** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Met vrouw kan ook.

Maar dan waarschijnlijk niet in Australie.
Alle reacties Link kopieren
In Canada wel, maar dan kan je er nóóit meer vanaf. (ze hebben namelijk wel een homohuwelijk maar de homoscheiding is nog niet in de wet geregeld)

Ik vind het plan-met-de-bus hartstikke leuk hoor, maar ergens denk ik weer heel anders over trouwen. Ik zou alleen willen trouwen als ik met iemand kinderen wil of heb, zodat de vader en de moeder gelijker zijn in hun rechten.

Verder doet het hele idee 'trouwen' me niet zo veel eerlijk gezegd.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Kjong, daar heb je gelijk in, maar (op het ogenblik) geef ik toch de voorkeur aan een man om mee te trouwen...
Trouwen heb ik ook niks mee. Zou alleen trouwen als ik nog steeds in Mexico ben en wil blijven zodat ik een paspoort krijg en niet elk half jaar dat gezeik bij de `migracion` heb. Scheelt ook meteen een bak geld elke keer. En ja, als je dan toch gaat trouwen ook maar een leuk feest erbij meteen. Maar wel op het strand, leuke muziek, lekker eten, veel drank erbij. Maar vooral geen witte jurk en teveel gedoe. Niks voor mij.

Spijker een roadtrip lijkt me leuk! En een kano overleef je best. Is super leuk!!! Tenminste vind ik

Isiss, je nieuwe cursus klinkt interessanter dan engels. En helemaal als je toch al op niveau zit. En een 4 daagse werkweek, dat lijkt me echt heerlijk! Hier is een 6 daagse werkweer normaal voor administratieve banen. Voor al het andere is het 14 dagen aaneengesloten werken en vervolgens 2 dagen vrij. Ook niet ideaal. Ik heb ieder geval zondag vrij, op die manier kan ik naar het strand, en me zaterdag te buiten gaan aan teveel drank en mannen in de Santanera

Ook handig trouwens, dat je in Canada wel homo huwelijk hebt maar geen scheiding. Wat apart. Hier in Mexico zijn ze nu bezig om het homo huwelijk ook legaal te maken. Maar ze veranderen hier dagelijks de regels ongeveer. Het was legaal vorige week, iedereen trouwen, maar nu is het weer ongeldig verklaart omdat de wet toch weer veranderd moet worden.

Jooles ben benieuwd hoe het met de krantenman gaat. En hoe het met collega verder gaat. Collega is leuker dan de krantenman of heb ik dat verkeerd begrepen?

Fille hoe bevalt het om weer terug te zijn in NL en weer te werken? Weer een beetje in het ritme of blijft het gewoon stom?

Ik ga me door de zaterdag heen slepen en ondertussen sta ik de hele dag al vast een beetje te dansen want het is weer zaterdag Ook al is het zo saai want doe elke weer precies hetzelfde vind ik het geweldig. Zaterdag ben ik vroeg vrij, om 6 uur, dus dan naar huis, paar uur slapen, douchen en naar de Reina Roja. Dat is waar ik ook werk, maar op dit moment is de bar daar helemaal hot en happening, en vooral fijn goedkoop, maar omdat ik er werk gratis Dus daar de nodige biertjes en vodkas en dan naar de `12e`. Dat is de straat met alle kroegen. Altijd even langs de Mezacalina voor twee mezcal om helemaal in de stap mood te komen. Vervolgens mij Hidden Bar een litertje halen en op straat daar ouwehoeren met iedereen. Dan naar Danzantes voor nog een drankje en een dansje. En als het dan 4 uur is naar de Santanera. Om 4 uur komen alle obers en de keuken van het hotel daar ook heen en is altijd feest. Op het dak is het wat relaxter en kan je nog een beetje ouwehoeren. Dan rond een uur of half 6 als ik eigenlijk te veel gedronken heb naar beneden voor nog een dansje, kijken wat er aan leuke mannen rond loopt, iemand uitzoeken, naar huis En zo gaat het dus elke zaterdag, dus je zou denken dat het verveelt, maar het is o zo leuk!!
Ik vond gister ook leuk. Spijker is leuk. En Paloma was te gek (schreef zij terwijl de cd voor de honderdste keer aan stond). Het enige niet leuke was dat ik de nachttrein miste en dus een uur mocht wachten.

Spees, ik hoop dat je het naar je zin hebt met mijn grote liefde.

Heejhallo. Welkom. Je klinkt bijzonder nuchter over de hele ldr. Klopt dat?

Kjong, al iets besloten? Of misschien al geboekt?

Directora, pff, jij werkt echt veel. De zaterdagavond klinkt erg leuk en niet saai. Saai is postzegels verzamelen.

Wennen aan leven in NL gaat erg snel. Ben misschien nog iets gaarder van weer de hele week werken, maar misschien was dat nu ook gewoon omdat ik deze week veel vertraging had. Het is nu allemaal wel ok, maar word van het geheel (mijn leven dus) niet echt enthousiast. Dus iets moet anders.

Trouwen: vroeger vond ik dat echt 's werelds grootste nonsens, maar het lijkt me nu wel leuk. Met een leuke man dan.

Moon, heb je veel plannen in NL of ga je met de voeten op de salontafel zitten en laat je voor je zorgen? Blij dat je uit de hitte bent? Of viel het inmiddels weer mee met de hitte?

Jooles, hoe was het?

Nemo, inderdaad waar ben je?

Isiss, niet een leuke R-anekdote in de aanbieding?

Ik ontdekte vanochtend dat ik er best klote uit zag. Dus heb nu maskertjes e.d. gekocht, ga vanavond lekker thuis hangen en zorgen dat ik er weer beter uit ga zien. Anders kan ik die leuke man om mee te trouwen wel op mijn buikje schrijven. Ook een krant en de viva meegenomen, moet nog wie is de mol kijken, dus ik ga me helemaal vermaken!
Krantenman is alweer weg Had nog met vrienden in Leiden afgesproken, dus daar moest ie naar toe. Er was iig wel nog steeds een klik en het was reuzegezellig. Maar ook hier niet gezoend. Denk wel dat er een vervolg zou komen, want hij wilde hier eigenlijk nog naar een museum wat niet lukte, "dus dat zou hij dan de volgende keer doen" en hij zei dat ik de volgende keer maar naar Zeeland moest komen. Dus we'll wait and see.

RP, je had gelijk, collega vond ik leuker dan krantenman. Maar na vandaag weet ik het eigenlijk niet meer zeker.
quote:Jooles schreef op 13 maart 2010 @ 18:46:

RP, je had gelijk, collega vond ik leuker dan krantenman. Maar na vandaag weet ik het eigenlijk niet meer zeker.

Hmmm, dit klinkt positief!

Maar het is niet duidelijk wanneer jullie elkaar weer gaan zin? Was er een spanning? Een goede spanning bedoel ik dus.
quote:fille schreef op 13 maart 2010 @ 17:34:

Heejhallo. Welkom. Je klinkt bijzonder nuchter over de hele ldr. Klopt dat?

Ja, dat denk ik wel eigenlijk. Ik moet ook zeggen dat ik wel een redelijk nuchter persoon ben. Ook al ben ik heel erg verliefd (sha-la-lie ).

Het komt denk ik ook wel door de omstandigheden. Toen we verkering kregen (wat in principe nog maar net is natuurlijk) woonden we al niet in dezelfde plaats. Dus het is niet zo dat ik nu iemand achter heb gelaten. Ook ben ik nog niet zo lang weg en heb ik misschien makkelijk praten

Wat kwa verwachtigen en toekomst mee speelt is dat we allebei niet in de buurt van onze families werken en ook al vaker van land gewisseld zijn. Hoewel nog helemaal niet zo onze toekomstplannen hebben besproken, heb ik niet het idee dat hij per se naar zijn geboorteland terug wil, of daar waar zijn ouders wonen. Ikzelf weet namelijk ook niet of ik op de lange termijn wel weer naar NL wil. Wel waarschijnlijk Noord-West Europa, maar niet per se. Ik denk dat dat ik me daarom nog niet zo'n zorgen maak om de toekomst, we staan allebei heel erg open voor verhuizen. Hoe we onze carrieres gaan combineren, dat is dan wel weer iets om over na te denken, maar dat zien we dan wel.
Ik heb net het record skypen gebroken!! (Het stond op 1,5uur achter elkaar en vandaag bijna 2,5uur!!!!) Dus wel een mooie record. Wist eigenlijk niet dat skypen soms zo lekker leuk kon zijn

En hij is op zoek naar een baan in BE/Nl/Noord-west Europa... want hij heeft zo'n beetje definitief besloten om niet in Oz te willen blijven... Dus nu maar afwachten hoe het komende half jaar allemaal gaat lopen, want ik weet zelf eigenlijk niet of ik echt wel altijd in NL wil blijven wonen (en helaas trekt BE me ook niet zo erg). Maar ja, eerst studie afmaken en daarna pas moeilijk gaan denken...
Heejhallo, klinkt goed. Nuchterheid is fijn in een ldr.

Ik kijk satc en neem een tas met zomerkleren door. Nu ik alles weer uit moet pakken is het een goed moment om alles te bekijken en dingen weg te gooien. Alleen heb ik de laatste negen maanden alles zo vaak bekeken dat Humana me ondertussen wel een cadeautje mag geven.
Ik heb net betaald.

Betaald om een man te vinden.

Dat moet dus echt tussen ONS blijven

nou ook maar hopen dat er wat uitkomt....
Nemo, ik wilde al vragen waar je was. Leuk dat je er weer bent.

en welkom in de club van vrouwen die betalen voor mannen.

Ik zit helemaal gaar en relaxed op de bank. Net twee dagen genoten van sauna, massages en lekker eten. Ben ook niet bijgelezen hier. Dat komt nog wel.
Heb je een gigolo ingehuurd?
Ik denk eerder ingeschreven en betaald voor een datingsite?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha een gigolo ingehuurd.

Nee, dat dan weer net niet, voor sex hoef ik toch niet te betalen, dat lukt zo nog wel

Idd, datingsite.

Maar ik heb er al weer spijt van haha.
Oh dat. Dat doet iedereen. Een gigolo, dat had tussen ons moeten blijven.

En? Al iets op het oog?

Ik heb vandaag hetzelfde overwogen, maar vond het niet handig aangezien ik nog met het idee speel het land weer te verlaten.
Haha, die gigolo!

En hoezo al spijt?

Fille: wanneer 't land weer verlaten? En waar naar toe, is dat al duidelijk?

Bij zoeken van 'n man, raad ik aan o.a. te selecteren op z'n baan. Doe geen nachtwerker met 'n tegenovergesteld ritme, de leuke anekdotes worden wat moeilijker verzamelen dan.

MZ: hoe lang moet jij nog studeren dan? Is dat een half jaar?

'n LDR in Europa is iig 'n hele verbetering t.o.v. Australië. Ben jij afhankelijk van waar je vriend naar toe gaat, of maken jullie samen plannen?

Marg: hoe bevalt je nieuwe plek? Ben je al ingeruimd? Waar blijven de foto's?
Nemo, fijn je weer te lezen. En dating site, wie weet. Jullie kennen mijn (gefrustreerde) mening over dating sites, maar ja, aan de andere kant: voor Es heeft het bv wel gewerkt. Succes ermee. Enne, wees blij dat je "alleen" betaalt voor een dating site en dat seks ook zo nog wel lukt. Dat kan ik op het ogenblik niet zeggen. Ik heb er dus serieus een keer over nagedacht, he, een gigolo. Of eigenlijk zo'n seksueel getinte massage (en dat moet dus wél onder ons blijven ), maar vond het eigenlijk toen toch wel een vreemd idee, dus nooit gedaan.

Anyway.
Hahah ik zal letten op de baan.

Heeft R nog geen zicht op iets anders....?? Of kijkt hij niet verder op het moment. Houdt hij het nog wel vol? Ik zou echt gek daar van worden!

Spijt omdat ik alweer denk dat het toch niks kan worden. Ik wilde geen lexa of relatieplanet want daar zie ik door de bomen het bos niet meer. dus heb ik gekozen voor mooiemensen.com Maar zoveel mannen staan er niet ingeschreven.Nou ja, heb een maand betaald, dus we zien wel deze maand

Fille: waar heen? En wanneer? En hoe is het op je werk?
jooles

Ik vraag me af hoe dat zou zijn. Volgens mij word je alleen maar geil van een erotisch getinte massage. En dan blijf je nog over met je dildo
Ohja, Fille, je vroeg nog of er met krantenman al een specifiek vervolg was afgesproken. Nee, helaas niet. Maar heb m vandaag wel via Hyves toegevoegd en in het mailtje gezet dat ik het erg gezellig vond en dat er wat mij betreft snel een vervolg mag komen. Hij heeft me wel geaccepteerd, maar nog niks gemaild of zo. Maar er was gisteren wel een leuke spanning tussen ons volgens mij, dus ik denk echt wel dat er een vervolg gaat komen.

Er is alleen 1 maar: hij is heel erg katholiek. En ik dus helemaal niet gelovig. En ik gooi ook te pas en te onpas met scheldwoorden. Dat was gisteren wel even lastig. Maar ja, nu zit ik weer in de toekomst te denken en dat mag ik van Etosha niet meer doen
Mooiemensen.com?! Wat snobistisch!

Lieve schatten,

willen jullie een nieuw deel aanmaken?

Of dachten jullie er weer mee weg te komen? *heft vinger op*

Dank!

Five
Nemo, je hebt ook van die massages, waar je aan het einde voor de seks kunt gaan. Dus dan hoef je niet meer met je vibrator in de weer. Je ziet, ik heb me goed ingelezen...
Zijn we alweer zo ver? Voor mijn gevoel zijn we net pas bezig met dit deel... Moeten we weer gaan stemmen over een nieuw plaatje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven