Kledingstijl vrouw

02-10-2019 15:05 57 berichten
Zijn jullie van mening dat als je bepaalde sexy aan trekt. Dit bepaalde (foute) mannen kan aantrekken? En mannen je dan kunnen zien als goedkoop/makkelijk?
iones schreef:
02-10-2019 15:33
Dat zegt ze helemaal niet. Dat maak jij ervan.

O die voorbeelden zijn niet ordinair wou je zeggen? :hihi:
Someonenew schreef:
02-10-2019 15:36
Maar dan vind ik nog steeds hoe je je ook kleed sexy, ordinair of geen kleding (bij wijze van spreken) dat is geen vrijbrief voor mannen om ook aan je te gaan zitten.

Dat zegt dan ook niemand.
Lucifer2018 schreef:
02-10-2019 15:38
Je bent blijkbaar zijn type niet gezien je vorige vage topic. En nu wil je weten of je hem wel kan krijgen met geile kleertjes?
Nee zeker niet whahaha. Just curious.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
02-10-2019 15:39
O die voorbeelden zijn niet ordinair wou je zeggen? :hihi:
Die voorbeelden die ze noemt zijn zeker ordinair. Maar daarmee zegt ze niet dat alles wat sexy is ordinair zou zijn.
Ik ben van nature 'ordinair' om te zien en het maakt echt niet uit wat ik aantrek.
Ik heb een jonger collegaatje met hetzelfde, die kan in een knielange bedekkende jurk en op kisten en zonder makeup op het werk verschijnen. En dan nog is het wat goedkopig en teveel curves etc.
Ik had een collegaatje die onder fris en sportief viel, die kan naar het werk komen in hotpants en een stak shirt, maar heel ander figuur, andere uitstraling en dan ziet het er leuk en edgy uit.
Als ik al aan zo'n outfit denk word ik naar huis gestuurd.
Dus je outfit kan wat versterken maar sommige mensen zijn niet ordinair te krijgen en anderen moeten altijd opletten.
iones schreef:
02-10-2019 15:40
Die voorbeelden die ze noemt zijn zeker ordinair. Maar daarmee zegt ze niet dat alles wat sexy is ordinair zou zijn.

Kennelijk is dat wel de link in haar hoofd bij het lezen van het woord sexy, anders schrijft ze die post niet.
"Every female is a woman, but not every woman is a lady."
Het-groepje schreef:
02-10-2019 15:41
Ik ben van nature 'ordinair' om te zien en het maakt echt niet uit wat ik aantrek.
Ik heb een jonger collegaatje met hetzelfde, die kan in een knielange bedekkende jurk en op kisten en zonder makeup op het werk verschijnen. En dan nog is het wat goedkopig en teveel curves etc.
Ik had een collegaatje die onder fris en sportief viel, die kan naar het werk komen in hotpants en een stak shirt, maar heel ander figuur, andere uitstraling en dan ziet het er leuk en edgy uit.
Dus je outfit kan wat versterken maar sommige mensen zijn niet ordinair te krijgen en anderen moeten altijd opletten.
Dit!
Het-groepje schreef:
Wat versta je onder ‘van nature ordinair’ ?
Star² schreef:
02-10-2019 15:30
Ja want sexy staat gelijk aan ordinair :facepalm:
En wat bij de een sexy staat, staat het bij de ander ook.
Het-groepje schreef:
Daar zit wat in!
Uit je andere topic maak ik op dat je een relatie wilt. Het maakt dan natuurlijk ook uit wat voor type man je aan wilt trekken. Val je op metalheads, dan maak je met andere kleding meer kans dat wanneer je op kakkers valt of op hipsters. En sexy kun je op vele manieren zijn, niet alleen met zo kort mogelijke rokjes, zoveel mogelijk decolleté en zo hoog mogelijke naaldhakken.
In combi met al je andere topics:
doe iets aan je zelfvertrouwen
pamelacourson schreef:
02-10-2019 15:49
Uit je andere topic maak ik op dat je een relatie wilt. Het maakt dan natuurlijk ook uit wat voor type man je aan wilt trekken. Val je op metalheads, dan maak je met andere kleding meer kans dat wanneer je op kakkers valt of op hipsters. En sexy kun je op vele manieren zijn, niet alleen met zo kort mogelijke rokjes, zoveel mogelijk decolleté en zo hoog mogelijke naaldhakken.

Of je bent gewoon jezelf.

Maar ze is echt alleen maar curious hoor.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 15:50
0.74% gewijzigd
Toch kan je heel veel doen. Je kan je lichaam niet veranderen, maar wel je houding en hoe je zit, staat of loopt. Sta recht, schouders naar achter. Oefen eventueel thuis met een boek op je hoofd.
Houding, gedrag en oogopslag/blik doen heel veel. Hoe je spreekt ook. Het volume en de toon van je stem en hoe snel je spreekt. Wat je zegt (vloeken of schuttingtaal). Hoe je loopt en beweegt.
Je kan dat allemaal leren.

En daarnaast je kleding, kapsel, 'grooming', make-up, sieraden ect.
Het kan echt heel veel doen. Maar je lichaamsbouw en je gezicht kan je natuurlijk niet veranderen.
Maar veel kan je leren. Ook etiquette kan je leren.
Kan allemaal helpen om beter over te komen als een dame. Maar je moet je er ook van bewust (willen) zijn.
anoniem_65201c43b20be wijzigde dit bericht op 02-10-2019 15:58
4.55% gewijzigd
Als je over straat loopt zoals ze op de wallen achter het raam staan vind ik dat wel een vraag om aandacht. En als ik dan bijv kijk naar hotterthanmydaughter gaat het ze daar ook om. Maar wat hierboven al gezegd is, sexy is niet hetzelfde als ordinair.
Als je rokje zo kort is dat je er niet mee kan bukken en je decolleté zo diep is dat je borsten er bijna uithangen vind ik dat ordinair.
Lucifer2018 schreef:
02-10-2019 15:50
Of je bent gewoon jezelf.

Maar ze is echt alleen maar curious hoor.
Natuurlijk moet je gewoon jezelf zijn. Maar ik probeerde duidelijk te maken dat er niet één soort kleding is waarmee je mannen aantrekt en dat ook niet alle mannen op hetzelfde vallen.
Suðri schreef:
02-10-2019 15:10
Bepaalde sexy?

Ik moet mannen inderdaad van me afslaan als ik mijn groene rubberen kaplaarzen aan heb.
Heel irritant is dat! Het tuinieren schiet totaal niet op.
benmamma schreef:
02-10-2019 16:06
Precies. Stond van de week me dakgoten uit te baggeren, drama! Steeds dat geroep en gefluit.
pamelacourson schreef:
02-10-2019 15:55
Natuurlijk moet je gewoon jezelf zijn. Maar ik probeerde duidelijk te maken dat er niet één soort kleding is waarmee je mannen aantrekt en dat ook niet alle mannen op hetzelfde vallen.
En als je jezelf bent ben je daar dus helemaal niet mee bezig.
Suðri schreef:
02-10-2019 16:11
Precies. Stond van de week me dakgoten uit te baggeren, drama! Steeds dat geroep en gefluit.
Goed mikken met die bagger. :-D :-D

Houden ze meteen hun waffel.
Ik trek altijd hele sexy mannen aan.
Star² schreef:
02-10-2019 15:30
Ja want sexy staat gelijk aan ordinair :facepalm:
Nee. Ja. Nee.

De grens is nauwelijks aan te geven. Er zijn vrouwen die met half ontblote borsten er evengoed elegant uitzien, en anderen die er dan niet elegant uitzien. Het gaat niet perse om wat je aan hebt, het gaat om het totaalplaatje.

Overigens, maar dat is een persoonlijke mening, vind ik dat stoffen/pasvorm veel doen. Vorige week stond er een jongedame in een rij voor me, met een strakke maar plastic broek. Aan de andere kant van de winkel stond een vergelijkbare jongedame in een strakke, maar leren broek. Een wereld van verschil.

Maar iemand die het niet ziet, die ziet het niet en dan is het ook niet uit te leggen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
benmamma schreef:
02-10-2019 16:06
Dat doe je dan verkeerd. Met kaplaarzen moet je de mannen niet van je afslaan, je moet ze koffie, broodjes en het tuingereedschap aanbieden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Het gaat om je uitstraling en als je dan gewoon een goeie spijkerbroek met t-shirt aantrekt dan ben je al sexy.

Ik had ooit eens een simpel rood jurkje en toen ik uitging moest ik zowat de mannen van me afslaan :P
Lenen?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven