** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Oh nu weer wel..

Geslaagd voor mijn praktijktoetsen!!!!!!!!!

Wat nou klem, wat nou handen ontsmetten!

geslaagdgeslaagdgeslaagdgeslaagd!!

Jihoeeeeeeee!
Gefeliciteerd!!!!!!! Wat goed!!!!!
Goehoed!!
Zo Kjong, dat moest er zeker echt even uit.

Nemo, gefeliciteerd, you did it!

Fille, jammer van de barman, maar zoals je zelf wel weet Geen hand vol maar een land vol
Nemo super dat je de toesten hebt gehaald!! En nu feestje?
Is het nu echt raar om als 50-jarige vent op het viva-forum te hangen?

Ik vind 't eigenlijk wel opmerkingswaardig....
50 jarige vent??

IK heb nu alleen mn praktijktoetsen gehaald.. nu de rest nog afwachten.

Maar: ik mag in elk geval op stage!

Ben nog steeds HYPER

Heb ook Mr Lek euforisch gesmt.. maar die smst natuurlijk niet terug. Sukkel.

Ik was even ons nextpact vergeten Spijker. Sorry.
Niks mis met Sjarlot Marg, helemaal niks mis mee.

Ik heb nu al een heerlijk weekend.

Hoe staat het met jullie?
Waar komt die middelbare meneer ineens vandaan dan MZ?
hihi middelbare meneer, ik dacht eerder aan rare vent :D

Maar hij heeft een topic lopen op gezondheid over slechtziendheid. Heel serieus onderwerp, maar een sarcastisch stemmetje in me zegt dat 't een aandachtgeile vent is die er op kickt om medeleven te krijgen via het forum. (Maar misschien is het ook wel echt waar, maar dan nog vraag ik me af wat zo'n oude lul hier te zoeken heeft, of ben ik nu wel errug bekrompen)

Weetje; ik ben aangeschoten na het drinken van een glas wijn en daarom denk ik chaotisch aan 't schrijven. Morgen skypen met mijn liefie! Jullie nog plannen voor 't weekend?
Ohjaaaaah! Charlot is cool! Helemaal eens met kjong.

Nemo! Foei toch, je zou toch de buurman voor mr Lek worden? Hoe zit het nu verder met de Jordanier?
Goed zo Nemo! Gefeliciteerd!
Jeeej Nemo. Goedzo. Dus het niet ontsmetten van je handen heeft je niet genekt? Wanneer hoor je meer over de rest? En wanneer is je stage?

Tsja, als de vijftigjarige meneer echt met de handen in het haar zit... Vergeet niet, internet kan je naar rare plaatsen leiden. Net als dat als elke klacht op internet tot de diagnose kanker leidt. Of misschien heeft zijn secretaresse/nieuwe scharrel/dochter hem wel op het viva-forum gewezen. Kortom, om Jezus maar weer van de plank te sleuren (die zit daar toch maar); oordeel niet opdat gij geoordeeld wordt. Of was dat niet Jezus?

Nemo, heeft mr. Lek al geantwoord?

Marg, zit het Charlot-gebeuren je dwars of deert het je niet?

En ja, ik weet het:mijn diploma is mijn man. Overigens riep de roddelnicht van onze klas net dat mensen dachten dat ik achter barman aan zat (op basis van eerste avond). Ik heb bijzonder overtuigend gelogen (zei vriendinnetje die van niks wist, maar ik op de terugweg ingelicht heb). Ik ben net in de kont van de wereld geweest (voor Berlijnse begrippen) en ik ben blij weer veilig terug te zijn.

La Moon, wanneer is de echo?
Mevrouwtje z. ik dacht effe dat je zelf uit de kast kwam!!!!

Zo, ik ben wel benieuwd wat de kont van de wereld dan is! Goed dat je overtuigend hebt weten te liegen en bezie het van de zonnige kant, je vertrekt over een maand of wat (of twee?) en je bent gegaan om je LDR te beëindigen, zou het wel bijzonder zuur zijn om weer met een LDR terug te komen! Dan kan je beter straks in Nederland een lekkere Helmut zoeken!

Ik vind de Charlotte vergelijking best wel grappig, het is gewoon een karikatuur waar ik heus wel dingen van mezelf in herken, maar ook een hoop niet uiteraard. Het is natuurlijk niet zo dat als daar dan grapjes over gemaakt worden waar ik zelf goed om kan lachen, dat dat dan een uitnodiging is om even lekker los te gaan. Die huwelijksaanzoek-sneer heb ik nou al twee keer voorbij zien komen, en ik kan me niet herinneren dat we het erover gehad hebben. Ik denk er inderdaad zo over, maar ik heb tot pagina acht teruggelezen en daar niets over gezegd. Dus dan denk ik: zo, dat zit je blijkbaar hoog. En neem dat voor kennisgeving aan, want ik kan verder niet zoveel met zulke uitleg over hoe ik wel en niet in elkaar zou zitten, en hoe belachelijk dat eigenlijk is.

Oh, en just to be clear, mijn statements zijn nooit democratisch gevormd, in mijn eigen hoofd gaat het er eerder dictatoriaal aan toe, er beslist namelijk maar één persoon over mijn mening. Maarja, dat is logisch natuurlijk

Ik heb heel productieve plannen voor het weekend, gister had ik hoofdpijn en ben met een film naar bed gegaan na het eten, en nu heb ik heel veel zin om vanalles te doen en aan te pakken. Dan kan ik maar beter profiteren van zo'n bui

Eerst ga ik een anderhalf maandsalaris ophalen wat ik nog van mijn oude werkgevers krijg, dat is wel een heel prettig begin van het weekend
Nemo: wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoed! Dikke kus, feestslingers en polonaise!

Marg, sorry, maar dit is dus een typische Charlotte-reactie

En om maar even in mijn Samantha-rol te blijven dan: Alle. Hoeken. Van. De. Kamer. Oh ja.

JG/VGL en ik hebben besloten dat we niet goed zijn in het relatiegebeuren maar wel erg goed zijn in het seksgebeuren. En dan hebben we meteen ook maar weer even bewezen. Hoe fijn. Nu weer aan de studie, oh ik moet nog zo veel doen...

(needless to say, maar dus stilte stilte bij de buurman. De buurman is gek, vreemd en raar. Ja, heel leuk je weer eens te zien, was leuk tijd met je door te brengen, gezellig om weer eens af te spreken. En je dan onder een steen verstoppen)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Margaretha2 schreef op 23 januari 2010 @ 11:24:

Mevrouwtje z. ik dacht effe dat je zelf uit de kast kwam!!!!

Hahaha, dat dacht ik ook even!
Mr Lek heeft niet geantwoord en ik ben er nu ook wel ECHT klaar mee. Dwz van mij geen contact meer. Nu echt niet meer. basta

Er is een vriendinnetje dus moet sociaal doen

(en weet je: heel erg, maar ik had er geen zin in en moet nog zoveel leren, maar had haar al een jaar neit gezien ofzo, ze woont nl niet in de buurt) Probeer ondertussen heel de tijd ook nog andere dingen te doen, aso dus....

Hmmm ik spreek jullie morgen want moet vanavond sociaal doen met de familie. Kutterdekut. Moet nog veel te veel doen voor al die stomme sociale verplichtingen!!!
Deze kont van de wereld was ver in Oost-Berlijn. In lelijke flats.

Spijker, goedzo. Hebben jullie een vervolgafspraak?

Haha Marg, weet je dat huwelijksaanzoeksneren mij niet opvallen? Zo zie je maar. Bedenk gewoon dat die net zo goed naar Es mogen (sorry Es).

Ga je iets leuks doen met het geld? Nouja, ik neem aan dat je niet doorloopt naar de kroeg om alles op te maken, maar mag je van jezelf iets leuks kopen?

Ik ga vanavond echt niks doen. Heb nog een essay te schrijven en ik leef echt vreselijk de laatste twee weken.
Volgens mij slaan de grapjes ver huwelijksaanzoeken op mij, toch? En niet op Marg, ik heb het er namelijk wel altijd over.

Pff, ik zie hier wel vaker op het forum dan vrouwen zeggen te posten met een kind op schot. Ik heb nu ook een baby op schoot, maar dat typt bijzobnder lastig, dus ik laat het hierbij.
quote:Margaretha2 schreef op 23 januari 2010 @ 11:24:

en bezie het van de zonnige kant, je vertrekt over een maand of wat (of twee?) en je bent gegaan om je LDR te beëindigen, zou het wel bijzonder zuur zijn om weer met een LDR terug te komen! Grappig, want dat was precies wat ik ook dacht in het najaar. Dus ik mocht ab-so-luut niet verliefd worden want dan begon het hele verhaaltje weer van voor af aan. En de laatste weken denk ik steeds: als ik nou verliefd word op iemand (en die iemand op mij) dan kan ik lekker blijven of terugkomen. Maar goed, als ik dat wil regelen moet ik me even op andere mensen gaan focussen. En misschien ook niet meer naar de kont van de wereld reizen want daar kom je natuurlijk niks leuks tegen.
Nou het stond in de post over waarom ik duidelijk Charlotte was dus het zal neem ik aan wel aan mij gericht zijn. Dat is niet iets wat ik vervelend vind hoor, dat jullie dat van me denken, ik zou ook alleen over my dead body een aanzoek doen. Het viel me gewoon op, maar verder dan 'goh dat vind jij blijkbaar enorm storend' kom ik dan niet hoor.

Nemo, oh wat vervelend nou zoveel leuke afspraken met leuke mensen

Ik heb afgelopen week al flink geshopt in de uitverkoop, een nieuwe spijkerbroek (andere was doorgesleten tussen mijn benen ), een blauw rokje met strik, een zwart ienimini jurkje met witte vlinders en pof-schouders, een dikke petrol trui en een zwart gebreid vest (altijd handig dacht ik, mijn truien kunnen écht niet meer) bij Zara. Dat rokje is echt enorm leuk, donkerblauw, en dan zit aan de zijkant van de voorkant een grote strik, en de linten van de strik zijn weer de onderkant van het rokje (snap je het - waarschijnlijk niet maar ik kan geen plaatjes vinden).

En de week ervoor twee lange wijde shirts met print (voor op leggings of shorts of skinny jeans) en een grijsachtig paars cocktailjurkje bij Mango, en een felpaars wijd shirtje met lange mouwen eighties-style bij Pimkie (voor op mijn zwarte leerlook legging met mijn paarse pumps eronder). Dus ik was al flink geslaagd. Overigens, voor 100 euro klaar! Vandaag heb ik nog twee nagellaks en een paar roze handschoenen met pareltjes gekocht voor 4 euro bij 'de Chinees' (=goedkope winkel). Oh en ik heb ook van de week bij Yves Rocher het parfum 'So Elixir' gekocht, lijkt enorm veel op Euphoria (van Calvin Klein) alleen was voor de helft van de prijs dus 15 ¤!!! De rest van het geld zet ik meteen op de bank, nu zit het nog in mijn binnenzak.
Marg, ik wil je niet pesten, maar ik dacht me te herinneren dat je het over een aanzoek had toen je net terug was. Dat je toen opeens helemaal zat te denken aan families en toekomst.
Dat klopt, ik kwam overigens terug op 1 januari. Maar zoals ik al zei, zo denk ik er inderdaad over en ik vind het ook absoluut niet erg dat jullie dat weten van mij. Een vriendin van mij heeft haar vriend zelf gevraagd, moet ze dan helemaal zelf weten, ieder heeft zijn eigen leven, als zij gelukkig zijn ben ik dat ook, ik ben oprecht blij voor haar en ik zie het gewoon niet als een issue. En daarom valt het me dus op dat er aan gerefereerd wordt.

Maargoed, het wordt nou een heel big thing zo, wat het eigenlijk voor mij helemaal niet is.

Het is meer als ik tegen jou zou zeggen 'Spijker met haar rooie haren' en dat jij dan je schouders ophaalt en denkt, ja, die heb ik inderdaad.... dus?
quote:Margaretha2 schreef op 23 januari 2010 @ 15:15:

Het is meer als ik tegen jou zou zeggen 'Spijker met haar rooie haren' en dat jij dan je schouders ophaalt en denkt, ja, die heb ik inderdaad.... dus?Spijker wel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven