Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
En wat betreft dat gelukkig maken, voor haar....geloof je dat nou eigenlijk zelf wel? Of lieg je nog steeds, en dan met name tegen jezelf?
Moeilijk voor HAAR !!!!
hoe oud ben je eigenlijk? je klinkt als een kleuter.
quote:Richard035 schreef op 29 juli 2010 @ 16:23:

Duurt niet lang voor ze een ander heeft, gok ik zo.

Ik hoop het van harte voor haar. Al vraag ik me af of Posel dat wel 'toelaat'.

Posel: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Richard035 schreef op 29 juli 2010 @ 16:23:

Duurt niet lang voor ze een ander heeft, gok ik zo.

Ik hoop het van harte voor haar. Al vraag ik me af of Posel dat wel 'toelaat'.

Posel: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik kan me je gevoel overigens wel voorstellen hoor, dat je haar wil laten zien dat je om haar geeft en haar gelukkig wil maken.

Ik heb dat ook als ik ruzie heb met mijn vriend en ik zie in dat ik fout ben geweest, dan wil ik het liefst direct naar hem toe.

Vaak doe ik dat ook en dan maken we het samen goed.

Maar ik denk dat dat in dit geval geen goed idee is, omdat ze je niet WIL zien.

Respecteer dat.
quote:Thila schreef op 29 juli 2010 @ 16:25:

.Alsof we zovaak ruzie hebben.
quote:Thila schreef op 29 juli 2010 @ 16:25:

Ik kan me je gevoel overigens wel voorstellen hoor, dat je haar wil laten zien dat je om haar geeft en haar gelukkig wil maken.

Ik heb dat ook als ik ruzie heb met mijn vriend en ik zie in dat ik fout ben geweest, dan wil ik het liefst direct naar hem toe.

Maar ik denk dat dat in dit geval geen goed idee is, omdat ze je niet WIL zien.

Respecteer dat.

Constructief, bedankt.

Ik ben 21, zij is 27.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:27:

[...]

Constructief, bedankt.

Ik ben 21, zij is 27.Oh..vandaar dat ik een gevoelige snaar raakte met ventje?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:27:

[...]

Constructief, bedankt.

Ik ben 21, zij is 27.Dat verklaart een hoop. Niet dat je gedrag dan minder erg is.
Dus je verduistert geld, je liegt en je bent een stalker? You're every woman's dream... Bizar hoor dat je ex geen contact meer wil.

En die rozen... ik weet niet wat erger is: denken dat je met een bos rozen iets goed kan maken, denken dat het leuk is om die op haar werk te laten bezorgen (waarom in g*dsnaam niet gewoon thuis, als je het al doet) of denken dat je dat moet aankondigen...

Brrr, ik vind jou een heel eng mannetje jongetje (zie nu dat je 21 bent).
quote:Christiane04 schreef op 29 juli 2010 @ 16:28:

[...]

Dat verklaart een hoop. Niet dat je gedrag dan minder erg is.juist.
Posel jongen, ga je leven beteren. Je bent nog hartstikke jong en hebt een heel leven voor je. Verpest het niet door crimineel gedrag te vertonen. Daar word je niet beter van en op de duur gaat dat knagen. Ik weet niet wat je uitgevreten hebt verder, maar geld en bezit maken niet gelukkig. Dus met je poten van andermans spullen en geld afblijven. Als je een eerlijk mens wil zijn moet je daar gewoon hard voor werken. Ga ook niet met verkeerde vrienden om. Daar heb je nu eenmaal niets aan. Als je gewoon een eerlijk leven leidt voel je je een stuk plezieriger. Succes met alles!
Als volwassen vrouwen weten jullie dat leeftijd geen indicator is.
quote:evalientje2 schreef op 29 juli 2010 @ 16:28:

Dus je verduistert geld, je liegt en je bent een stalker? You're every woman's dream... Bizar hoor dat je ex geen contact meer wil.

En die rozen... ik weet niet wat erger is: denken dat je met een bos rozen iets goed kan maken, denken dat het leuk is om die op haar werk te laten bezorgen (waarom in g*dsnaam niet gewoon thuis, als je het al doet) of denken dat je dat moet aankondigen...

Brrr, ik vind jou een heel eng mannetje jongetje (zie nu dat je 21 bent).Neehee, je luistert niet! Hij doet dat allemaal om haar gelukkig te maken, geheel onbaatzuchtig. Daarom heeft ie het ook steeds over wat hij wil en zo. Dat snap je toch wel
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 16:31:

Posel jongen, ga je leven beteren. Je bent nog hartstikke jong en hebt een heel leven voor je. Verpest het niet door crimineel gedrag te vertonen. Daar word je niet beter van en op de duur gaat dat knagen. Ik weet niet wat je uitgevreten hebt verder, maar geld en bezit maken niet gelukkig. Dus met je poten van andermans spullen en geld afblijven. Als je een eerlijk mens wil zijn moet je daar gewoon hard voor werken. Ga ook niet met verkeerde vrienden om. Daar heb je nu eenmaal niets aan. Als je gewoon een eerlijk leven leidt voel je je een stuk plezieriger. Succes met alles!

Daar ben ik hard mee bezig.

Bezit maakt niet gelukkig, mijn nu ex maakte me wel gelukkig. Pijnlijk genoeg weet ik dat nu pas.

Ik wil eerlijk zijn. En bedankt.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:31:

Als volwassen vrouwen weten jullie dat leeftijd geen indicator is.Daar heb je gelijk in, ondanks kalenderleeftijd worden veel mannen alsnog mentaal niet ouder dan 12. Sommigen halen nog net de 4....

Als volwassen vrouwen weten jullie dat leeftijd geen indicator is.Herstel: volwassen vrouwen weten dat leeftijd wèl een indicator is. En jij bent het levende bewijs dat jongetjes van 21 niet geschikt zijn voor vrouwen van 27.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Bezit maakt niet gelukkig, mijn nu ex maakte me wel gelukkig. Pijnlijk genoeg weet ik dat nu pas.

Ik wil eerlijk zijn. En bedankt.Weet je heel zeker dat je je ex niet gewoon als bezit ziet?
Minny:

Als volwassen vrouwen weten jullie dat leeftijd geen indicator is.Geen indicator voor wat?
Looser,

hij verdient al deze aandacht helemaal niet. Dat geeft hem nog recht van spreken ook. Ik had ook zo'n vriend: een schat van een vent, we hielden echt van elkaar en wat deed hij altijd zijn best. Zei precies wat ik wilde horen, deed wat ik wilde. En hij bleef maar liegen, draaikonten en doen wat hem op dat moment het best uitkwam. Volgens mij kon hij het niet eens helpen. Looser,....

(beetje projectie mag in zo'n forum )
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Daar heb je gelijk in, ondanks kalenderleeftijd worden veel mannen alsnog mentaal niet ouder dan 12. Sommigen halen nog net de 4....

Ik verwacht van een volwassen vrouw dat ze verder kijkt dan leeftijd.

Zoals zij en meerdere exen deden.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Daar heb je gelijk in, ondanks kalenderleeftijd worden veel mannen alsnog mentaal niet ouder dan 12. Sommigen halen nog net de 4....
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Ik wil eerlijk zijn. En bedankt.Probeer nu gewoon es wat afleiding te zoeken. DE tip zal je hier op dit forum toch niet krijgen. Hup, pc afzetten, en ga iets doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven