Komt dit nog goed?

09-10-2010 15:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_108752 wijzigde dit bericht op 15-12-2012 12:23
Reden: verwijderd ivm herkenbaarheid
% gewijzigd
quote:Dropkogel schreef op 10 oktober 2010 @ 09:19:

Als ik had geweten hoe goed het me zou doen om op dit forum te posten, had ik het al veel eerder gedaan.

Ik heb gisteravond heel direct aan hem gevraagd of hij dacht dat wij eruit zouden komen. Hij zei vrijwel zonder nadenken "nee", dus dat maakt dat we nu van beide kanten willen stoppen. Hij sputterde ook niet tegen toen ik zei dat ik niet meer verder wilde. Het hele gesprek heeft ook maar 10 minuten geduurd en daarna zijn we gaan slapen.

Ik kan nog niet meteen naar vrienden of familie, aangezien ik voor mijn werk zojuist een aantal nieuwe klanten heb aangenomen (ik ben ondernemer) en de mensen bij wie ik terecht zou kunnen wonen in een andere provincie. Ga wel zo snel mogelijk uit huis, dus de oplossing zal of een auto kopen worden en mezelf er gewoon maar bij neerleggen dat het me veel geld en reistijd gaat kosten voor zolang als het duurt, of hier in de buurt tijdelijk een slooppand of anti-kraak iets zoeken (gelukkig is daar wel veel van).

Ik heb gelukkig een dagboek bijgehouden de afgelopen jaren, dus wanneer ik achteraf weer gevoelens van twijfel krijg lees ik dat of dit topic inderdaad.

[...]

Hoewel ik het zelf nooit echt zo bekeken heb voelde het enorm bevrijdend toen ik deze zin las.

Mooi. Doorzetten nu en je nooit meer laten meppen.

Ik zou overigens wel alvast belangrijke documenten weghalen uit huis en zorgen dat machtingen van bankrekeningen en dergelijke worden opgeheven. Better safe than sorry.
Ik vind het altijd een lekker makkelijk excuus om de reden van geweldadigheid etc. bij een slechte jeugd te leggen.

Die man is volwassen en heeft eigen keuzes. Zijn keus is dus om geweldadig regenover jou te worden als er ruzie is.

Ik zou zoiets eerder een karaktertrek noemen, wellicht in dit geval van zijn vader meegekregen.

Ik zou zo snel mogelijk wegwezen TO, de situatie kan alleen maar erger worden, en je verdient veel beter.

Ga voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven