Lachrimpels bij mannen

27-11-2009 16:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net Filemon hiernaast staan, nooit echt aantrekkelijk gevonden.

Maar wat ik nu zie, en vreselijk sexy vind bij mannen zijn lachrimpeltjes

*smelt*

Gelukkig heeft mijn man er meer ;)
Ah mijn vriend heeft ze ook , en dat is voor mij een van de hoofdredenen dat ik hem simpelweg heerlijk vind. Geef hem regelmatig een kus op zijn lachrimpels. Vindt hij raar, en dat is het ook wel beetje
Ik vind alles aan mijn kerel sexy. Dus ook zijn lachrimpels .
Ja hier nog 1. Als hij foto's van zichzelf ziet met die rimpels denkt ie... ooh wat wordt ik oud. Maar ik denk .... oooh wat een stuk toch! En hij wordt alleen maar mooier... ;)
lachrimpels zijn mooi:) Zeker als er dan ook nog twinkelingen in ogen zijn:)

Ik vind btw de lach van Filemon erg eng, hij trekt dan zo raar met zijn mond, ieh.
Maar dat zie je niet op deze foto rechts toch?

Ik zie wel een klein kuiltje... aaaah
Ik vind Filemons neus wel heel erg...euh...geprononceerd op deze foto. Verder ziet 'ie er best schattig uit.
Jaa mooi hoor die lachrimpels! zou erg zijn als ze die niet hebben toch, zo'n zuurpruim.
Mijn vriend heeft ook lachrimpels en als hij lacht komen er een heerlijke ontdeugende ogen tevoorschijn.

Ik smelt er helemaal van, dus lachrimpels: jajajajajaja

Heb liever ook geen zuurpruim, wie wel!
Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden.....wij vrouwen worden meestal verlepter!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ondeugende lach/ ogen en lachrimpels doen het bij mij ook altijd goed.
quote:esra schreef op 27 november 2009 @ 17:58:

Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden.....wij vrouwen worden meestal verlepter!Dat vind ik nu ook.
Lachrimpels zijn leuk bij mannen. Filemon is nog geen man, dat is een knullie die uithuilt bij zijn mammie. Brrrrrrrrrrrrr
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:esra schreef op 27 november 2009 @ 17:58:

Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden.....wij vrouwen worden meestal verlepter!Uhhh dat is niet zo. Niet alle mannen worden mooier naarmate ze ouder worden en niet alle vrouwen verleppen.
Sjucht....jaaaah lachrimpels, viel/val ik ook op bij mijn ventje (alhoewel je geen ventje meer schijnt te mogen zeggen)

Maar die Filemon is niet mijn idee van aantrekkelijk eigenlijk.
die ik wilde bestaat al...
Heerlijk lachrimpels, met de combinatie van twinkeling in de ogen en het hele gezicht. Mijn lief leeft en dat mag gezien worden. Ik vind het prachtig, vooral bij hem.
Vind ze van mijn vriend ook mooi.

Vind ze bij iedereen wel mooi! Ik zie toch eerst het hele gezicht, en als iemand blij is dan is dat mooi om te zien. Lachrimpeltjes horen daarbij. Man of vrouw. Dat mannen mooier oud worden dan vrouwen vind ik zo'n onzin. En het leuke aan die uitspraak is, is dat mannen het om het hardst in de rondte roepen, maar niet omdat ze dat vinden, ze vinden het alleen fijn om te horen dat ze nog lang heel mans kunnen blijven (het zelf zeggen geeft nog ff een extra boost)

(maar ff wat anders, mijn rimpels zijn in de aanbieding, iemand?? )
Ben ook geen fan van meneer hiernaast op de foto. Deze vind ik dan wel erg charmant.

Dat vind ik ook van de man van mijn vriendin. Vriendin en ik kregen tegelijkertijd 'verkering', ongeveer 21 jaar geleden. Die twee zijn nog steeds bij elkaar en boy, wat wordt hij leuker en leuker om naar te kijken . (Overigens weet vriendin dat ik dat vind, heb dat eens gezegd tegen beiden, voordat hier weer eens veroordeeld wordt .)

Ze weet dat ik een zwak voor haar man heb. Dat is wederzijds en puur vanuit de historie. Hij wordt zó mooier naarmate de jaren verstrijken, met lach-zorgenrimpels en al.

Ja, hij zit zeker in mijn hart, ontzettend lieve, attente vriend en vooral omdat ie vreselijk goed en lief voor mijn vriendin is en dat te allen tijden niet onder stoelen of banken steekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven