Laat reageren

15-04-2019 15:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat nu al een paar weken met een leuke jongen via tinder. Hij reageerde niet echt snel daar op dus kwam op het idee om verder te praten via whatsapp want dan zou hij sneller reageren.

Alleen het duurt nog steeds erg lang voordat ik reactie krijg (aantal uren). Ik snap het wel dat hij druk met iets bezig is en ik ben ook niet 24 7 online. Alleen kan ik gwn zien dat hij mij negeert en op één of andere manier kan ik er niet tegen.

Maar het ding is als hij reageert blijft hij ook dingen verder vragen. Dus het is niet dat hij geen interesse heeft.

Ligt het misschien aan mij dat ik te hard van stapel loop? Wat vinden jullie?
Olina schreef:
15-04-2019 20:21
Ohoo je weet het allemaal zo goed je hebt me door, je mag geen vragen meer stellen.

Oh wacht dat deed je niet je vulde alles al in😂 tis toch wat als je geen 50 plusser bent, je immers de man maar over je heen moet laten lopen (spreekwoordelijk).

want stel je voor dat je een vrouw bent met zelfrespect! Oei! Dat is toch wat dan moet je immers een kansloze vrouw zijn die zoekt naar een stalker op een dating app?

🤣😂 een Giller! De vrouw van 2019 heeft geen tijd voor spelletjes, die van 1990 wel... mja die is immers al afgeschreven.😂
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:38
Reden: Nick hinten
5.78% gewijzigd
Olina schreef:
15-04-2019 20:21
Ohoo je weet het allemaal zo goed je hebt me door, je mag geen vragen meer stellen.

Oh wacht dat deed je niet je vulde alles al in😂 tis toch wat als je geen 50 plusser bent, je immers de man maar over je heen moet laten lopen (spreekwoordelijk).

want stel je voor dat je een vrouw bent met zelfrespect! Oei! Dat is toch wat dan moet je immers een kansloze vrouw zijn die zoekt naar een stalker op een dating app?

🤣😂 een Giller! De vrouw van 2019 heeft geen tijd voor spelletjes, die van 1990 wel... mja die is immers al afgeschreven.😂
Je maakt jezelf belachelijk...

Ik heb het echt te doen met al die leuke, ambiteuze mensen die mannen en vrouwen tegenkomen met jouw instelling.

Ik zie dit soort types wel eens op de zakelijke facebook pagina op zondag avond om 11 uur.
“Hoi, sorry dat ik zo laat een berichtje stuur maar het het bandje van mijn horloge sluit ineens niet meer goed. Valt dit nog onder de garantie. Ik heb hem net een jaar.

5 min later. Hallo? Is daar iemand?

10 min later Halloooo??

Weer 10 min later. Ik voel me opgelicht! Als jullie niet snel reageren dan plaats ik een hele slechte review...”
:bonk:
winkje87 schreef:
15-04-2019 22:58
[...]
Oei winkje, ik zou je post even weghalen..
Mejuffrouw is razend; al die aannamens ook.. :-)
Helemaal niet leuk als je altijd op handen gedragen bent thuis, en nu de grotemensenwereld in....
Daar wordt je gewoon afgerekend op je gedrag, voorbij de tijd dat je applaus kreeg omdat je uit een beker kon drinken zonder te knoeien ;)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:39
Reden: Quote nick hinten
8.75% gewijzigd
Kusjesvoorallemaal schreef:
15-04-2019 19:54
Jaaaa dat waren nog eens tijden. :flirting:

Of op schoolkamp als je dan een jongen leuk vond ging je naast hem in de rij bij het eten staan. Per ongeluk raakte jouw hand de zijne dan eventjes aan als je stond te giebelen met elkaar.
En bij de vossenjacht pobeerde met hem een team te vormen.
Wanneer het bedtijd was dan gaf je hem een vluchtig kusje op zn wang om vervolgens met een hartslag van 200 snel de meisjeszaal in te vliegen.

In college quasi je pen van dat kleine rottafeltje laten vallen zodat hij hem voor je oppakte en dan kon je even glimlachen...

Flirten heeft wel een nieuwe dimensie gekregen, of dat direct een vooruitgang is weet ik zo net nog niet.

Stiekem flirt ik nog wel eens met een leuke man. En mijn vriend die flirt ook nog wel eens met een mooi meisje. Gewoon omdat het kan :)
Precies!! Ik ben blij -serieus- dat ik geen 16 ben, al heb ik wel dates gehad via een datingsite.
Ikke wel, als iemand werkte had ik daar niets op tegen, daar ben ik best makkelijk in hoor, dat scheelt enorm :mrgreen:

In de kroeg kan je nog weglopen als iemand een gesprek begint met 'mijn ex is dus écht een slang, moet je horen...' dan kan je nog zeggen neuh, tnx ik geloof je meteen en maken dat je wegkomt.

Als je iedereen die meer dan 5 berichtjes appt als een potentiële a.s. ex ziet heb je het heel moeilijk anno '19 :P

Flirten is altijd leuk :jump:
Life flirten is toch nét ff leuker dan wachten op een appje na het plaatsen van je advertentie.
Als zo'n ploert dan nog moet werken of wil eten neem ik dat op de koop toe, raar maar waar! :proud:
Kusjesvoorallemaal schreef:
16-04-2019 00:01
Je maakt jezelf belachelijk...

Ik heb het echt te doen met al die leuke, ambiteuze mensen die mannen en vrouwen tegenkomen met jouw instelling.

Ik zie dit soort types wel eens op de zakelijke facebook pagina op zondag avond om 11 uur.

:bonk:
Ik moest echt heel hard lachen om die Facebook post :HA:

Ik vind dat hij eigenlijk best snel reageert? Ik antwoord iedereen ook pas na een paar uren of gewoon op het einde van de dag wanneer ik een vrij momentje heb.

TO, Ik vrees dat je een slaaf van je telefoon bent geworden. (Zoals vele anderen hoor) En ik wil niet overdramatiseren, maar dit kan op termijn en in combinatie met werk of school tot burn-out symptomen leiden. Probeer wat meer bezig te zijn met de dingen om je heen i.p.v. wat er op je telefoon gebeurt. Daar zal je echt gelukkiger van worden.
bij mijn vriend bleek uiteindelijk dat het kwam doordat nederlands niet zijn eerste taal is en hij absoluut foutloos wilde kunnen reageren. Hij doet nog steeds gerust twintig minuten over een paar regeltjes, op een rustig moment... dus niet even tussendoor.
Lorem Ipsum
Ik herken dit verhaal, dit is ook de reden waarom ik mijn laatst gezien en blauwe vinkjes uit heb gezet. dit was in het begin wel even wennen maar nu geeft het mij zo een rust.

verder zou ik je er niet druk om maken en ondertussen ook lekker met andere gaan appen (iets met niet op 1 paard wedden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven