** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Tja, misschien is die gast gewoon een hele nuchtere, is redelijk voor hem ok. Alhoewel een "leuk" ook niet veel moeite zou mogen kosten, toch? Maar ik vind het idd ook wat denigrerend, "stukje"... nou ja. Ik ga m iig mailen als ie er weer is. De kans dat ik m voor m'n werk nog een keer tegenkom, is minimaal, dus als ik m beter wil leren kennen, moet ik nu per mail m'n kans grijpen.

Cadi, scootertje is op zich geen verkeerd idee! had ik nog helemaal niet aan gedacht. Alleen zou me dat alleen helpen wb poes, want met een scootertje naar bv m'n ouders of vrienden in andere steden is niet echt een optie. Isiss, zo'n goedkoop bakkie, daar zat ik ook al aan te denken. Alleen, ik heb zó geen verstand van auto's en het zou natuurlijk balen zijn als de auto na 1x rijden allerlei küren vertoont, waardoor ik weer veel geld kwijt ben om te laten repareren. Wb auto van de zaak: ga binnenkort gesprek aanvragen. Al zie ik mijn kansen somber in, aangezien ze schijnbaar (hoorde ik van collega) bezig zijn met een auto voor algemeen gebruik, die ik dan ook zou kunnen gebruiken. Al krijg je dan natuurlijk hetzelfde verhaal: als iemand anders m nodig heeft, sta ik nog steeds met lege handen. Nou ja. Bah. Ik wil gewoon de lotto of zo winnen (echt, hoeft maar 5000 euro te zijn! ) en dan een leuk 2e handsje kopen. Voor mezelf. Gisteren was hier vriendin van vroeger. Die heeft een nieuwe leasebak. Een volvo V50. Was ik even jaloers!
Met de poes gaat het wel weer ok. Ze heeft dus dat leuke pakje aan en ze begint er aan te wennen. Vannacht ook niet eruit gewurmd of zo. En ze komt weer aandacht vragen, dus echt boos zal ze niet meer zijn