Kijkgedrag vriend

11-02-2020 19:28 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 1,5 jaar een relatie met mijn vriend ( ik ben 41 en hij 49).

De relatie gaat op zich prima ( we hebben een lat-relatie) maar ik begin mij steeds meer te storen aan zijn kijkgedrag naar andere vrouwen. Ik weet dat iedere man en iedere vrouw kijkt maar mijn vriend draait zich gewoon om voor andere waar ik naast loop.
Als we ergens wat drinken en er zit een mooie vrouw zie ik steeds zijn blik afdwalen naar die vrouw. In het begin was het nog “ gewoon” kijkgedrag maar het lijkt steeds gekker te worden.

Ik zag van de week dat hij zelfs op Tiktok zit waar hij filmpjes bekijkt van wel hele jonge meisjes die in allerlei sexy poses staan te dansen.

Toen dacht ik echt: ligt dit aan mij of spoort hij niet.
“Vroeger” hadden de mannen natuurlijk de Playboy en misschien is dit de nieuwe variant ?

Als ik hem erop aan spreek, stel ik me aan. Hij houdt van mij zegt hij maar hij kijkt nu eenmaal graag naar mooie mensen en zal dat altijd blijven doen.....

Waar trekken jullie de grens? Ik bedoel we zijn volwassen mensen en ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn....
Backpack10 schreef:
11-02-2020 20:18
Afknapper dat geloer naar andere vrouwen (meisjes??).

Ik had vroeger een vriendin en die zei dat haar vriend altijd 'zo he' zei als er bv blote of grote borsten in beeld kwamen of gewoonweg een super sexy vrouw. Daar stoorde zij zich aan. Toen begreep ik dat niet, maar inmiddels snap ik dat wel.
We waren laatst ergens eten en het meisje dat onze tafel deed was echt prachtig. Daar waren we het over eens 😁
cranberryjuice schreef:
11-02-2020 20:07
Als hij kijkt naar Tik toks is er iets mis zit vol met meisjes van 19/20. En nee niet elke man kijkt naar andere vrouwen
Zo lang het bij kijken blijft, is er toch niks mis mee? Of wend je zelf je blikken beschaamd af als je een knappe man ziet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
11-02-2020 20:38
Zo lang het bij kijken blijft, is er toch niks mis mee? Of wend je zelf je blikken beschaamd af als je een knappe man ziet?
Kijken is ook wel prima, maar een man van 49 die op TikTok zit?
Cookielover schreef:
11-02-2020 20:40
Kijken is ook wel prima, maar een man van 49 die op TikTok zit?
Ze hebben geen TikTok in Pejekaland. Tenminste kan niet ontvangen worden daar. ;-)

En het is kijken naar kinderen/meisjes van 10-20 die gekke dansjes doen en luchtkusjes geven. Ja dat is raar Pejeka.
Luci_Morgenster schreef:
11-02-2020 20:41
Ze hebben geen TikTok in Pejekaland. Tenminste kan niet ontvangen worden daar. ;-)

En het is kijken naar kinderen/meisjes van 10-20 die gekke dansjes doen en luchtkusjes geven. Ja dat is raar Pejeka.
Heel TikTok is raar. Ouders die hun kinderen daar toegang toe geven, dienen zich na te laten kijken.
Luci_Morgenster schreef:
11-02-2020 20:41

Ja alle kinderen hier tussen de 6 en 12 zitten op tiktok. De twintigers waarmee ik werk echt niet meer. Dus ieuw inderdaad.
Het-groepje schreef:
11-02-2020 20:46
Ja alle kinderen hier tussen de 6 en 12 zitten op tiktok. De twintigers waarmee ik werk echt niet meer. Dus ieuw inderdaad.
Op insta zie ik ook allerlei tiktok filmpjes van mensen voorbij komen die boven de 30 zijn dus het is niet alleen maar kinderen, zo klinkt het meteen alsof TO dr vriend een pedo is.
Het-groepje schreef:
11-02-2020 20:46
Die kinderen kunnen beter gewoon met hun buurtvriendjes gaan buiten spelen in plaats van op een schermpje naar andere kinderen te kijken. Gewoon, écht contact met andere kinderen, zeg maar.
Mijn man kijkt ook, alleen als het te opvallend is vind ik het irritant.
Hij was een keer gecharmeerd door mijn verloskundige, maar ze was ook heel leuk en ik 30 kilo aangekomen en net bevallen, dus dat vond ik toen wel schattig.
Mappie88 schreef:
11-02-2020 20:33
Klopt, bijzonder kinderachtig ook van mannen van rond de 40. Maar dit is het gedrag wat ze bij elkaar oproepen blijkbaar. Sekspraat; tieten en jonge blaadjes. Thuis hebben ze overigens niks te zeggen, geven ze zelf ook direct toe dus misschien moeten ze wat testosteron kwijt op werk ofzo. Binnenkort ben ik er iig weg :-).
Eigenlijk zijn ze dus gewoon sneu.
En hang de vlag uit straks!
Een vieze oude man dus.
wij slapen nooit.
Cookielover schreef:
11-02-2020 20:05
Tiktok is een app waarmee je korte filmpjes kunt maken, waarin je danst op een muziekje. Maar ik ken alleen kinderen en jongeren die het gebruiken, zeker geen mannen van 49 jaar.
Dan heb je de afgelopen tijd het nieuws niet goed bijgehouden.
De laatste tijd zitten er juist oudere “vieze” mannen op TilTok 😡😡😡
Mijn vriend kijkt wel naar andere vrouwen maar hij draait zich niet om. Dat vind ik respectloos naar mij toe en moet hij niet proberen.
Zoals je zegt: een gewone man kijkt wel, maar voor iedereen onzichtbaar en onopvallend om niemand in verlegenheid te brengen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die latvriend van jou denkt dat hij mannelijker is als hij laat zien hoe hij op vrouwen valt (denk ik).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
pejeka schreef:
11-02-2020 20:45
Heel TikTok is raar. Ouders die hun kinderen daar toegang toe geven, dienen zich na te laten kijken.
Ok, nou de dokter heeft me weer weggestuurd laatst, ik hoopte op een fijne opname in de bossen maar niks. Niet eens een tienminuten gesprek met een vrijwilliger.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/27/jo ... r-a3988372
pejeka schreef:
11-02-2020 20:51
Die kinderen kunnen beter gewoon met hun buurtvriendjes gaan buiten spelen in plaats van op een schermpje naar andere kinderen te kijken. Gewoon, écht contact met andere kinderen, zeg maar.
Hier doen ze van alles buiten hoor, en met andere kinderen.
Zo'n filmpje is nogal een werk met verschillende achtergronden, dansjes oefenen, etc.
Ik deed vroeger ook niet anders alleen dan zonder camera, en dan de dolly dots.
Het-groepje schreef:
11-02-2020 21:18
Hier doen ze van alles buiten hoor, en met andere kinderen.
Zo'n filmpje is nogal een werk met verschillende achtergronden, dansjes oefenen, etc.
Ik deed vroeger ook niet anders alleen dan zonder camera, en dan de dolly dots.
Dansjes deden we vroeger ook, met de buurmeiden, kleed op het grasveld in de tuin, en dan de dansjes van populaire hits doen samen. Maar dat is toch leuker dan op een schermpje kijken naar iemand die een dansje doet? Lekker samen bezig zijn, lachen, soms heel serieus alsof je écht ook een ster bent, soms ontaardend in samen gewoon gek doen, steeds gekkere bewegingen maken en gierend van het lachen samen op dat kleed hangen. Dat mis je toch als je alleen maar naar een schermpje tuurt?
Het-groepje schreef:
11-02-2020 21:14
Ok, nou de dokter heeft me weer weggestuurd laatst, ik hoopte op een fijne opname in de bossen maar niks. Niet eens een tienminuten gesprek met een vrijwilliger.
:HA:
Mijn man heeft dat een keer gedaan toen wij nog erg jong waren.

Ik heb hem gewoon gezegd dat als hij dat nog een keer flikt, het voorbij is.

Ik begrijp met alles dat mannen over het algemeen naar vrouwen kijken, en vrouwen naar mannen (en mannen naar mannen etc etc.).

Maar dat doe je niet waar je partner bij is. Het is gewoon ongelooflijk respectloos.

Ik zou het aankaarten en op basis van zijn reactie hem wel of niet dumpen.

Bah.
pejeka schreef:
11-02-2020 21:22
Dansjes deden we vroeger ook, met de buurmeiden, kleed op het grasveld in de tuin, en dan de dansjes van populaire hits doen samen. Maar dat is toch leuker dan op een schermpje kijken naar iemand die een dansje doet? Lekker samen bezig zijn, lachen, soms heel serieus alsof je écht ook een ster bent, soms ontaardend in samen gewoon gek doen, steeds gekkere bewegingen maken en gierend van het lachen samen op dat kleed hangen. Dat mis je toch als je alleen maar naar een schermpje tuurt?
Maar deed je niet alsof je gefilmd werd dan? Nu is het en filmen en outfits verwisselen, om bloopers lachen, weer opnieuw filmen, allerlei effecten..
Het is dat maar dan wat meer voor het echie. Ik snap het wel. Tiktok ziet er ook snel heel leuk uit.
Felidaes schreef:
11-02-2020 21:27
Mijn man heeft dat een keer gedaan toen wij nog erg jong waren.

Ik heb hem gewoon gezegd dat als hij dat nog een keer flikt, het voorbij is.

Ik begrijp met alles dat mannen over het algemeen naar vrouwen kijken, en vrouwen naar mannen (en mannen naar mannen etc etc.).

Maar dat doe je niet waar je partner bij is. Het is gewoon ongelooflijk respectloos.

Ik zou het aankaarten en op basis van zijn reactie hem wel of niet dumpen.

Bah.

Als het bij kijken blijft, zie ik het probleem niet. We hadden onlangs een glazenwasser op het bedrijf, en ik moet zeggen, een bijzonder mooie man. In alle opzichten. Nou, de helft van de vrouwelijke medewerkers zaten zowat soppend naar hem te kijken. Hadden er onderling zelfs opmerkingen over die niet te raden over lieten. Terwijl de vrijwel al die vrouwen toch een vriend, relatie of echtgenoot hebben. Dus dat is dan OK, want ze hebben het niet gedaan waar hun partner bij was? Dus als mannen het doen terwijl hun partner er niet bij is, is het ook OK?
Als ik eens een glimp opvang van zijn Tiktok dan zie ik meiden voorbij komen in stringetjes enzo. Ze zijn geen 10 maar de 20 redden ze ook niet.

Ik heb hem er op aangesproken maar dan overdrijf ik en zegt hij dat hij ook genoeg andere filmpjes voorbij ziet komen die gewoon grappig zijn. Over zijn kijkgedrag in het algemeen valt niet te praten, hij snapt niet waar ik me druk om maak. Volgens zijn zus kijkt hij al zijn hele leven heel erg naar vrouwen....

Het vreemde is wel dat als er eens een man naar mij kijkt hij de man een boze blik toewerpt. En ik merk ook steeds meer dat hij jaloers is als ik eens contact heb met een mannelijke collega. Dat gedrag snap ik ook niet. Zelf kijkt hij zijn ogen uit maar als het andersom gebeurd vindt hij het niet leuk.....
Dat kijken ansich zou me niet zo storen. Overigens wel als het voortdurend zou gebeuren. Maar een veertig plusser die verlekkerd kijkt naar pubers zou me wel heel erg storen. Griezel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven