** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Is het nu klaar?

Marg, wauw, goed zaken gedaan! Hier ook veel uitverkoop maar mag niet echt kopen vanwege geld en omdat ik het nooit meer in NL krijg. Maar ik heb vorige week met mijn broer en zus wel wat dingetjes gekocht, dus ik mag helemaal niet klagen.
Nemo, gefeliciteerd! Je kunt het, zie je wel! Ben trots op je.

Marg, zow, wat een shopbui. Ga maar snel dat geld op de bank zetten, want anders moet je ook nog een nieuwe kledingkast kopen

Spijker, laat de buum de buum zijn (en Nemo, jij Mr. Lek Mr. Lek) en geniet van je seks-dates met de ex.

Fille, je tijd in Berlijn klinkt echt heel leuk, moet ik zeggen. Zou er ook wel even tussenuit willen. Wellicht iets om naar te kijken... En kont van de wereld = am Arsch der Welt? Heerlijk!

Ik heb een hel van een week achter de rug. Drukte op werk, overuren en een poes, die gesteriliseerd moest worden. En vannacht de hechtingen eruit heeft getrokken. Dus vandaag met spoed naar de dienstdoende dierenarts 20 km verderop...gedoe om iemand te vinden met auto die op korte termijn beschikbaar was (had nl maar een uur om er te komen omdat de dierenarts dan dicht ging), want Greenwheels auto's allemaal bezet en geen OV daarnaartoe.

IK WIL EEN EIGEN AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu is poes boos op me en ligt nog steeds trillend op de bank. In een pakje, zodat ze niet weer aan de wond gaat zitten.

En nu ga ik op de bank liggen en kom ik er niet meer vanaf. Zo.
Ohja. En kreeg van de week reactie op mijn artikel van de PR man van dat bedrijf van die leuke vent die ik 1,5 week geleden heb ontmoet. Daarin stond ook reactie van die leuke vent. Hij had "het stukje gelezen. Redelijk stukje." Wat nou redelijk? Heb ik zo enorm m'n best op gedaan, want ik wilde dat hij het leuk vond. Nee, het was "redelijk". Ok. Teleurstellend. Dus ik ga m nog wel even mailen en vragen wat hij verwacht had. Als leermomentje voor de toekomst. Meteen weer een reden om te mailen.

En nu écht naar de bank.
Het is officieel. Mijn leven zonder internet is niet leuk.

Mijn modem is stuk, ik krijg een nieuwe opgestuurd, maar dat duurt even. Dus zit ik nu halve dagen in een apres skihut onder aan de piste; om daar mijn internetverslaving te onderhouden! Ik erger me echt dood. Alhoewel het ook wel leuk daar is. Het is een rustige tent met obers die hier elk jaar komen. Dus ook heel gezellig. Zoon een tasje auto's mee, een glaasje ranja en patat en ik thee. Je moet wat .

Alleen kwam er een ski-ongeluk van mijn gasten tussendoor, zo sneu. Snowboarder keihard tegen een gast van mij aangevlogen. Binding van haar ski was zelfs helemaal afgebroken, dus dat is echt heel hard gegaan. Ze was helemaal in de war en dus heeft de heli haar opgehaald. Maar gasten/vrienden uit Nl zijn komen vliegen en hebben dus geen auto. Hebben ze mij naar huis gebracht en mijN auto geleend voor een bezoek aan het zkh. Hopelijk valt het mee!! Heb nog niets gehoord.

Au pair gaat maandag of dinsdag naar huis. Vandaag kwam ze niet eens opdagen op de afgesproken tijd en ze heeft me nog meer geflikt de afgelopen dagen. Dit was de Druppel der Druppels. Wat een nare, verwende, ondankbare meid. 18 jaar, te lui om ook maar iets te doen (ze wilde ook echt niets doen! Zei ze hardop. En toen draaide ze het naar haar ouders alsof ik haar voor allerlei rotklussen op liet draaien.) lang verhaal voor de AK. Maar hen komt er op meer dat ze echt moet gaan. Laten die ouders haar eerst maar eens beter opvoeden. Men o men. Om te janken.

En dat heb ik haar ook duidelijk gezegd. Keer op keer op keer had ze echt schijt aan mij. Afgelopen is het!!!!!!

Oja, Leni = dubbelnick van Ine. Ik weet niet of ik hier al eens uit de kast ben gekomen . Mobiel kan ik niet inloggen met Ine.

En de architect. Ik pas ook wel op en ben niet van gisteren. Ik zou echter niet weten waarom hij pas na twee jaar met smoezen aan zou komen. Maar dan nog is het eerst zien, dan geloven.

Zijn vrouw weet het wel. Ze weet dat ik 'de andere vrouw' ben. Denk dat ze het tot nu toe oogluikend toestaat.
Marg, trek het je niet aan. Ik vind je onwijs leuk en het maakt je juist heel 'eigen'. Jouw typerende eigenschappen zijn iig leuker en meer om te lachen dan de onderliggende sneren. Ookal zal nu wel ontken gaan worden dat er onderliggende sneren zijn.
Hè, Jooles, jammer dat zijn reactie tegen viel. Heb je nog Kans om hem weer in het echt tegen te komen of hebben jullie normaal geen binding/contact met elkaar?

Nemo, joehoeeee!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Knap hoor en die heb je toch maar mooi binnen. En al die 'vieze' dingen als klysma's en vulvaspoelingen wennen echt. Na de zoveelste klysma kijk je echt nergens meer gek van op. De eerste bevalling dieik zag tijdens een stage maakte me misselijk en ik moest bijkomen op het toilet. Daarna werd het steeds makkelijker en prettiger om te zien. Je went aan alles. Ook aan 'vieze' dingen.

En verder weet ik het niet meer. Forum nu via mijn Iphone, dat is niet heel relaxt. Morgen vanuit de skihut - dat is aangenamer :)!
Ik zag, al naar beneden scrollend meteen drie reactie van Leni en ik dacht 'nou die voel zich hier ook meteen thuis'. Maar jij bent het. :-) Hoe doe je een tweede nick? Kan dat gewoon hetzelfde emailadres? Ik wilde het ooit doen en toen lukte het me niet namelijk.

Goed van au pair. Opgeruimd staat netjes!

Jooles, redelijk stuk? Wat een suffe reactie. Dat pleit niet voor hem.

En ik zal je vertellen: mijn leven hier is heel leuk. Ik dub nu of ik vanavond toch niet eventjes op pad ga. Het is echt vreselijk koud, maar dat kan toch ook geen reden zijn om niet te gaan, want dan zou ik de deur niet meer uitkomen. Ohja, de reden was dat ik moe ben en een essay moet schrijven. Nouja, ik bel zelf niemand, dus ik laat het afhangen van de aanbiedingen die ik krijg.
Stomme vent Jooles. Hou er niet van als iemand zo denigrerend schrijft `redelijk stukje`. Hij kan toch op z`n minst schrijven `redelijk artikel`. Stukje klinkt meteen zo schoolkrant achtig.

Fille, elke keer als ik jou verhalen lees heb ik meer zin om naar Berlijn te gaan. Het klinkt zo leuk daar! Wat voor essay moet je schrijven? Ik zou ervoor kiezen inspiratie op te doen in de kroeg

Goed Ine dat dat stomme kind weg gaat. Lekker ding zeg, beetje niks doen, betaalde vakantie en nog zeuren ook. Heb je een andere oppas in het dorp of is het nu over met het stappen?

En wat erg zo`n ongeluk van je gasten. Hopelijk valt het mee! Ik heb ooit per ongeluk mijn broertje om ver gesnowboard, maar die had gelukkig alleen een gebroken pols, en het was de laatste vakantie dag. Niet leuk natuurlijk, maar het viel mee. Was de controle over mijn board volledig kwijt en probeerde te vallen om ieder geval stil te komen te liggen, maar zelfs vallen lukte niet goed, terwijl ik normaal elke 3 meter op m`n kont lig.

Marg, wat heb je veel geshopt! En voor zo weinig geld al die dingen! Ik moet zondag shoppen en ik heb er zo`n hekel aan. In Nederland deed ik niet anders maar hier is het stom. Hebben vooral heel veel dingen die ik niet wil hebben, alles 100% polyester.

En wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Wat moet je nu de hele dag doen? Ben je nog bezig met de website vooral of doe je ook veel andere dingen?

Woow Es, typen met een baby op schoot, alle respect! Ik heb baby angst. Ik kan er niks mee, vind ze best leuk op een afstandje, maar te dicht bij vooral heel eng. Ben altijd bang dat het stuk gaat. Nu heeft mijn bazin net een baby, pas 2 weken oud, maar die gaat elke dag mee naar kantoor. Moest ik die gister opeens vasthouden. En dan maakt het nog geluid ook. Nee het is duidelijk, dat is niks voor mij

En wilde je nog vragen, heb je nog tips van wat je zeker moet doen in Panama? Ik wil er graag heen een vriendin opzoeken die er net woont, maar wil ook iets zien. Wat is echt een aanrader?

Spijker klinkt goed, alleen voor de seks en verder niks. Ik ben altijd voor zulke contacten. Bellen als je zin hebt en klaar En die buurman lekker links laten liggen. Hij heeft pech!

Nemo ik vind al je mannen verhalen zo leuk! Maar je moet echt iets meer `tranquilo` zijn met Mr. Lek. Die denkt waarschijnlijk ook, o my god, ze smst de hele tijd. Te benauwend. Lekker laten gaan. Zijn genoeg andere kerels op Paiq lijkt me. En heb je eigenlijk ooit nog iets van de Indier gehoord?

Ik ben zo brak vandaag, ik moet echt iets rustiger gaan leven. Leef al de hele week in een brakke status. Zou naar Belize moeten dit weekend want toeristen visum is verlopen, werk visum voor hotel nog niet aangevraagd want niet alle papieren zijn binnen. Had er voor het eerst geen zin in om te gaan want het hotel is te leuk. Maar dacht, als ik dan moet, dan gaat de lekkere ober maar mee. Geregeld dat hij toestemming kreeg etc. En hij zou mee, kijk dan wordt het een leuk reisje. Maar toen opeens heeft de boekhouder heel snel de papieren geregeld en hoef ik niet meer. Das toch jammer. Zag me al op een eilandje zitten met mijn toyboy Dus om dan toch maar iets te doen gister weer op stap geweest, weer veel te laat geworden, en weer brak werken. Story of my life de afgelopen weken
Ik zou wel een reality show willen zien van jullie levens; type The Hills. Vooral van de buitenlanders hier: Rianne, Ine en Fille. Heerlijk lijkt me!!! Ik vind het in elk geval heerlijk om te lezen, het staat best ver van mijn eigen leven af natuurlijk maar het lijkt wel heel 'eigen' omdat jullie er zoveel en leuk over vertellen! Tussen Rianne met haar work hard play hard onder de tropische zon en Ine in de bergen in een skihut (geen flauw idee hoe die eruit zien, ik ken ze alleen in Nederland, maar ik stel me voor veel hout) aan een tafeltje met een gespikete koffie en kind aan de voeten zit een wereld van verschil, maar het switcht heel makkelijk hier!

Tranquilo, reminds me, één van mijn favo uitdrukkingen in het

Spaans (castiliaans): ik doe rustig aan vanavond / ik ga in 'plan tranqui' (trankie). Ik lach ook via fb om 'la cruda', ik kan me voorstellen wat het betekent, maar het is een nieuwe uitdrukking voor mij, wel een prachtige!

Ine, balen man geen internet. Wanneer wordt het gemaakt? Ik ben nu wel reuzebenieuwd naar het verhaal van de au pair, eerst wilde je er echt het beste van maken, dus ik ben benieuwd wat er voorgevallen is dat dat zo drastisch veranderd is!!!! Het klinkt inderdaad wel als een erg naar kind, niet op komen dagen etc. (lekker voor de sfeer in huis). Wat een lief berichtje trouwens, bedankt

Rianne, waarom ga je niet een keer shoppen in de VS? Je zit er vlakbij! Of hebben jullie daar geen low cost? Dat is echt top aan Spanje, veel goedkope kledingwinkels. En als je van schoenen houdt is dit het walhalla, ik koop eigenlijk nooit schoenen voor meer dan 25 of 30 euro!!!! En een miljoen modellen en kleuren, niet net als in Nederland alleen maar laarzen en alleen bruin en zwart met af en toe een verdwaalde blauwe. Ok dat is niet eerlijk, Sacha en Tango en zo vind ik ook erg leuk maar ik word meteen weer gedesillusioneerd als ik de prijzen check!

Van de week was er iets grappigs op mijn werk. De andere vrouwen zijn allemaal superverzorgd. Toen we koffie gingen drinken kwam het onderwerp kleding in Nederland ter sprake dus ik zei toen dat Nederland heel goed is in casual, maar dat mensen ook heel gemakkelijk zijn en dat er zelfs mensen op bruiloften in spijkerbroeken komen opdagen! Nadat de eerste shock weggetrokken was bij mijn collega's zei eentje, ik denk meer uit lievigheid van joh, Nederland is niet zo verschrikkelijk, Spanje is ook niet alles: "hier heb je dat ook hoor, hier komen soms mannen naar een bruiloft zonder stropdas!!!! Of met alleen een overhemd en een pantalon!!!!!"

En vol verwachtig zat ze mijn gechoqueerde reactie af te wachten!

Het grootste verschil is denk ik dat wij Nederlanders (ikzelf ook) moeite doen voor een gelegenheid, en zij 'naar buiten gaan' al een gelegenheid vinden.

Jooles, wat een sukkel om zoiets erbij te zetten. Maarrrrr.... in his defense, misschien is hij gewoon niet zo heel over de top enthousiast??? Hij had wel op zijn minst 'leuk' kunnen zeggen! Maarja je kent die mensen wel die heerlijk eten en dan zeggen 'goed binnen te houden' Hoe is het met je kat?

Nemo, heb je Mr. Leks nummer al gewist?

Spijker, dat lijkt mij echt niet te doen, een seksrelatie met je ex, bij mij zouden allerlei oude sentimenten weer als een gek opwakkeren denk ik (niet alleen positieve denk ik). Heb je er helemaal geen gevoel bij verder? Als het kan, super vind ik hoor, je kent elkaar natuurlijk goed.
Euh, bij de the Hills-gebeuren, moet ik dan ook om de haverklap ruzie met iemand maken? Dan voorzie ik namelijk een probleem want ik ben nogal conflictvermijdend.

Haha Marg, ja Nederlanders kunnen daar zo vreselijk in zijn. Ik was donderdag op een feestje van de fashionweek en toen voelde ik me mega-underdressed. Maar dat was weer omdat ik bang was dat ik overdressed zou zijn. Dus het is ook wel ingewikkeld soms.

Directora, wat jammer dat het tripje niet door ging. Hoe had je dan geregeld dat hij meeging?

Ja Jooles, ik dacht ook dat hij misschien gewoon zat te geinen. Dus 'redelijk stukje' zeggen als hij er juist heel tevreden over is?

Ik heb nog nauwelijks iets aan mijn essay gedaan en ik dub toch of ik de deur nog uitga. Ga even polsen wat andere mensen doen. En dat zou ik niet doen, maar dus toch.
Oh mèn, jullie zijn echt niet bij te houden. Nou mijn hoogtepunt van de dag....Open dag op 'n middelbare school, en nog wel mijn middelbare school. Wat grappig om dat allemaal weer te zien, na zoveel jaar nog steeds te weten dat je blindelings het wiskundelokaal kan vinden. Dochter vond het er ook wel leuk, we waren samen met haar vriendinnetje en moeder dus was gezellig Het leven van een aanstaande puber moeder

Ies, mis ik je nu al een paar dagen?

Spijker, heerlijk als je zo'n relatie met je ex kan hebben. Hoef je ook even geen moeite meer te doen voor iemand anders en als je er goede afspraken over kunt maken, heerlijk toch!

RP, wanneer ga jij eens rustig aan doen? Hoef je nou helemaal het visum niet te verlengen dan? En is toy boy ondertussen ook al ingewijd toy boy geworden? En hoe je over babies schrijft.....'-)

Marg, oooh zalig shoppen! Ik ben ooit eens in Marbella geweest en heb me suf geshopt voor dochter, zoo leuk allemaal en wat je zegt, het heeft nèt ietsje meer. Ik snap mensen ook niet hoor die in spijkerbroek naar een feest/bruiloft gaan. Nu ik weer steeds beter in mijn vel ga zitten merk ik dat ik ook weer moeite doe om er gezellig uit te zien, gewoon even wat meer moeite doen om er leuk uit te zien. Maar moet wel zeggen dat ik de basis thuis doe en de rest in de auto want dat half uurtje langer slapen is me ook veel waard.

Ine, wat een darm zeg. En dat terwijl jij had aangegeven je best te zullen doen. Tsssk, soms zou je ze zo bij het kippenekkie willen grijpen. Ik hoop echt dat ik mijn dochter wat socialer aflever. Ach, die kan misschien tegen die tijd bij Marg au pair worden en dan horen we vanzelf wel via het forum wat er van is geworden.

Es, had je je nichtje op bezoek? Gezellig toch, en tiepen met baby op schoot wenst heeeel snel hoor. Ik heb nog tijden getiept met baby naast me, pink in zijn mond en dan zat ik met 1 hand te tiepen.

Fille, ben je nog uitgegaan? Wat voor 'n essay dan?

Jooles, eikel. Het had ook met andere woorden gekund en dan staat het er niet zo denigrerend, nu lijkt het idd net of je een schoolkrant artikel terug krijgt. Hoe is poes? En misschien 'n scootertje met mooi bakkie achterop? Is nu al de tweede x dat je om vervoer verlegen zit dus misschien is dat 'n optie? Ben je in de stad wat wendbaarder maar poes kan, goed ingepakt, natuurlijk wel achterop (in 'n bakkie want zulke kleine helmpjes hebben ze niet)

Ik ga nog even genieten van de stilte, zoon slaapt. dochter is bij vriendinnetje slapen en man is de deur uit maar zou om 22 uur terug zijn dus ik heb nog 'n half uur voor mezelf.
Fille gewoon gaan. Straks zit je hier weer in dat werkritme en alles erop en eraan....gewoon gaan en lol hebben, misschien scoor je ook nog wel maar geen barmannen meer voor jou.

Nemo, please delete dat telefoon nr (VAN MR LEK!!!) en gooi 'm overal vanaf. Kom je niet in de verleiding en als hij heeeel graag wil dan weet hij je te vinden (persoonlijk zou ik al niet meer willen)

Spijker, buurman er helemaal uit gegooid? Goed zo, doe nu maar gewoon leuk sex hebben met ex en dan kan je over 'n tijdje op zoek naar wat anders, nu nog even wonden likken van de bassist want die is volgens mij ook nog niet uit je systeem, kan ook haast niet.
anoniem_1041 wijzigde dit bericht op 23-01-2010 22:52
Reden: Zo beter?
% gewijzigd
Ik kijk de Hills eigenlijk nooit hoor

Ik vind Nederlanders er wel superleuk uitzien in de casual stijl, die hebben we wel geperfectioneerd. En dat is geen rotopmerking maar serieus, sommige vriendinnen van mij zien er superdope uit met wijde broeken, hoodies en gympen, en anderen met bv. kapotte spijkebroek, losse haren en grote ringen in hun oren. Ik wil altijd naar Rotterdam als ik in het land ben, gewoon om te kijken hoe men er nu weer uitziet op straat, ik vind het geweldig en krijg altijd weer nieuwe ideeën. Hier in mijn gedeelte van Spanje hebben ze juist de klassieke stijl weer geperfectioneerd. Ik vind het allebei leuk. Wat ik ook te gek vind is een Nederlander tegenkomen in een hoge functie in het buitenland, zoals in diplomatieke dienst of bij een multinational. Ook al is hij dan strak in het pak, toch straalt hij altijd 'ik heb hier lekker schijt aan' uit

Toen ik nog studeerde zag ik zo'n Fransman (de ambassadeur) bij een congres en al mijn medestudenten zeiden dat ze zeker wisten dat het een Nederlander was (tot bleek dat hij dat niet was natuurlijk):

Waar ik wel van gruwel tegenwoordig is als ik soms met vriendinnen in Nederland ga shoppen dat alles dan praktisch moet zijn, en vooral dat je het vaak aan kan (tja het moet natuurlijk wel op de fiets denk ik ). Ik heb zelf een miljoen jurkjes en draag ze ontzettend vaak, het is heus niet zo dat als je die jeans uittrekt iedereen je aanstaart ofzo. En het is ook heus niet zo dat als je die jeans uittrekt je er meteen heel erg overdressed uitziet. Zelfs vriendinnen die kleren wilden kopen voor een bruiloft van naaste familie kregen het dan over hun lippen dat ze het 'nog wel naar hun werk aan wilden kunnen'.

Wat trouwens een geniale site is, is the sartorialist.

Inmiddels heb je denk ik wel rondgevraagd, heb je al succes gehad? Waar moet je eigenlijk je essays voor schrijven? Ik heb denk ik iets gemist, ik dacht dat je met de Duitse les gestopt was? Wat doe je nu dan?
Ik doe nu een korte cursus aan universiteit met voornamelijk internationale mensjes. Daarom ben ik nu zo aan de zuip, want veel zijn hier drie weken dus die willen wel.

Essay moet gaan over de muur. Waarom die gebouwd is. Het hoeft ook helemaal niet lang te zijn, maar dat is misschien juist het punt waardoor ik denk: 'wat moet ik nou in godsnaam vertellen?'

Ik draag trouwens heel veel rokjes en jurken. Al heel lang, ook toen rokjes echt voor speciale gelegenheden waren. Ik heb ook een voorkeur voor onpraktische kleding, maar fiets er toch mee. Ik heb hier eigenlijk meer last van mijn liefde voor onpraktische kleding omdat het zo vreselijk koud is en spekglad.

Ik denk ondertussen alweer dat ik niet op pad ga, omdat ik inkak en het zo koud is. Heb een smsje gestuurd dus als ik daar niks op hoor waait het gewoon over.

Cadi, gaat het beter met dochter?

En ja geen barmannen meer voor mij. Ik krijg nog steeds een beetje buikpijn als ik aan hem denk, maar ik deur er al niet meer over, dus we gaan met sprongen vooruit.

Is manlief al binnen?

Ik ga Margs link bekijken.
Wat leuk, lekker veel bijlezen! Dit is inderdaad beter dan een soap of een comedy. Want dit is even spannend, hartstochtelijk en hilarisch, en nog echt ook.

Marg, ik vind de NL praktische stijl juist vreselijk! Ik ken Rotterdam niet zo goed, maar als ik hier zaterdagochtend even boodschappen ga doen geneer ik me soms! Leggings, joggingbroeken, haar in een staart, geen make-up. En de mannen zijn al net zo erg. Ik ben aan de ene kant wel van de aparte kleding en de jurkjes en het verzorgde, maar aan de andere kant niet echt klassiek. Ik merk dat mensen me daardoor erg lastig in kunnen delen en me daardoor denk ik vaak jonger inschatten.

Hoorde nu ook weer van het groepje mensen met wie ik met oud en nieuw was gaan stappen, een aantal kenden me niet en hadden gezegd dat ze me leuk vonden, maar toch wel echt konden merken dat ik een heel stuk jonger was dan de rest.

Juist.

Ik was dus een van de oudsten die avond!

Maar ja, ik heb dus wel vrij snel schijt-aan-alles dus sta in mn mooie jurk te springen en de dansen en te doen. En dan gelooft men vanzelf niet meer dat ik de 30 nader.

Nemo, heb je Mr. Lek gewist? Goed zo! Zou echt z'n telefoonnummer maar weggooien, je hebt er niets aan dit duurt nu al zo lang. En die afspraak gaat er echt niet meer van komen, anders was hij er al wel geweest.

Cadi, is de man alweer binnen?

Ine, fijn dat je een beslissing hebt genomen met de au pair. Ze klinkt echt als iemand die het bloed onder je nagels vandaan weet te halen!

Voor nu is het met de ex heel fijn. We kennen elkaar al heel lang, zijn al jaren bevriend. Toen zijn we anderhalf jaar geleden een keer samen in bed beland en toen bleek dat we seksueel nogal een klik hadden. Je zou denken goede vriendschap + goede seks is de ideale relatie, maar dat bleek toch niet zo te zijn. We hebben daarna wel een maand of 5 totaal geen contact gehad, en daarna eerst weer een paar keer gaan stappen. En nu proberen we deze combi: vriendschap+seks maar geen relatie. Tot nu toe bevalt het, en het scheelt dat we heel open en vrij over alles kunnen praten. Ik ga er van uit dat we vanzelf aan de rem zullen trekken als een van de twee het niet zo leuk meer vindt.

Maar vanavond ga ik ook nergens meer naar toe; het sneeuwt en het is glad en ik moet morgen vroeg op en ik heb me net hartstikke verstapt! De teen die ik een paar maanden geleden heb gebroken doet pijn en voelt warm en klopt helemaal. He bah, weer gedoe met die stomme teen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Waarom zou Nemo de barman wissen? Is mr. Lek de barman geworden? Maar wie is de barman dan? En wie mr. Lek? Het wordt hier steeds gekker.
Fille, sorry hoor! Aaaaah, het staat er alweer goed. Zie, ik wist dat we niet allemaal die-is-die-voor-die moesten gaan zeggen, want geheid dat ik daarvan in de war ging raken!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja en nu heb jij het veranderd en lijk ik de debiel in deze!
Cadi: ben er nog , zit alleen even sociaal ondergedoken. Kan 't naast m'n werk nu niet opbrengen om overal aan mee te doen zeg maar, hier en in 't echte leven. Gaat wel weer over. Ben me er zelf wel van bewust dat ik hier niet te lang mee door moet gaan maar 'n paar weekjes moet wel kunnen.

Ine, die au-pair! Wat 'n doos, echt. Goed dat ze vertrekt, daar heb je meer aan. Ben ook benieuwd naar wat er uiteindelijk nog voor druppels waren.

TR/RP, ja zeg, je hangt eerst veelbelovende verhalen op over die toyboy en vertelt dan niet even wat er wel/niet is gebeurd. Kom maar effe terug dus.

Nemo: mr.Lek moet uit je systeem hoor, je zit nu op of net over 't randje van te veel achterna lopen. Draai de situatie even om (dat vind ik zelf altijd verhelderend) en denk er even over na.

Als ie jou serieus wil zien, dan zoekt ie jou maar op.

Bijna vergeten: wat goed van je uitslagen! Proficiat!

Jooles: zit er nog 'n mogelijk voor 'n auto in via je werk? Kun je anders geen oud geval kopen wat je 'n jaartje afrijdt? Zo'n klein oud ding waarvoor de belasting & verzekering niet heel hoog zijn, dat scheelt 'n hele hoop ergernis.

Spijker: is dit dezelfde ex als waarover je schreef in de ak? Dat zal toch niet? Wel makkelijk als je zo aan je trekken komt en er niks moeilijks bij komt kijken.

Spees: hoe is 't? Spookt J. nog door je hoofd? Heb je hem nog gesproken?

Marg: leuke site! Al ben ik niet heel fashionable vind ik, ideeën opdoen is wel erg leuk.

Hoewel 't niet de bedoeling was hier vandaag ook nog even wezen shoppen. Mooie bh (ja, de hema heeft ook mooie bh's) voor 5 euro + hipsters voor 2 euro. Dat zijn de goede deals. En 'n gebreide rok en 'n jasje. En nou ben ik echt klaar voor deze winter.

Is iemand van jullie ooit in Stockholm geweest trouwens? Ik ga R. verrassen, heb tickets geboekt voor 'n weekendje en moet nog 'n hotel zoeken. Heb nog niet lang gezocht, maar ik kwam in eerste instantie alleen uit bij van die grote boekingssites met behoorlijk dure hotels, terwijl ik eigenlijk iets minder massaals wil en medium-budget. Als er iemand tips heeft dan zijn ze welkom.

Fieje: wie is de mol?

Je sabbatical (zo kan ie wel genoemd worden, of niet?) klinkt echt superleuk. Hoe was 't bezoek vorige week?
Spijker, ik heb ook zo'n relatie met 'n ex gehad. Als het jullie allebei bevalt dan is het toch gewoon goed?

Isiss, soms moet je even onderduiken. Ik red het ook niet om overal mee te lezen en te schrijven. Lezen lukt wel aardig maar dat schrijven schiet er gewoon vaak bij in.

Man is net binnen, 'n uur later dan afgesproken maar ja....

Marg, leuke site maar niet meer mijn ding. Ik hou van leuke kleding maar *schaamsmiley* het moet ook wel makkelijk zitten want ik dweil hier nog dagelijks over de grond en hou absoluut niet van strak zittende kleding. Heb ooooit via via 'n Armani Jeans gekregen en die zit als gegoten en daar zou ik het liefst in wonen, met 'n mooi hip shirt er boven dan ben ik al blij. Maar net als vandaag, jurkje aan, legging eronder, hoge paarse laarzen tsja, dan voel ik me ook weer happy. Het ligt er maar net aan hoe hier de pet staat. Ene dag dit, andere dag dat maar echt elke dag optutten tot in de puntjes is er niet meer bij tenzij ik uitga dan gooi ik er wat glitter and glamour tegenaan.
Ik doe dat ook echt niet hoor. Wel dat het bij elkaar past, ook schoenen en riem enzo, maar ik maak me bv. niet dagelijks op. En ik vind het heel leuk vanalles met mijn haar te doen, maar als je dat elke dag doet is dat hartstikke slecht voor je haar, dus dan draag ik het maar weer omhooggespeld. Mijn nagels doe ik meestal een keer per week, ik draag wel dagelijks parfum en c'est soit. Ik zie elke dag vrouwen die er veeeeeeeeeeeeel verzorgder bijlopen, mij lukt dat alleen als ik het de avond vantevoren klaarleg, dus dat ik gedachteloos alles aan kan trekken. Eigenlijk zou ik dat wel elke avond kunnen doen maarja daar heb ik dan weer geen zin in. Morgen wil ik krullen gaan maken met katoenen repen, heb ik al jaaaaaaaaaren niet gedaan maar opeens dacht ik er weer aan. Ik ben benieuwd:

Ik heb trouwens wel een heus haarnetje, zo'n ouwerwetse met touwtjes om te strikken, in het roze

Vriend wil nog uit maar ik heb er Echt Geen zin in zeg (ik voel me wel een sul vergeleken met Fille) - ik heb al gemakkelijke kleren aan en een leuke film in de planning en mijn bril op. Volgende keer beter.
Jaaa, het moet wel allemaal bij elkaar passen en ook liefst matchen met wat je er onderaan hebt. Dus als ik 'n paarse jurk aan heb dan moeten die paarse laarzen en die paarse legging/maillot of hoe je dat ding ook noemt maar ook liefst paarse bh enzo......dan moet gewoon alles paars.

Ik ga mijn paarse jurk uittrekken en mijn bril opzetten en lezen in mijn simpele boek. Ofwel, ik ga me klaarmaken voor de nacht want verwacht morgen rond 5 wel weer een mannetje in mijn bed dat rond draait als een propeller en dan kan ik niet meer slapen. Oooh Slapen, wat is dat??? Zou ondertussen bijna 'n hotel boeken om eens te kunnen slapen, gewoon ongegeneerd tot 14 uur in je bed liggen, zaaaalig
Oh en dat met en lapjes doen wij hier ook. Enige nadeel is dat dochter en ik haar hebben dat erg speciaal is. Daar houden krullen niet, heel fijn. Dus we zijn 'n uurtje leuk en daarna is het eruit gezakt.
quote:Jooles schreef op 23 januari 2010 @ 17:01:

Spijker, laat de buum de buum zijn (en Nemo, jij Mr. Lek Mr. Lek) en geniet van je seks-dates met de ex.

Als dat nu ook voor mij zou gelden: seks dates met ex. Maar neee.... Zure zooi!

goed. Ben je een avondje er niet, moet je weer ellelange verhalen lezen. leuk . Maar ben wel snel gegaan moet morgen weer om 8.30 op mn werk staan en nu eerst nog wat aan school doen. Weer zure zooi!

Leni/Ine: dacht meteen: eens kijken waar de geheimzinnige Leni allemaal op gereageerd heeft met een dubbelnick. Maar niks spannends helaas!

Ik had niks meer aan Mr Lek laten horen weten jullie nog. hij begon op Paiq. En daarna en sms gestuurd. Maar blijkbaar "mag" het alleen als het hem uitkomt. Sukkel. Hoef zn nr ook niet te wissen want weet zeker dat ik het niet meer ga gebruiken. Beetje jammer. Heb als algehele-wis-datum 1 februari in mijn hoofd. Suf ik weet het. Maar dit weekend heeft hij al zn deadlines gehaald en wilde ff zien wat er daarna gebeurde, maar als dat is: niks. Dan is het makkelijk.

Of er moet gewoon iemand anders voorbij komen, ook prima. Donderdag -als alle examens voorbij zijn- gaan we op stap met zn alleen in Antwerpen. En daar heb ik VET veel zin in Om maar even in het goeie taalgebruik te blijven

Die avond ben ik 25 heb ik iedereen geïnstrueerd en ik hoop dat ik in elk geval stiekem in een hoekje kan gaan zoenen Mn broertje zou ook meegaan (1e keer op stap met mn broertje, maar krijg net een sms dat ie moet werken. Beetje jammer!)

Verder weet ik het ff nie tmeer.

Isiss: leuk dat je weer ff kwam buurten!

Ik ga even wat aan school doen.
Nemo, het uitgaan plan klinkt goed. Zoenen in een hoekje! Jaaaa. Of in het fietsenhok. En dan kan mr. Lek de pot op (hoe schattig, de pot op).

Isiss, hema heeft leuke beha's. Ik mis het best.

Ik weet niet wie de mol is. Ik denk misschien Kim.

Het bezoek vorige week was erg leuk. Alleen, voor de mensen die een tripje in deze richting in hun hoofd hebben: doe het in de zomer. Als het zo koud is (en vorige week was het niet eens zo koud als nu) en overal ijs en sneeuw ligt, is het wat minder leuk. Stockholm lijkt me erg leuk. Zal ik het bij birthdayass navragen (ja die was er ook nog)?

Caads, ben je nog helemaal blij dat man er eindelijk is? Kan hij zijn draai een beetje vinden?

Ja, Spees, waar ben jij?

Marg, oh, ik voel me gevleid dat iemand zich suf voelt in vergelijking met mij. Ik moet zeggen dat ik ook niet weet waar mijn uitgaanenergie vandaan komt. In NL ga ik veel minder uit en vaak is het dan ook alleen even de kroeg in en ben ik redelijk tijdig weer thuis. Ben je nog gegaan of niet?

Om dan nu te bewijzen dat ik een sneu persoon ben: ik heb gedroomd over de barman! Dat het uit was met zijn vriendin. Echt erg, ik ben volgens mij nog nooit zo bezig geweest met iemand die ik nauwelijks ken.

Ohja, kan iemand me er aan helpen herinneren dan ik vanavond mijn sleutels op moet halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven