Ken je dat??

30-08-2018 17:05 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een geruime tijd aan het sparen en dat gaat echt goed. Normaal gesproken denk ik eerst aan andere voordat ik aan mezelf denk. Ik spaar voor een cosmetische ingreep.

Nu dat ik extra werk, heb ik wat meer inkomen en we hebben het goed. Dan heb ik het over mij en me 2 kinderen.
Nu komt het..... ik heb een vriend die een eigen woning heeft. Hij verblijft in de weekenden bij ons omdat zijn schuur hier op loopafstand is waar zijn motor instaat. Zijn eigen woning is in een andere wijk, waar jeje motor niet voor de deur kan laten want je weet het maar nooit....
Mijn vriend door de weeks betaald niks en ook geen boodschappen mee, heb hem hierop al aangesproken maar hij vind dat hij niks hoeft te betalen.

We gaan al een tijdje niet goed door 1 deur. Wil ook eigenlijk dat hij gewoon bij zijn eigen huis verblijft zodat we op een afstand eventueel er aan kunnen werken. Op dit moment heb ik hier geen behoefte aan.
We hebben geen seks, we doen echt niks eigenlijk. Er is meer vriendschap dan een relatie.

Wij hebben al 6 jaar een relatie en hij heeft nog nooit meebetaald aan de vaste lasten, wel de boodschappen maar sinds 5 maanden niet meer.
Nu vraagt hij om geld aan mij, omdat hij weet dat ik spaar en weet dat ik geld heb.
Gisteren bijv voor een nieuwe band waarop ik nee antwoord want ga totaal neit aan me spaargeld zitten en de rest ook neit aangezien hij niks geeft of betaald hier.Terwijl dat hij een vaste baan heeft wel zijn eigen vaste lasten maar alsnog.

Vind dit heel vervelend allemaal want hij probeerd mij een schuldgevoel aan te praten alsof ik fout zit.
Heel vervelend allemaal maar wilde dit even van me afschrijven en misschien wat tips.
Ik zou je geld investeren in nieuwe sloten op de deuren.
en het is nog aan want?
Lorem Ipsum
Wij zijn eigenlijk uit elkaar hebben we besloten maar alsnog verblijft hij hier vanwege de schuur.
mel31 schreef:
30-08-2018 17:09
Wij zijn eigenlijk uit elkaar hebben we besloten maar alsnog verblijft hij hier vanwege de schuur.

Niet jouw probleem.
Klopt Star!
Nee ik ken het niet want ik laat me niet zo gebruiken. Waarom jij wel?
:rofl:
het is uit maar hij woont nog bij je en vraagt je om geld

ik zou geen cosmetische operatie ondergaan maar een hersentransplantatie...
Lorem Ipsum
Wat voor een andere tips verwacht je hier behalve trap hem de deur uit!?
Zo zie je maar dat bij elkaar blijven voor de schuur, hoe goedbedoeld ook, in de praktijk vaak meer kapot maakt. Het is niet voor niets een cliché.
Doe even een poll, ik ben heel benieuwd hoeveel mensen 'ja' antwoorden op de titel!
Murrmurr schreef:
30-08-2018 17:15
Zo zie je maar dat bij elkaar blijven voor de schuur, hoe goedbedoeld ook, in de praktijk vaak meer kapot maakt. Het is niet voor niets een cliché.
De schuur maakt meer kapot dan je lief is.
Dat soort dingen gaan toch schuren hè.

Waarom laat je hem nog binnen?
Verkoop zijn motor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee ik ken dat niet.
Ik bepaal wie er in mijn huis binnenkomt.
Nee hoor, je bent hem niets verschuldigd.
en waarom zou hij boodschappen voor door deweeks aan jou moeten betalen als hij er alleen in t weekend is?

Verder; zet die moter de schuur uit.
Wil je nu wel of niet aan de relatie werken zoals je in je OP schrijft?

Zijn de kinderen van hem?
depster schreef:
30-08-2018 17:28
Verder; zet die moter de schuur uit.
Waarom? Het is zijn schuur.
Alsjeblieft laat hem niet meer binnen, hij moet eerst achterstallig boodschappengeld betalen 200 euro en dan mag ie thee komen drinken/ of niet. Ik zou het even spannend houden.
Nemaìn’ schreef:
30-08-2018 17:29
Waarom? Het is zijn schuur.
ghe verkeerd gelezen.

Correctie; laat hem niet meer binnen.
Star² schreef:
30-08-2018 17:07
Ik zou je geld investeren in nieuwe sloten op de deuren.
:biggrin:
Lijkt me geen slecht idee! Laat lopen die vent! Je gaat hem niet eens missen!
Ben je echt zo naïef? Schop die gast je huis uit tjonge wat kan jou die schuur schelen zijn ... probleem je bent al uit elkaar kom op zeg waar is je eigenwaarde.
mel31 schreef:
30-08-2018 17:09

En dat weet hij ook? Dat het echt definitief over is?
Hij houdt je alleen aan voor die schuur die in de buurt staat. Laat hem die motor verkopen of een andere schuur zoeken bij hem in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven