Kerst, bah
woensdag 25 december 2019 om 14:35
Allereerst, fijne feestdagen allemaal!
Helaas voel ik mij rot, en kan ik niet wachten tot deze dagen voorbij zijn.
Eerste jaar dat ouders uit elkaar zijn, willen ook niet meer bij elkaar over de vloer. Daarnaast gaat ook de afspraak van vandaag niet door en ligt vriendlief 'ziek' in bed.
Geen idee wat ik met dit topic wil, maar ik voel mij rot en moest dit even kwijt.
Helaas voel ik mij rot, en kan ik niet wachten tot deze dagen voorbij zijn.
Eerste jaar dat ouders uit elkaar zijn, willen ook niet meer bij elkaar over de vloer. Daarnaast gaat ook de afspraak van vandaag niet door en ligt vriendlief 'ziek' in bed.
Geen idee wat ik met dit topic wil, maar ik voel mij rot en moest dit even kwijt.
woensdag 25 december 2019 om 16:13
Bedankt voor alle reacties. Afspraak gaat om andere redens niet door, alsnog gaan is dus geen optie.
Daarnaast gaat het niet echt om een verkoudheid maar ligt zeg maar wel op dat 'level'. Ik weet dat het reuze mee valt aangezien hij nu zit te gamen en we vanochtend het nog erg gezellig in bed hadden.
Ik heb inmiddels ook vooral ook gewoon een rot humeur hoor. Is sowieso al geen fijne maand maar had mij wel op de feestdagen verheugd en mijn best gedaan om het leuk te maken. Omdat de afspraak niet doorging had ik gehoopt om samen misschien een klein hapje te kunnen eten of iets in die zin.
Heb ook niet de behoefte om nu alleen iets te doen, is veel gebeurd afgelopen maand (niet omtrend mijn vriend) waardoor ik erg slecht in mijn vel zit nu. Toch bedankt voor al jullie ideeen, ik duik straks maar in bed met een botherham kaas. Volgend jaar (hopelijk) beter.
Daarnaast gaat het niet echt om een verkoudheid maar ligt zeg maar wel op dat 'level'. Ik weet dat het reuze mee valt aangezien hij nu zit te gamen en we vanochtend het nog erg gezellig in bed hadden.
Ik heb inmiddels ook vooral ook gewoon een rot humeur hoor. Is sowieso al geen fijne maand maar had mij wel op de feestdagen verheugd en mijn best gedaan om het leuk te maken. Omdat de afspraak niet doorging had ik gehoopt om samen misschien een klein hapje te kunnen eten of iets in die zin.
Heb ook niet de behoefte om nu alleen iets te doen, is veel gebeurd afgelopen maand (niet omtrend mijn vriend) waardoor ik erg slecht in mijn vel zit nu. Toch bedankt voor al jullie ideeen, ik duik straks maar in bed met een botherham kaas. Volgend jaar (hopelijk) beter.
woensdag 25 december 2019 om 16:14
We wonen samen! Ben dus niet alleen alleen, maar zo voelt het wel.creativeguy schreef: ↑25-12-2019 15:52TO, waarom ga je niet naar vriendje toe ? Is het ver ? Anders neem,je voor die ene keer een taxi, verwen jezelf (en hem) eens. Als hij echt om je geeft, zal hij dat echt leuk vinden.
woensdag 25 december 2019 om 16:19
Heb precies hetzelfde gedaan! Kaasbitterballen, stokbroodje, biertje en Netflix!viva-amber schreef: ↑25-12-2019 14:38Ik heb net een wijntje opengetrokken en wat borrelhapjes. Zak kaasfondue bij de ah gehaald (verse kaas) die ik met brood, tomaat en oesterzwammen ga opeten in mijn eentje. Heb je ook wat lekkers in huis of de kans om wat te halen? Als is het je favo pizza.
Leuke serie/film aan, mooi boek en even wat afleiding.
woensdag 25 december 2019 om 16:37
Ik heb talloze Kerstdagen alleen doorgebracht omdat mijn man moest werken (van 13.00 uur tot 11.00 uur). Ik kookte dan vaak een grote pan verse soep en nam daar allerlei lekkere hapjes bij. Een Kerstfilm erbij, of een Engelse detective, of een andere film waar ik zin in had. Als hij dan thuis kwam, samen nog een uurtje met wat lekkere hapjes en een glaasje wijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 25 december 2019 om 16:50
Ik ben ook alleen thuis vandaag, met mijn hond. Maar dat was wel zo gepland. Heb voormiddag de was gedaan en wat opgeruimd. Namiddag met de hond gaan wandelen. en als die dadelijk ligt te knorren ga ik wat te eten maken. Ik vind het geweldig om Kerst op mijn manier te 'vieren'. Dan moet ik al niet meedoen aan al dat schijnheilig gedoen.
Het grootste drama hier is dat ik ben vergeten om een zak chips te kopen
Het grootste drama hier is dat ik ben vergeten om een zak chips te kopen
woensdag 25 december 2019 om 17:09
Maak er een tosti van dat is al lekkerder. Ik snap je wel. Ik had ook een rot maand. Sowieso al fijn om vrij te hebben en even niets te hoeven. Bak die boterham in de pan dat is al fijner dan koud.Spijkerrok schreef: ↑25-12-2019 16:13Bedankt voor alle reacties. Afspraak gaat om andere redens niet door, alsnog gaan is dus geen optie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 25 december 2019 om 18:16
Ik vier het dit jaar ook niet, want mijn ouders zijn in het buitenland. Zelf vind ik het totaal niet erg om nu alleen te zijn. Weetje, dit soort dagen zijn naar omdat we er een idee bij hebben gecreëerd dat je mega happy moet zijn omring door heerlijk eten en mensen van wie je houd. Dat kan ook prima op andere momenten en dan zijn ze niet minder waardevol.
Ik zag vandaag toevallig zo'n post online over dat sommige kinderen hele dure cadeaus kregen van de 'kerstman' en andere kinderen 'slechts' sokken. Dan gaan kinderen natuurlijk denken, ben ik niet leuk genoeg? Of het roept andere negatieve gevoelens op...en eigenlijk is dat ook een beetje het gevoel wanneer je niet omringd bent door iedereen.. Kerst kan heel leuk zijn, maar door het 'ideaalbeeld' gaan veel mensen zich juist ook slecht voelen. Alle berichten op social media, de plannen van anderen horen etc. Maar dat is ook niet alles. Kerst versterkt zowel goede als slechte gevoelens en dat je nu even bij die laatste groep hoort is heel erg vervelend. Met jou helaas heel veel mensen.
Dus ik zou zeggen, laat je vooral niet gek maken. Wees lief voor jezelf en maak het jezelf comfortabel. Je kan alsnog een hele fijne avond hebben en als je je wat minder voelt, dan is dat ook oké. Ik wens je in ieder geval een fijne kerst toe!
Ik zag vandaag toevallig zo'n post online over dat sommige kinderen hele dure cadeaus kregen van de 'kerstman' en andere kinderen 'slechts' sokken. Dan gaan kinderen natuurlijk denken, ben ik niet leuk genoeg? Of het roept andere negatieve gevoelens op...en eigenlijk is dat ook een beetje het gevoel wanneer je niet omringd bent door iedereen.. Kerst kan heel leuk zijn, maar door het 'ideaalbeeld' gaan veel mensen zich juist ook slecht voelen. Alle berichten op social media, de plannen van anderen horen etc. Maar dat is ook niet alles. Kerst versterkt zowel goede als slechte gevoelens en dat je nu even bij die laatste groep hoort is heel erg vervelend. Met jou helaas heel veel mensen.
Dus ik zou zeggen, laat je vooral niet gek maken. Wees lief voor jezelf en maak het jezelf comfortabel. Je kan alsnog een hele fijne avond hebben en als je je wat minder voelt, dan is dat ook oké. Ik wens je in ieder geval een fijne kerst toe!
woensdag 25 december 2019 om 21:29
Ik voel met je mee. Mijn man is de hele maand al ziek, allerlei infecties.
Een gefrustreerd kerstdiner achter de rug, wij duiken lekker ons bed in met een slechte kerstfilm.
Kerst geeft mij altijd zo'n druk dat alles leuk en gezellig moet zijn. Als dat dan even niet lukt is de teleurstelling des te groter.
Een gefrustreerd kerstdiner achter de rug, wij duiken lekker ons bed in met een slechte kerstfilm.
Kerst geeft mij altijd zo'n druk dat alles leuk en gezellig moet zijn. Als dat dan even niet lukt is de teleurstelling des te groter.
donderdag 26 december 2019 om 23:35