontmoeting in het openbaar, met andere mensen eromheen. Bijvoorbeeld op een terras. Zijn reactie kan inzicht of zelfs duidelijk geven in wat hij zoekt. Maar hij zoekt ook contact met andere meisjes. Bereid je voor op de mogelijkheid dat hij niets wil of zich wil delen. En bedenk natuurlijk wat je zelf het liefst wil.
zondag 30 juni 2019 om 12:01
zondag 30 juni 2019 om 12:07
Ja, en ook op die leeftijd kan je de vragen hebben die Slimpie33 heeft.
Weet niet of dat de vraag zou beantwoorden. Ze weet niet wat te sturen. En ze voelt zich goed bij hem.YellowLemon schreef: ↑30-06-2019 12:02Deze lijkt me vrij simpel. Wie vertrouw je meer, je vriendin of een kerel die je een dag kent en het foute nummer geeft...
zondag 30 juni 2019 om 12:29
zondag 30 juni 2019 om 12:33
zondag 30 juni 2019 om 12:47
ik zou hem graag wat beter willen leren kennen. Ik was ook blij dat ik dus nog een bericht van hem kreeg. Maar sinds die bericht van mijn vriendin ligt het gevoel dus dubbel.madamzonderm schreef: ↑30-06-2019 12:33Okay, dus je zei dat je je na die avond goed over hem voelde. En nu heb je een bericht van hem waarin hij je zegt of geruststelt dat hij het is van die avond. En misschien zei hij wel meer. Heb je nog steeds dat goede gevoel bij hem? Zou je hem nog eens willen zien?
zondag 30 juni 2019 om 12:54
Er zijn signalen dat het je misschien niet brengt wat je wilt. Hij gaf het verkeerde nummer, maar wat je zegt. Een cijfer verschilde en het kan door drank komen. Of misschien door rumoer. Daarbij was hij even met een ander meisje. Klinkt voor mij niet als dingen die hem een verkeerde jongen maken. Maar je weet het niet. Je kan erachter komen door verder met hem te appen. Bijvoorbeeld je kan vragen hoe het nog was die avond verder; hij was er bij minstens twee.
En je kan hem als je dat wil en daar klaar voor bent meevragen naar bijvoorbeeld een terras of tenminste een plek waar ook anderen zijn. Als hij dan toch niet zo leuk is als je je nu inbeeldt dan ben je vrij dat te zeggen en te gaan.
Hoe lijkt je dat? Kan je zo doen wat je wilt? Berichtje sturen of toch laten gaan of wat dan ook?
En je kan hem als je dat wil en daar klaar voor bent meevragen naar bijvoorbeeld een terras of tenminste een plek waar ook anderen zijn. Als hij dan toch niet zo leuk is als je je nu inbeeldt dan ben je vrij dat te zeggen en te gaan.
Hoe lijkt je dat? Kan je zo doen wat je wilt? Berichtje sturen of toch laten gaan of wat dan ook?
zondag 30 juni 2019 om 12:57
Een tijdje heen en weer appen, en als hij hint op een afspraakje, gewoon eerlijk zijn over je twijfel:
'Misschien wat direct, maar ik hoorde van vriendin X dat je ook afspreekt met vriendin Y.. Klopt dat? Want in dat geval voelt het voor mij niet goed om iets te plannen'.
Zo geef je hem een eerlijke kans om het uit te leggen als het allemaal berust op een misverstand. En weet jij (en hij) ook waar je aan toe is als hij inderdaad van verschillende walletjes wil snoepen.
'Misschien wat direct, maar ik hoorde van vriendin X dat je ook afspreekt met vriendin Y.. Klopt dat? Want in dat geval voelt het voor mij niet goed om iets te plannen'.
Zo geef je hem een eerlijke kans om het uit te leggen als het allemaal berust op een misverstand. En weet jij (en hij) ook waar je aan toe is als hij inderdaad van verschillende walletjes wil snoepen.
zondag 30 juni 2019 om 13:28
Waar zie je dat hij een vriendin heeft?parbleumondieu schreef: ↑30-06-2019 13:23Waarom zou je energie steken in een jongen die al een vriendin heeft?
Waarom is iemand met een vriendin niet te vertrouwen? Als Slimpie hem op date vraagt en hij zegt dat hij een vriendin heeft is hij te vertrouwen maar niet iemand om op dat moment mee te daten. Mocht ze later erachter komen dat hij vrijgezel is en ze wil nog steeds met hem daten kan dat anders liggen.
zondag 30 juni 2019 om 13:40
Hij heeft geen vriendin dat heeft hij al gezegtparbleumondieu schreef: ↑30-06-2019 13:23Waarom zou je energie steken in een jongen die al een vriendin heeft? En nee, je kunt hem dus niet vertrouwen.
zondag 30 juni 2019 om 13:50
zondag 30 juni 2019 om 14:09