Kledingstijl vrouw

02-10-2019 15:05 57 berichten
Zijn jullie van mening dat als je bepaalde sexy aan trekt. Dit bepaalde (foute) mannen kan aantrekken? En mannen je dan kunnen zien als goedkoop/makkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ja, je trekt er een bepaalde aandacht mee. Mannen zullen (Als je sexy gekleed bent) contact maken om je het bed in te kletsen.
Als dat je doel is, prima toch?
Wat bedoel je met fout?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Rood heeft aantrekkingskracht.
Wie niet slim is moet sexy zijn.
Suðri schreef:
02-10-2019 16:11
Precies. Stond van de week me dakgoten uit te baggeren, drama! Steeds dat geroep en gefluit.
Logisch als je alleen die laarzen aan hebt en verder niks.
Madeliefjees schreef:
02-10-2019 15:14
Met een kort tijgerrokje en een strak truitje, trek je andere mannen aan, dan met een vestje en een parelketting.
Aan een vestje met een parelketting is dan ook niets sexy.
Ik ben het wel met je eens dat je kleding hebt waarin iemand er sexy/ sensueel kan uitzien en kleding waarin je er hoerig uit kunt zien.
Beiden trekken andere mannen aan, en soms misschien dezelfde, die daar niet openlijk voor uit zullen komen.
Toen ik jonger was droeg ik strakke kleding, korte roken/broeken, een laag shirtje met een klein bloot buikje en dikke make-up. Ik dacht destijds dat het normaal was. Het valt mij wel op, dat ik toen der tijd mannen op mij afkreeg die direct mijn nummer vroegen of zelfs vroegen of ik wel even mee de wc in wou.

Nu ik vrijwel nooit make-up draag en bedenkende kleding, ziet geen man mij meer staan............nee grapje ;-) ik krijg naar mijn idee net zoveel contact met mannen, alleen zijn die mannen een stuk beleefder, vriendelijker en inhoudelijker. Dus ik zeg "ja", dat maakt zeker een verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven