Knorrende buik met daten

01-08-2019 20:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Laats was ik op een date en toen hoorde ik constant mijn buik knorren ik schaam me hier een beetje voor..

Dan is het bijvoorbeeld heel stil en dan hoor je opeens mijn buik knorren en dit dan best vaak.

Ergens vind ik dat dan wel ongemakkelijk voelen...

Kan ik hier iets aan doen ? Hebben meer vrouwen dit ?
Eet je dan wel voldoende?
Volgende keer even langs de Mac voordat je op date gaat.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
helena2 schreef:
01-08-2019 20:26
Eet je dan wel voldoende?
Ja vaak juist genoeg, vaak ook na het eten dat ik hier last van heb.
neem eerst een maccie
Dat is je spijsvertering die de boel doorkneedt naar de volgende afdeling.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
O, dus je darmen rommelen. Gewoon wat scheten laten op je date. Weet je meteen hoe leuk hij je vindt :-D
Waarom schaam je je daarvoor dan? Je kunt er toch gewoon om lachen en er een luchtige ;-D opmerking over maken?
Dan eet je toch iets waar je niet goed tegen kan. Veel koolhydraten soms? Let eens op of je het bij pasta's meer hebt dan bij bv vlees, groente, aardappel.
helena2 schreef:
01-08-2019 20:32
O, dus je darmen rommelen. Gewoon wat scheten laten op je date. Weet je meteen hoe leuk hij je vindt :-D
Haha dan misschien helemaal niet meer leuk.
Water drinken ipv frisdrank
helena2 schreef:
01-08-2019 20:34
Waarom schaam je je daarvoor dan? Je kunt er toch gewoon om lachen en er een luchtige ;-D opmerking over maken?
Omdat het dan heel stil is en dan mijn buik zo”n geluiden maakt vind ik gewoon dan een beetje irritant🙈
Nouja, als jullie verliefd op elkaar worden, zal ie dat geluid wel vaker gaan horen, toch?
Mannen ook wel hoor
helena2 schreef:
01-08-2019 20:34
Ik vind zoiets zo normaal dat ik er niet eens bij stil zou staan, laat staan een opmerking over maken. Tenzij het echt klinkt alsof er een vliegtuig laag overkomt, dan zou ik wel even lachen ja.
.
Tja ik heb dat ook heel vaak. Kan ie er meteen aan wennen. Als hij me al niet leuk vindt omdat mijn darmen rommelen is het geen geschikt relatiemateriaal..
Seriously?
Nou ik zou ook niet bepaald gecharmeerd zijn van een vent die naast mij zit te knorren. Snap ook niet dat je in doodse stilte naar het gerommel zit te luisteren met je date. Tetter er dan op zn minst overheen ofzo.
Djeez.
Ja ik weet het niet hoor.
Maar kan wel snappen dat een date hierop afknapt.
impala schreef:
01-08-2019 20:53
Ik vind zoiets zo normaal dat ik er niet eens bij stil zou staan, laat staan een opmerking over maken. Tenzij het echt klinkt alsof er een vliegtuig laag overkomt, dan zou ik wel even lachen ja.
Ja, precies, ik ook! Ik vind het ook niet gek als een ander dat heeft.
Maar als ik me er ongemakkelijk over zou voelen, dan zou het me helpen er even een grapje over te maken.
Hoe kan het nou doodstil zijn als je op date gaat? Anders ga je toch naar een café waar de muziek wat harder staat.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2019 10:18
Reden: Medisch advies
94.74% gewijzigd
Mijn lief boert, laat scheten en smakt!

:flirting:
Boeieeehhhhh. Buik doet het toch prima? Buiken maken nu eenmaal geluid, de één meer dan de ander.
joysjuhhh schreef:
01-08-2019 21:45
Boeieeehhhhh. Buik doet het toch prima? Buiken maken nu eenmaal geluid, de één meer dan de ander.
Nou, ik zou het toch ook niet prettig vinden als iemand mijn buik/maag geluiden hoort.
En zeker niet op date als je een beste indruk wilt achterlaten.
Kan je daar tegenwoordig ook al op afknappen dan. Ja weet je, dat gebeurt nu eenmaal soms, als je een mens bent. Dat je niet gaat zitten ruften en boeren op een date lijkt me logisch. Maar een knorrende maag is toch geen drama. De gemiddelde kerel zal het niet eens opmerken.

Mijn man heeft me zien bevallen. Twee keer zelfs. Hij houdt nog steeds van me. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor.
Magen horen te knorren, dan is ie gezond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven