Kapot van verdriet
donderdag 16 augustus 2018 om 08:47
Hoi,
Ik ben mama van 2 kindjes. Afgelopen september ben ik verliefd geworden op een vrouw ik heb er 5 maanden over gedaan wat ik ermee moest uiteindelijk heb ik het haar verteld (zij is lesbisch) het was wederzijds en na ruim 3 maanden had ik een eigen woning wist iedereen van ons bestaan en waren we eindelijk samen. Dit ging natuurlijk niet zonder slag of stoot er zijn de menige ruzies geweest met name verwijten na mijn vriendin van mijn familie en ex. Tussen ons kwamen er ook wel geregeld wat woorden door hetgeen er allemaal verteld werd. Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.
Uiteindelijk waren zelfs mijn kinderen gehersenspoeld en vertelden zij allemaal leugens. Nu heb ik vorige week een beslissing genomen omdat ik dit niet meer gestopt kreeg. Ik heb mijn moeder gevraagd te praten erna zou ik mijn vader vragen mijn moeder wou niet waarop ik haar een brief heb gegeven met mijn gevoel enz. Ik nam afstand van ze totdat ze bijdraaide. Incl mijn vader die heb ik niet gesproken hij was werken ook hij heeft de brief gelezen ik krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie nu hoorde ik hem sowieso altijd erg weinig.
Er zijn die dag mensen zich gaan moeien en hebben dingen verteld die ik bewust had verzwegen voor mijn vriendin omdat ik haar niet wou verliezen. Zoals dat mijn ex krassen uit men auto had proberen te krijgen maar daar wist ik niks van ik was bij mijn oude buurvrouw op bezoek.
Mijn vriendin heeft toen al haar spullen gepakt en is vertrokken. Ik hoor haar wel nog ze houd van me mist me ma heeft rust nodig ze weet niet of dit nog goed komt en hebben nu steeds ruzie omdat ik haar niet kan los laten en haar zo vreselijk mis. Ze komt de eerste tijd niet terug wilt mijn kinderen niet meer zien niemand meer ook mij niet. Ik kan dit niet begrijpen ik ga kapot van verdriet mis haar iedere dag meer en meer. Heb omdat ik van België na Nederland ben verhuisd 11j geleden weinig vriendinnen eigenlijk 2 waarvan 1 het weet en de ander niet ma die 1 is op vakantie. Ik zit hier dus alleen weg te kwijnen mijn familie zie ik wel weer ma die vinden het wel goed zo allemaal. Ik wil het liefst op stap gaan me vol gooien met alcohol alles vergeten voor even dan wss ma ik heb niemand en alleen ga ik niet. En weet niet of dit verstandig is Mss krijg ik haar dan helemaal niet meer terug enige wat ik wil is haar. Wat moet ik toch?
Ik ben mama van 2 kindjes. Afgelopen september ben ik verliefd geworden op een vrouw ik heb er 5 maanden over gedaan wat ik ermee moest uiteindelijk heb ik het haar verteld (zij is lesbisch) het was wederzijds en na ruim 3 maanden had ik een eigen woning wist iedereen van ons bestaan en waren we eindelijk samen. Dit ging natuurlijk niet zonder slag of stoot er zijn de menige ruzies geweest met name verwijten na mijn vriendin van mijn familie en ex. Tussen ons kwamen er ook wel geregeld wat woorden door hetgeen er allemaal verteld werd. Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.
Uiteindelijk waren zelfs mijn kinderen gehersenspoeld en vertelden zij allemaal leugens. Nu heb ik vorige week een beslissing genomen omdat ik dit niet meer gestopt kreeg. Ik heb mijn moeder gevraagd te praten erna zou ik mijn vader vragen mijn moeder wou niet waarop ik haar een brief heb gegeven met mijn gevoel enz. Ik nam afstand van ze totdat ze bijdraaide. Incl mijn vader die heb ik niet gesproken hij was werken ook hij heeft de brief gelezen ik krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie nu hoorde ik hem sowieso altijd erg weinig.
Er zijn die dag mensen zich gaan moeien en hebben dingen verteld die ik bewust had verzwegen voor mijn vriendin omdat ik haar niet wou verliezen. Zoals dat mijn ex krassen uit men auto had proberen te krijgen maar daar wist ik niks van ik was bij mijn oude buurvrouw op bezoek.
Mijn vriendin heeft toen al haar spullen gepakt en is vertrokken. Ik hoor haar wel nog ze houd van me mist me ma heeft rust nodig ze weet niet of dit nog goed komt en hebben nu steeds ruzie omdat ik haar niet kan los laten en haar zo vreselijk mis. Ze komt de eerste tijd niet terug wilt mijn kinderen niet meer zien niemand meer ook mij niet. Ik kan dit niet begrijpen ik ga kapot van verdriet mis haar iedere dag meer en meer. Heb omdat ik van België na Nederland ben verhuisd 11j geleden weinig vriendinnen eigenlijk 2 waarvan 1 het weet en de ander niet ma die 1 is op vakantie. Ik zit hier dus alleen weg te kwijnen mijn familie zie ik wel weer ma die vinden het wel goed zo allemaal. Ik wil het liefst op stap gaan me vol gooien met alcohol alles vergeten voor even dan wss ma ik heb niemand en alleen ga ik niet. En weet niet of dit verstandig is Mss krijg ik haar dan helemaal niet meer terug enige wat ik wil is haar. Wat moet ik toch?
donderdag 16 augustus 2018 om 21:33
Die na = naar. Mijn vriendin werd veroordeeld op haar uiterlijk. En ik ga niet zeggen wat ze zeiden maar het was alles behalve netjes en acceptabel.Lucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 09:31Sorry.. maar ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd.
Overigens waren het veel leugens en veroordelingen na mijn vriendin vanwege haar uiterlijk.
Na wat?
Nu heb ik vorige week een beslissing genomen omdat ik dit niet meer gestopt kreeg. Ik heb mijn moeder gevraagd te praten erna zou ik mijn vader vragen mijn moeder wou niet waarop ik haar een brief heb gegeven met mijn gevoel enz. Ik nam afstand van ze totdat ze bijdraaide. Incl mijn vader die heb ik niet gesproken hij was werken ook hij heeft de brief gelezen ik krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie nu hoorde ik hem sowieso altijd erg weinig.
Welke beslissing en verder.. wat?
Wat?
Mijn beslissing was dat ik geen contact meer wou met mijn ouders om mijn vriendin rust te geven en onze relatie te beschermen.
donderdag 16 augustus 2018 om 21:34
Mijn kids zijn bij mijn ex op moment ze hebben vakantie
donderdag 16 augustus 2018 om 23:43
Nu te terug kijkt TO, wat zou je allemaal anders hebben gedaan nu je weet wat je nu weet?
Niet dat je dat hier allemaal op hoeft te gaan schrijven, maar het valt me op dat het je allemaal maar is overkomen. Zie je dat ook zo? Ik hoop zo dat je je nu eerst op je kinderen gaat richten. Een stabiele omgeving voor hen is heel belangrijk. En zorg ook goed voor je zelf, ga hulp zoeken en rust. Probeer alles eerst eens rustig op een rijtje te krijgen. En stop met drinken.
Niet dat je dat hier allemaal op hoeft te gaan schrijven, maar het valt me op dat het je allemaal maar is overkomen. Zie je dat ook zo? Ik hoop zo dat je je nu eerst op je kinderen gaat richten. Een stabiele omgeving voor hen is heel belangrijk. En zorg ook goed voor je zelf, ga hulp zoeken en rust. Probeer alles eerst eens rustig op een rijtje te krijgen. En stop met drinken.
Beter een half motto....
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:02
Een soort Boo denk ik.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 09:32Wat is er zo bijzonder aan het uiterlijk van je vriendin?
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:19
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:31
Waarom wil je vriendin niets met je ex te maken hebben?Chrisje0302 schreef: ↑16-08-2018 21:30Ja ik heb hem verlaten voor haar. Ooo voor mijn eigen maar door haar kon ik de stap makkelijker zetten.
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
Natuurlijk wel! Hun ouders zijn ineens gescheiden, hun moeder woont ineens ergens anders, er is ruzie met familie en er is ineens een vrouw in het leven van hun moeder.Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
Tuurlijk als pa en ma niet meer samen leven en dan mama ook nog vertrekt naar NL daar merken ze helemaal niets van...Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:44
Je hebt hun gezin opgebroken voor een verliefdheid die instabiel bleek. Dat merken ze toch echt wel (menig kind houdt problemen over aan de scheiding van hun ouders) en is onzorgvuldig en nalatig handelen van jou. Neem eens verantwoordelijkheid voor wat je fout gedaan hebt zeg.Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
Hoe kunnen ze nou niets merken?
Jij verlaat hun vader. Dat valt op, toch?
Je gaat samenwonen met een vrouw, terwijl zij nog bij moeten komen van de scheiding. Dat moeten ze ook gezien en gemerkt hebben.
Dan verlaat die vrouw, waar ze mogelijk net aan gewend zijn, hun moeder weer.
Echt een stabiel huis heb je ze het afgelopen jaar niet gegeven, maar jij denkt dat ze dat niet doorhebben?
Later is nu
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19
Dus wat moet je doen?
Ik zou zeggen: ga even lekker zuipen. Voel je even goed beroerd. Leef je even helemaal uit in je verdriet (binnen grenzen) totdat je kinderen terugkomen van vakantie en richt je dan éérst op een leven met hen.
Mocht je weer een nieuwe liefde m/v tegenkomen, houdt die eerst op afstand van je kinderen. Zij hoeven niet elke persoon mee te maken, lijkt me.
Ik zou zeggen: ga even lekker zuipen. Voel je even goed beroerd. Leef je even helemaal uit in je verdriet (binnen grenzen) totdat je kinderen terugkomen van vakantie en richt je dan éérst op een leven met hen.
Mocht je weer een nieuwe liefde m/v tegenkomen, houdt die eerst op afstand van je kinderen. Zij hoeven niet elke persoon mee te maken, lijkt me.
Later is nu
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:26
Je vriendin wist toch dat jij twee kinderen hebt met je ex? Hoe kan ze dan in godsnaam verwachten dat hij nooit bij jullie over de vloer komt, dat jij nooit contact met hem hebt, dat hij je nooit ergens mee helpt, et cetera? Is het echt zo'n egoïstisch kreng, dat ze liever heeft dat jullie op voet van (koude) oorlog staan zodat zij je helemaal voor zichzelf heeft?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:34
Nee?Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
Jij gaat bij hun vader weg.
Jij gaat in een ander land wonen.
(kinderen andere school?)
Jij gaat gelijk met een nieuwe partner.
Dat is ook ineens een vrouw.
Kinderen worden opgestookt en gemanipuleerd.
Relatie met vrouw is weer voorbij.
Moeders in puin.
Daar merken ze allemaal niets van?
Bijzonder.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 10:38
5.63% gewijzigd
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:37
Je deelt je ex mee dat je hem verlaat voor een ander. Dat blijkt een vrouw te zijn. Dus hij had niet eens de kans om jullie relatie een tweede kans te geven. Hij zal zich daarnaast afvragen of hij al niet jaren een in een leugen leefde. Vervolgens regel je een huis en ban je na 3 maanden "eindelijk" samen. Je kinderen wier wereld op hun kop staat moeten maar met jouw impulsieve verliefdheid meebewegen en vervolgens verwacht je vriendin dat je ex uit beeld blijft terwijl er kinderen in het spel zijn.
Wat je moet doen? Als de donder je "relatie" met die dame op on hold zetten en je kinderen op 1 zetten. Zorgen voor een stabiele veilige omgeving waarin hun vader heel terecht een rol speelt. En pas als dat allemaal goed loopt rustig met die vrouw een relatie beginnen als je dat nog zou willen. En dan niet samenwonen maar een lat-relatie.
En doe nou niet zo slachtofferig alsof dit alles je overkomt want je hebt er zelf een grote puinhoop van gemaakt.
Man, man, man, ben je het zusje van Barbie?
Wat je moet doen? Als de donder je "relatie" met die dame op on hold zetten en je kinderen op 1 zetten. Zorgen voor een stabiele veilige omgeving waarin hun vader heel terecht een rol speelt. En pas als dat allemaal goed loopt rustig met die vrouw een relatie beginnen als je dat nog zou willen. En dan niet samenwonen maar een lat-relatie.
En doe nou niet zo slachtofferig alsof dit alles je overkomt want je hebt er zelf een grote puinhoop van gemaakt.
Man, man, man, ben je het zusje van Barbie?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:03
Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
Ik heb nu alleen maar meer medelijden met deze kinderen. Hopelijk hebben ze niet de hersencapaciteiten van hun moeder. Wat kansloos dit.
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:08
Kan dat bord voor je kop nog groter?
Man man man, kansloos.
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16
Het is dat ik het zielig voor je kinderen vind, anders zou ik hier keihard om lachen.Chrisje0302 schreef: ↑17-08-2018 09:19Nou zo impulsief is het niet hoor. En waarom steeds arme kinderen mijn kinderen hebben er geen last van. Wij zijn goede ouders die hun hier buiten houden. Ze merken nergens wat van.
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
Wij wonen Mss allemaal in NederlandZeepdoos25 schreef: ↑17-08-2018 09:36Tuurlijk als pa en ma niet meer samen leven en dan mama ook nog vertrekt naar NL daar merken ze helemaal niets van...
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:44
En dat is het énige waarop je reageert?
Je zegt dat je niet impulsief bent gaan samenwonen met een nieuwe partner. Wat ik in de OP lees is dat binnen 8 maanden, nadat je haar hebt leren kennen, bent gaan samenwonen. Dat vind ik zónder dat je in een relatie zit en kinderen hebt al snel.
Nu gooide je ook nog 3 levens overhoop.
Sja.
Ik denk niet dat je kinderen daar wat van meegekregen hebben.
Je zegt dat je niet impulsief bent gaan samenwonen met een nieuwe partner. Wat ik in de OP lees is dat binnen 8 maanden, nadat je haar hebt leren kennen, bent gaan samenwonen. Dat vind ik zónder dat je in een relatie zit en kinderen hebt al snel.
Nu gooide je ook nog 3 levens overhoop.
Sja.
Ik denk niet dat je kinderen daar wat van meegekregen hebben.
Later is nu
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:45
Ja en? Die kinderen hebben heel wat te verwerken gekregen. En nog steeds. Verhuizing, papa niet elke dag meer zien, andere omgeving, andere mevrouw in huis, mevrouw weer weg, moeder in tranen.
Je zou van minder gillend gek worden.