Klaar met vriend

03-12-2019 12:40 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit ook even van me afschrijven sorry. M'n vriend heeft me in de steek gelaten toen de crematie van m'n vader was. Hij zou die dag terug zijn, maar besloot om toch nog wat langer te blijven, terwijl dit niet nodig was. Nu kwam hij gisteren een dag na de crematie terug en hij was helemaal over de rooie, omdat ik zijn was niet had gedaan. Dit is echt de druppel van alles. Ik heb aangegeven dat ik wat afstand wil nemen en graag met dochter er even tussen uit wil. Hij vond dit geen probleem en zei dat hij dan eindelijk van het gejank van ons beide af was. Dus ik heb ook gezegd dat hij me even niet hoeft te bellen, want ik ben even klaar met hem. Ben ik nu te hard?
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 17:24
Dat hij dingen niet goed doet maakt hem geen slechte vader. Hij is een hele goede vader. Niemand is perfect :)

Hij geeft onze dochter normaal gesproken alles wat ze nodig heeft.
Behalve dan dat hij haar negeert als het hem zo uitkomt en haar maar een jankerd vindt :lightbulb:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 16:33
Ik ben opzich best een heel tevreden persoon en gelukkig met de kleinste dingen. Ik heb niet veel nodig om gelukkig te zijn.
Tja, negatieve aandacht is ook aandacht....
Als je jezelf niet meer waard acht als dit gevoelloze gedrag van je 'vriend', kun je idd samen heel oud worden.

Vraag: over pak em beet, 16 jaar komt je dochter thuis met een vriendje. Dan is het oké dat hij zo met haar omgaat?
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond valt hier open. Ik vind het ontzettend onrespectvol hoe hij met je omgaat. Ik zou zeggen kies voor jezelf en voor je dochter wat heeft deze man voor toegevoegde waarde in jullie leven? Je wilt toch een man in je leven die er voor je is in moeilijke tijden.

En je mag niet eens jezelf zijn en mag geen mening hebben en je moet waarschijnlijk de hele dag op je tenen lopen.
Het is ja en amen en nee accepteert hij waarschijnlijk niet.

Is dit wat je wilt als voorbeeld voor je dochtertje? Dat je haar mee geeft dat het oké is om niet gesteund te worden in moeilijke tijden door je partner ? En dat je moet zorgen dat je overal ja en amen op zegt en op je tenen moet lopen?

Ik zou daar dan toch nog eens heel goed over na denken.

Is het misschien niet verstandig om professionele hulp in te schakelen en te praten?

En ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke en verdrietige periode.
05-2019 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 21:48
33.10% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 13:11
Wees blij dat je dat niet hebt meegemaakt, dat gun je niemand. Geloof mij maar. Maar ondanks dat ben ik erg gelukkig hoor, je hoort mij niet klagen :) ik heb een hele lieve dochter, vriendinnen, een leuke baan.
Dit is onzin natuurlijk want jij weet net zo goed dat je niet echt gelukkig bent. Je praat jezelf aan dat je gelukkig bent en wilt dat graag geloven dat is wat anders. Want ik geloof nooit dat je echt echt gelukkig bent anders zou je dit topic niet hebben geopend.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Je bent verreweg van "te hard" naar je vriend toe, ik vind zelfs dat je erg mild bent.
Alle reacties Link kopieren
Dancerx schreef:
03-12-2019 16:33
Dankjewel voor je lieve reactie.
Het is lastig om een relatie te verbreken als je samen een dochtertje hebt. Alhoewel misschien beter nu ze jonger is dan wanneer ze het echt meemaakt.

Ik ben opzich best een heel tevreden persoon en gelukkig met de kleinste dingen. Ik heb niet veel nodig om gelukkig te zijn.
Jij leeft ook nog in een sprookje (En ik praat uit ervaring want ik heb er ook in gezeten) . Met de kleinste dingen gelukkig en niet veel nodig te hebben dat is in dit geval niet waar. Ik ben ook zo en ik ben ook snel tevreden met alles en heb me ook ontzettend slecht laten behandelen door mijn ex. Maar ik zie nu wel heel duidelijk in dat ik dacht gelukkig te zijn met weinig en blij te zijn met de kleinste dingen. Dat hield ik me steeds voor omdat anders de pijn zo groot was wat mij aangedaan werd en probeerde mij zelf positief te houden.
Ik hield mezelf voor de gek !
Ik geniet van de kleine dingen en ben blij met de dingen wat ik heb en krijg maar 1 ding weet ik nu wel ik ben niet tevreden met een man die mij onrespectvol behandeld en mij probeert kapot te maken.

Jij bent jong en je dochter ook en jij bent verantwoordelijk voor je dochtertje. En deze man heb je echt niet nodig.

Speel jij ook graag struisvogel? Ik heb het wel gedaan en nu moet ik een leeuwin worden die haar dochtertje gaat beschermen.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft zeg, je vader gaat dood. Hij gaat op reis en blijft expres nog wat langer weg zodat hij de uitvaart mist, komt thuis en zeikt over de was?!?

Wat een lul.
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk hoe mensen hier op één enkel bericht van drie regels al een volledige analyse van deze persoon hebben kunnen maken. Lees wat TO in de reacties schrijft.

Dit is een relatie waarin twee personen heel veel problemen hebben om hun werk en de zorg voor hun kind te kunnen combineren. Onder die stress doen mensen rare dingen. Dát is wat er mis gaat. En dan kan TO op haar vriend net zo overkomen als de vriend op TO overkomt, hoe beiden het ook menen.

Als iedereen die hier reageert misschien eerst even zelf kan nadenken of die zelf nooit een onredelijke actie heeft uitgehaald op een moment dat die door de bomen het bos niet meer zag van de stress om werk, relatie en kind, dan komt er misschien een iets meer genuanceerde reactie waar TO ook echt wat aan heeft ipv "hij is een lul".
Alle reacties Link kopieren
Jij bent even klaar met hem. Ik zou voor altijd klaar met hem zijn!
Stampertje12 schreef:
09-12-2019 22:37
Ongelooflijk hoe mensen hier op één enkel bericht van drie regels al een volledige analyse van deze persoon hebben kunnen maken. Lees wat TO in de reacties schrijft.

Dit is een relatie waarin twee personen heel veel problemen hebben om hun werk en de zorg voor hun kind te kunnen combineren. Onder die stress doen mensen rare dingen. Dát is wat er mis gaat. En dan kan TO op haar vriend net zo overkomen als de vriend op TO overkomt, hoe beiden het ook menen.

Als iedereen die hier reageert misschien eerst even zelf kan nadenken of die zelf nooit een onredelijke actie heeft uitgehaald op een moment dat die door de bomen het bos niet meer zag van de stress om werk, relatie en kind, dan komt er misschien een iets meer genuanceerde reactie waar TO ook echt wat aan heeft ipv "hij is een lul".
Er is geen enkele goede reden voor het missen van de crematie van je schoonvader en de opa van je kind. Tenzij je rijp bent voor een opname.

En dan kom je terug en in plaats van dat je vol schuldgevoelens zit. Want dat hebben mensen die stomme dingen doen door de stress en niet omdat ze gewoon geen leuke personen zijn. Gaat hij haar ook nog meer een rotgevoel geven ipv dat hij even extra lief voor haar doet na zoiets ingrijpends.

Sterkte TO! Wat rot dat je niet de steun krijgt die je verdient.
:hug: :hug: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven