Laat reageren

15-04-2019 15:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat nu al een paar weken met een leuke jongen via tinder. Hij reageerde niet echt snel daar op dus kwam op het idee om verder te praten via whatsapp want dan zou hij sneller reageren.

Alleen het duurt nog steeds erg lang voordat ik reactie krijg (aantal uren). Ik snap het wel dat hij druk met iets bezig is en ik ben ook niet 24 7 online. Alleen kan ik gwn zien dat hij mij negeert en op één of andere manier kan ik er niet tegen.

Maar het ding is als hij reageert blijft hij ook dingen verder vragen. Dus het is niet dat hij geen interesse heeft.

Ligt het misschien aan mij dat ik te hard van stapel loop? Wat vinden jullie?
Blijft moeilijk WhatsApp maar als jij zeker weet dat hij jou bewust negeert dan gewoon lekker laten.
Snap je gevoel. Oké, ogenblikkelijk reageren hoeft niet, maar inderdaad wel binnen een redelijke tijd. Herkenbaar uit een vorige relatie en dit is niets geworden.
Als je hem nog nooit hebt gezien, dan loop je wel te hard van stapel ja mbt verwachtingen.

Ik reageer vaak op sommige mensen sneller dan op anderen. Vaak ook vanwege de aard van het gesprek.
Mag hij geen leven hebben? Dat appen maakt echt veel meer kapot dan je lief is.

Hier, lees dit eens.
https://www.laatsteliefde.nl/artikelen/ ... ndaag-nog/
Als ik een appgesprek heb voor de lol, dan reageer ik ook altijd pas na een paar uur. Anders blijf je heen en weer appen..
Zolang hij het gesprek op gang probeert te houden, is er niks aan de hand.

Tip: Zet 'laatst gezien' (en de vinkjes) uit. Dat geeft een hoop rust. (Heb ik ook gedaan omdat ik er niet tegen kon :p)
Hij vindt je niet leuk genoeg.
Er bestaan gewoon mensen die niet 24/7 met hun telefoon bezig zijn en/of met Whatsapp. Dus zolang die dingen terug vraagt en het gesprek blijft lopen moet je niet zo moeilijk doen en niet te zwaar tillen aan wel of niet snel reageren.
Zat laast op een Dating app man in kwestie sprak mezelf aan in chat, en toen ik hapte reageerde hij traag.
Conclusie hij was bezig met werk en werkzaamheden en in het openbaar vervoer. :yawnee:
Of ik ff wilde wachten tot na zijn thuiskomst en eten, heb toen vriendelijk bedankt en hem een fijne avond gewenst!

Met andere woorden TO hij vind je niet boeiend genoeg lekker laten lopen.
:)
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Misschien is die aan het werk waarbij hij wel snel even kan lezen maar niet kan reageren, is die aan het sporten, met vrienden iets aan het doen? Wat een drama om niets.....
Wat een drama zeg! :bonk:

Weet je, ik zit ook niet 24/7 op mijn telefoon. Ik heb het soms ook druk.
Ik reageer ook niet meteen op appjes, soms kijk ik later en soms kijk ik, maar reageer ik pas later omdat ik bezig ben.
Is dat anno 2019 onder de jeugd zo erg dan?
Dat appen maakt zo veel dingen kapot, en mensen (jongeren) maken er zo'n drama van. :-?
Olina schreef:
15-04-2019 15:41
Zat laast op een Dating app man in kwestie sprak mezelf aan in chat, en toen ik hapte reageerde hij traag.
Conclusie hij was bezig met werk en werkzaamheden en in het openbaar vervoer. :yawnee:
Of ik ff wilde wachten tot na zijn thuiskomst en eten, heb toen vriendelijk bedankt en hem een fijne avond gewenst!

+1
MokThee schreef:
15-04-2019 15:30
Mag hij geen leven hebben? Dat appen maakt echt veel meer kapot dan je lief is.

Hier, lees dit eens.
https://www.laatsteliefde.nl/artikelen/ ... ndaag-nog/

Inderdaad.

Ik snap ook niet dat mensen hele gesprekken voeren door te appen.
Hoe lang reageert hij dan niet?

Ik reageer ook wel eens niet als ik wel iets gelezen heb, er komt iets tussen of ik heb even geen tijd/energie om (uitgebreid) te reageren. Dat betekend niet dat ik het bericht niet belangrijk vind.
Blijkbaar gaat Generatie Z heel anders met appen om.
Maakt het er niet makkelijker op.
Wat moet je zelf dan opgefokt zijn, als je zelf ook altijd overal direct op meent te moeten reageren.

Leef je leven, en hou op met verwachten dat, omdat je even, of een tijdje, leuk online contact hebt, diegene aan zijn telefoon geplakt zit om zonder tijd er tussen te reageren op je berichten. Misschien is het zelfs wel alleen maar een goed teken.. in mijn ervaring met online dating apps zijn mannen die wel meteen, en 24/7 direct reageren alleen maar uit op een 1 night stand of nog erger, alleen een beetje online elkaar opgeilen.

Relax.
Oftewel, Hij neemt bewust uitgebreid de tijd voor jou wanneer hij daadwerkelijk met jou appt. En je ziet dat hij ook redelijk snel jouw appjes leest, ookal heeft hij dan eigenlijk geen tijd om een uitgebreid chat gesprek aan te gaan via de app waardoor hij dus niet meteen een antwoord typt.

Klinkt eigenlijk heel gezond. Tenzij natuurlijk jij wil dat hij zijn baan verliest en lekker werkeloos bij jou op de bank komt hangen, waar hij dus wel kan Appen nadat zijn Baas hem heeft ontslagen wegens continue appen op zijn werk terwijl hij zou moeten werken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dus als hij niet binnen een paar uur/direct reageert, negeert hij je?

Echt, mensen hebben wel wat anders te doen dan alleen met hun telefoon in de handen te zitten. En het feit dat iemand het bericht gelezen heeft, betekent nog niet dat je ook direct in de gelegenheid bent om terug te appen.

Stel je verwachtingen wat bij.
Pfff..soms reageer ik binnen 5 minuten, soms na een dag.... Heeft niets met negeren te maken of dat ik die persoon niet boeiend genoeg vind.
Heeft simpelweg te maken dat ik grootste deel van de dag niét met mijn tel leef/ wil leven....
Olina schreef:

Ik zou het dan eerder raar vinden dat iemand door de week midden op de dag tijd heeft om uren te appen, maar wie ben ik.
Ik vind het juist wel een pre, iemand die meer te doen heeft.
jaw schreef:
15-04-2019 16:09
Oftewel, Hij neemt bewust uitgebreid de tijd voor jou wanneer hij daadwerkelijk met jou appt. En je ziet dat hij ook redelijk snel jouw appjes leest, ookal heeft hij dan eigenlijk geen tijd om een uitgebreid chat gesprek aan te gaan via de app waardoor hij dus niet meteen een antwoord typt.

Klinkt eigenlijk heel gezond. Tenzij natuurlijk jij wil dat hij zijn baan verliest en lekker werkeloos bij jou op de bank komt hangen, waar hij dus wel kan Appen nadat zijn Baas hem heeft ontslagen wegens continue appen op zijn werk terwijl hij zou moeten werken.
Dit. Soms reageer ik ook niet gelijk, omdat ik er even de tijd voor wil nemen. Ik ga dan niet appen, heb nu even geen tijd, app je later. Ik ga er vanuit dat mensen dat wel begrijpen zonder dat ik het zeg.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Pff hou op met dat geapp en zie elkaar eerst voordat je jezelf een gehechtheid aanpraat. Je kan geen band aangaan via een schermpje, wie weet bezorg je jezelf allemaal frustaties en onzekerheden en blijkt hij een flapdrol in het echt te zijn.
'Praten' via tinder of app. :roll:

Spreek wat af, dan kan je echt praten.
Olina schreef:

Nou, ik zou echt geen zin hebben in zo'n dramazoekend typje als jij, wat een vreemde conclusie. Dus dat komt dan goed uit. :yes:
Olina schreef:

OMG...serieus?! :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven