Krijg nooit vervelende reacties van forumleden!
zondag 19 juli 2009 om 19:14
Zucht, hier gaan we weer. Doe gewoon wat al die anderen doen.
Dus: begin een relatie met een getrouwde man en verlaat je op een edelsteen die ervoor moet zorgen dat hij snel zijn echtgenote zal verlaten. Als dat ding niet blijkt te werken kom dan hier zeuren dat er geen garantie blijkt te zitten op die edelsteen en scheld vervolgens Fleurtje uit.
Succes verzekerd!
Dus: begin een relatie met een getrouwde man en verlaat je op een edelsteen die ervoor moet zorgen dat hij snel zijn echtgenote zal verlaten. Als dat ding niet blijkt te werken kom dan hier zeuren dat er geen garantie blijkt te zitten op die edelsteen en scheld vervolgens Fleurtje uit.
Succes verzekerd!
zondag 19 juli 2009 om 19:19
quote:juniper8 schreef op 19 juli 2009 @ 19:07:
Ik ben toch echt een huilie (wannebe), maar wat ik ook probeer, ik krijg nooit vervelende reacties van Forumleden.
Wat doe ik verkeerd? Wil zo graag een keer gesaved worden door
het HRS
JuniperJammer, ben net ongesteld geweest, maar als je een week of 3 geduld hebt, wil ik best ff vervelend tegen je doen.
Ik ben toch echt een huilie (wannebe), maar wat ik ook probeer, ik krijg nooit vervelende reacties van Forumleden.
Wat doe ik verkeerd? Wil zo graag een keer gesaved worden door
het HRS
JuniperJammer, ben net ongesteld geweest, maar als je een week of 3 geduld hebt, wil ik best ff vervelend tegen je doen.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar