Kleding van vriend
woensdag 11 oktober 2017 om 12:04
Mijn vriend draagt soms vier of vijf dagen achter elkaar dezelfde kleding. Ik vind dit een afknapper en onhygiënisch. Ik schaam mij dan ook wel voor hem. Zelf zegt hij dat hij het dan niet door heeft. Ik snap dat niet want je wil er zelf toch ook verzorgd bij lopen. Als ik dan vraag waarom hij dat doet zegt hij dus dat hij dat niet door heeft.. heb het dus wel eens aangekaart maar het heeft niet geholpen. Vind het vooral lastig omdat ik zelf wel veel om uiterlijke verzorging geef
Moet ik het accepteren of hebben jullie nog tips?
Moet ik het accepteren of hebben jullie nog tips?
anoniem_356254 wijzigde dit bericht op 11-10-2017 12:06
5.00% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2017 om 13:08
Dus je ruikt elke dag aan de kleren van je man?MevrouwTomatensoep schreef: ↑11-10-2017 13:06Vriend vindt het hier ook minder belangrijk dan ik. Hier is de deal dat ik eraan ruik en als het stinkt of vies is gaat het na een dag in de was, anders na twee dagen.
woensdag 11 oktober 2017 om 13:09
Wat je zegt inderdaad.herfstappeltaart schreef: ↑11-10-2017 13:06Dus als jij 's morgens een schone spijkerbroek hebt aangetrokken en je hebt in de stad ergens een kopje koffie gedronken gaat die broek direct in de was?
Dat is toch een beetje smetvrees-achtig...
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 11 oktober 2017 om 13:11
Dat betekent natuurlijk ook niet dat je er stinkend bij moet lopen.ghostly41 schreef: ↑11-10-2017 13:07Ojee, jij wast je jeans waarschijnlijk veel vaker dan nodig is. En stuurt je lievelingsbroek daarmee vervroegd naar de prullenbak. Jeanskenners weten het al jaren: de spijkerbroek is juist ervoor gemaakt om dag na dag gedragen te worden, zónder te wassen.
Te vaak wassen zorgt er niet alleen voor dat de kleur vervaagt, het heeft ook een negatief effect op de pasvorm.
Ik kan het ook meteen ruiken als iemand in stink kleding rondloopt meestal proberen ze het weg te moffelen met een dikke wolk parfum.
Maar alsnog kun je ruiken dat ze er niet fris bijlopen.
woensdag 11 oktober 2017 om 13:14
Aaaaah bah! Zodra kleding geurtjes vertoont moet het wel gewassen uiteraard. (Of goed gelucht)
En wolken parfum vind ik sowieso