Kleinigheidje verjaardag

04-04-2019 11:55 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu drie keer op date geweest en het idee is binnenkort weer af te spreken. Nu viert zij binnenkort haar verjaardag en ik ga daar uiteraard nog niet heen. Nu lijkt het mij wel leuk om iets te doen voor haar verjaardag.

Hebben jullie nog leuke ideeën? Sowieso wil ik de volgende date combineren met het idee van een verjaardagscadeau ofzo maar gaat nu meer om de dag zelf dat ik haar dus niet zie. Ik zat te denken aan een kaartje of misschien bloemen maar het moet ook weer niet te overdreven zijn.
Kaartje sturen is voldoende.
Mooie kaart,lief appje,bosje bloemen laten bezorgen?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Kaartje. Of extra lekker uit eten gaan rond haar verjaardag.
Ik zou een bos bloemen laten bezorgen.
Op de dag zelf een kaartje, op de eerstvolgende date zou ik trakteren. Verder zou ik nog niet echt iets doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
met zo een nick moet je toch iets magisch kunnen verzinnen!
Bos bloemen laten bezorgen.
Ik zou dan iets grappigs doen dat slaat op iets waar je het over gehad hebt.
Ik zou zeker geen bloemen laten bezorgen als je nog maar 3 dates hebt gehad. Je bent (logischerwijs) ook niet uitgenodigd op haar verjaardag. Beide dingen zouden uit verhouding zijn met de zeer prille situatie. Bloemen laten bezorgen kan niet alleen als 'pushy' overkomen, maar kost je ook zo een paar tientjes en dat is echt teveel na 3 dates. Gewoon een aardig mailtje, appje of kaartje is prima, als zij weet dat jij weet dat ze jarig is. Ik zou ook daarna niks exta's doen wegens haar afgelopen verjaardag. Het is allemaal too much.
Als je een eventuele toekomst wel ziet zitten; enorme bos bloemen laten bezorgen. Hoezo overdreven? Maak er gewoon ouderwets werk van, vinden de meeste meisjes gewoon leuk hoor.

Wij woonden na drie dates al zo´n beetje samen :$
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Een stripper regelen
Afbeelding

Ik zou een bloemetje laten bezorgen, dat is toch altijd leuk?
Ik zou het hartstikke leuk vinden als ik een bos bloemen thuisbezorgd zou krijgen van mijn date op mijn verjaardag, dus dat zou ik doen als ik jou was!
JuriaanB schreef:
04-04-2019 12:37
Ik zou zeker geen bloemen laten bezorgen als je nog maar 3 dates hebt gehad. Je bent (logischerwijs) ook niet uitgenodigd op haar verjaardag. Beide dingen zouden uit verhouding zijn met de zeer prille situatie. Bloemen laten bezorgen kan niet alleen als 'pushy' overkomen, maar kost je ook zo een paar tientjes en dat is echt teveel na 3 dates. Gewoon een aardig mailtje, appje of kaartje is prima, als zij weet dat jij weet dat ze jarig is. Ik zou ook daarna niks exta's doen wegens haar afgelopen verjaardag. Het is allemaal too much.

Jij vindt dat bedoel je?

TO, ik zou bloemen waarderen.
Vooral leuk als de visite geen weet heeft van de datingperikelen van TO zijn date.
Dat maakt toch niet uit? Als ze het nog geheim wil houden zegt ze dat de bloemen van d’r werk zijn ofzo.
Mijn vriend en vader van mijn kinderen was jarig 2 dagen na onze tweede date. Ik was toen een arme student en heb hem getrakteerd op een broodje van de subway en daarna een strandwandeling met als afsluiting het grootste ijsje dat hij wilde hebben. En ik had een leuk leren armbandje gekocht. Het leek allemaal niet zo veel maar enkel het feit dat ik dit deed voor zijn verjaardag vond hij super leuk en attent. een derde date is misschien nog niet zo veel als je rustig aan doet maar als je haar laat weten dat je haar verjaardag niet vergeten bent en wat leuks voor haar bedenkt dan maakt wat of de waarde niet zo heel veel uit. Het is de gedachte erachter.
neem haar gewoon lekker mee uiteten, of biosje?
Bos bloemen zou ik dus echt niks aan vinden :lol:
Theamuts schreef:
04-04-2019 12:43
Vooral leuk als de visite geen weet heeft van de datingperikelen van TO zijn date.
Nou ja dan zegt ze toch dat de bloemen van een kennis,collega etc zijn?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Theamuts schreef:
04-04-2019 12:43
Nou, vreselijk hoor. Wat een rare reden.

Net als 3 tientjes te veel zou zijn na een paar dates hierboven.

Ik hou ook niet van overdreven gebaren en romantische geleuter maar een kaartje of bloementje is gewoon attent. Niets hysterisch ofzo.
JuriaanB schreef:
04-04-2019 12:37
Says who? Van mij zou het niet per se hoeven maar hou ook niet van mensen die geldzaken zo afwegen.
Je zou haar een bosje bloemen kunnen sturen met daaraan een tegoedbon die je zelf hebt gemaakt. Voor bijvoorbeeld een etentje, lunch, strandwandeling enz.
Na 3 dates zou voor mij een (digitale) kaart voldoende zijn.. de keer erop wat gezelligs doen!
Lente19251003 schreef:
04-04-2019 12:40
Ik zou het hartstikke leuk vinden als ik een bos bloemen thuisbezorgd zou krijgen van mijn date op mijn verjaardag, dus dat zou ik doen als ik jou was!
Dit!
En als je dichtbij woont, zou ik ze zelf langs brengen.
Ik zou nooit mijn adres zo snel aan iemand geven die ik niet zo goed ken. Na 3 dates al bloemen sturen? Dalijk ga je dr nog stalken menn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven