Knorrende buik met daten
donderdag 1 augustus 2019 om 20:25
Hallo,
Laats was ik op een date en toen hoorde ik constant mijn buik knorren ik schaam me hier een beetje voor..
Dan is het bijvoorbeeld heel stil en dan hoor je opeens mijn buik knorren en dit dan best vaak.
Ergens vind ik dat dan wel ongemakkelijk voelen...
Kan ik hier iets aan doen ? Hebben meer vrouwen dit ?
Laats was ik op een date en toen hoorde ik constant mijn buik knorren ik schaam me hier een beetje voor..
Dan is het bijvoorbeeld heel stil en dan hoor je opeens mijn buik knorren en dit dan best vaak.
Ergens vind ik dat dan wel ongemakkelijk voelen...
Kan ik hier iets aan doen ? Hebben meer vrouwen dit ?
donderdag 1 augustus 2019 om 20:36
donderdag 1 augustus 2019 om 20:53
Ik vind zoiets zo normaal dat ik er niet eens bij stil zou staan, laat staan een opmerking over maken. Tenzij het echt klinkt alsof er een vliegtuig laag overkomt, dan zou ik wel even lachen ja.
.
donderdag 1 augustus 2019 om 21:01
donderdag 1 augustus 2019 om 21:01
Ja, precies, ik ook! Ik vind het ook niet gek als een ander dat heeft.
Maar als ik me er ongemakkelijk over zou voelen, dan zou het me helpen er even een grapje over te maken.
donderdag 1 augustus 2019 om 21:48
donderdag 1 augustus 2019 om 22:04
Kan je daar tegenwoordig ook al op afknappen dan. Ja weet je, dat gebeurt nu eenmaal soms, als je een mens bent. Dat je niet gaat zitten ruften en boeren op een date lijkt me logisch. Maar een knorrende maag is toch geen drama. De gemiddelde kerel zal het niet eens opmerken.
Mijn man heeft me zien bevallen. Twee keer zelfs. Hij houdt nog steeds van me. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor.
Mijn man heeft me zien bevallen. Twee keer zelfs. Hij houdt nog steeds van me. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor.