Kleinigheidje verjaardag
donderdag 4 april 2019 om 11:55
Ik ben nu drie keer op date geweest en het idee is binnenkort weer af te spreken. Nu viert zij binnenkort haar verjaardag en ik ga daar uiteraard nog niet heen. Nu lijkt het mij wel leuk om iets te doen voor haar verjaardag.
Hebben jullie nog leuke ideeën? Sowieso wil ik de volgende date combineren met het idee van een verjaardagscadeau ofzo maar gaat nu meer om de dag zelf dat ik haar dus niet zie. Ik zat te denken aan een kaartje of misschien bloemen maar het moet ook weer niet te overdreven zijn.
Hebben jullie nog leuke ideeën? Sowieso wil ik de volgende date combineren met het idee van een verjaardagscadeau ofzo maar gaat nu meer om de dag zelf dat ik haar dus niet zie. Ik zat te denken aan een kaartje of misschien bloemen maar het moet ook weer niet te overdreven zijn.
donderdag 4 april 2019 om 12:37
Ik zou zeker geen bloemen laten bezorgen als je nog maar 3 dates hebt gehad. Je bent (logischerwijs) ook niet uitgenodigd op haar verjaardag. Beide dingen zouden uit verhouding zijn met de zeer prille situatie. Bloemen laten bezorgen kan niet alleen als 'pushy' overkomen, maar kost je ook zo een paar tientjes en dat is echt teveel na 3 dates. Gewoon een aardig mailtje, appje of kaartje is prima, als zij weet dat jij weet dat ze jarig is. Ik zou ook daarna niks exta's doen wegens haar afgelopen verjaardag. Het is allemaal too much.
donderdag 4 april 2019 om 12:38
Als je een eventuele toekomst wel ziet zitten; enorme bos bloemen laten bezorgen. Hoezo overdreven? Maak er gewoon ouderwets werk van, vinden de meeste meisjes gewoon leuk hoor.
Wij woonden na drie dates al zo´n beetje samen
Wij woonden na drie dates al zo´n beetje samen
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 4 april 2019 om 12:42
JuriaanB schreef: ↑04-04-2019 12:37Ik zou zeker geen bloemen laten bezorgen als je nog maar 3 dates hebt gehad. Je bent (logischerwijs) ook niet uitgenodigd op haar verjaardag. Beide dingen zouden uit verhouding zijn met de zeer prille situatie. Bloemen laten bezorgen kan niet alleen als 'pushy' overkomen, maar kost je ook zo een paar tientjes en dat is echt teveel na 3 dates. Gewoon een aardig mailtje, appje of kaartje is prima, als zij weet dat jij weet dat ze jarig is. Ik zou ook daarna niks exta's doen wegens haar afgelopen verjaardag. Het is allemaal too much.
Jij vindt dat bedoel je?
TO, ik zou bloemen waarderen.
donderdag 4 april 2019 om 12:46
Mijn vriend en vader van mijn kinderen was jarig 2 dagen na onze tweede date. Ik was toen een arme student en heb hem getrakteerd op een broodje van de subway en daarna een strandwandeling met als afsluiting het grootste ijsje dat hij wilde hebben. En ik had een leuk leren armbandje gekocht. Het leek allemaal niet zo veel maar enkel het feit dat ik dit deed voor zijn verjaardag vond hij super leuk en attent. een derde date is misschien nog niet zo veel als je rustig aan doet maar als je haar laat weten dat je haar verjaardag niet vergeten bent en wat leuks voor haar bedenkt dan maakt wat of de waarde niet zo heel veel uit. Het is de gedachte erachter.
donderdag 4 april 2019 om 12:52
Nou ja dan zegt ze toch dat de bloemen van een kennis,collega etc zijn?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 4 april 2019 om 12:53
Nou, vreselijk hoor. Wat een rare reden.
Net als 3 tientjes te veel zou zijn na een paar dates hierboven.
Ik hou ook niet van overdreven gebaren en romantische geleuter maar een kaartje of bloementje is gewoon attent. Niets hysterisch ofzo.
donderdag 4 april 2019 om 12:54
Says who? Van mij zou het niet per se hoeven maar hou ook niet van mensen die geldzaken zo afwegen.JuriaanB schreef: ↑04-04-2019 12:37Ik zou zeker geen bloemen laten bezorgen als je nog maar 3 dates hebt gehad. Je bent (logischerwijs) ook niet uitgenodigd op haar verjaardag. Beide dingen zouden uit verhouding zijn met de zeer prille situatie. Bloemen laten bezorgen kan niet alleen als 'pushy' overkomen, maar kost je ook zo een paar tientjes en dat is echt teveel na 3 dates. Gewoon een aardig mailtje, appje of kaartje is prima, als zij weet dat jij weet dat ze jarig is. Ik zou ook daarna niks exta's doen wegens haar afgelopen verjaardag. Het is allemaal too much.
donderdag 4 april 2019 om 13:07
Dit!Lente19251003 schreef: ↑04-04-2019 12:40Ik zou het hartstikke leuk vinden als ik een bos bloemen thuisbezorgd zou krijgen van mijn date op mijn verjaardag, dus dat zou ik doen als ik jou was!
En als je dichtbij woont, zou ik ze zelf langs brengen.