**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Dit is trouwens voor het eerst dat ik meer heb gehoord dan het refrein. Het is toch erg? Dat kan toch niet?
quote:Spijker schreef op 19 mei 2010 @ 19:00:

[...]

Och jezus. Ik denk dat ik maar eens werk ga maken van dat buitenlander-huwen-en-emigreren.

Ik ga dan eerst emigreren en dan een buitenlander zoeken. Als er nog iemand is die me wil, na dit debacle.

Ik had in eerste instantie weinig mee gekregen van Sieneke, want in het buitenland. Maar nu ontkom ik er niet aan (ook dankzij collega die het in mijn hoofd gezongen heeft).Mijn tv is stervende. Niet gek, want het ding is bijna twintig jaar oud. Maar toch.

Ik ga even kijken voor iets leuks qua uitgaan.
quote:Spijker schreef op 19 mei 2010 @ 19:00:

Och jezus. Ik denk dat ik maar eens werk ga maken van dat buitenlander-huwen-en-emigreren.Dan krijg je dit als je bv. naar BE gaat. Vergeleken met Sieneke hélemaal niet verkeerd.
En als je naar Canada gaat kan je ook vreemde dingen tegen komen hoor.

*wacht met spanning op Fille, agenda in de aanslag*
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Prachtige opmerking bij het Belse filmpje:

'na eurosong kannem die gitaar in zen poep steken'

Maar goed, het is natuurlijk niet half zo wanstaltig als Sieneke.

*gaat weer op zoek*
leuk make-upje

(over die Canadees dan)
quote:fille schreef op 19 mei 2010 @ 18:26:

Ik ben ook in mineur. How come? Je wilde laatst nog iets over het werk schrijven in de AK maar dat heb ik nooit meer gezien!!!
Oh, iemand heeft blijkbaar oude filmpjes van Boy George ontdekt!

Spijker, ik kan prompt niks leuks vinden. Misschien is Gemengd zwemmen in de Melkweg of Tivoli loves fridays in Tivoli leuk? Ook leuk, maar weet hoe dat heet (is iig in Patronaat en Tivoli) als je elk kwartier mag stemmen wat voor soort muziek er gedraaid wordt.

Ohja, dat qua werk. Zal het even gaan vertellen.
Gemengd zwemmen is toch zaterdag? En dan kon jij toch niet? (zie je wel, het gaat niet om de datum maar om de nationaliteit van de band)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee, ik bedoel een zaterdag. Binnenkort. Niet deze. Al denk ik niet dat ik je nog kan overtuigen dat ik zaterdag niet kan. Ik maak wel foto's.
Mag ik me bij deze ook aansluiten voor een avondje zuipen en dansen? Ernstig aan toe!

Kan komende zaterdag ook niet, dus komt goed uit dat Fille dan een verjaardag heeft.. ;)

Over stappen gesproken, ik wilde naar Laura Janssen als ze in de Effenaar speelt.. Kom er alleen net achter dat dat vanavond is (en dus niet morgen), en het al begonnen is enzo. Beetje jammer.

Latest update omtrent oorbel is dat date hem gevonden heeft. En nee sorry, heb nog geen goede schuilnaam, en met de straatnaam of kroeg kan ik ook weinig. Weet nl niet zeker bij welke kroeg we zondag op het terras hebben gezeten (in mijn hoofd is de markt 1 groot terras) en de straatnaam is iets met een zee (of een meer, heb eigenlijk geen idee, topo = dramatisch), dus da's hem ook niet echt.

Heejhallo: wat vervelend dat je ruzie hebt met je lief. Dikke

Ben het voor de rest even kwijt wat er is gezegd.. Zwaai voor iedereen!
Ik schaam dit jaar echt te pleuris voor het Siekeneke, kunnen ze nu echt echt echt niets beters verzinnen dan een minderjarige achter een zo'n muziekkar zetten en haar er vervolgens uit laten zien als een 40 jarige huisvrouw... Vorig jaar was 't ook niets, maar dat waren tenminste volwassen en er viel nog om te lachen, dit is echt om te huilen :'(

Dat Canadeze liedje is toch vooral satirisch bedoeld? Rock vs ballad vs 70's vs JustinTimberlake vs Moon Lighth ofzo

Hmm issis, klinkt idd niet als een gezonde manier om kilo's kwijt te raken (mijn enige manier is bewegen, bewegen, beweten en NIET, vooral NIET denken aan chocola en het al helemaal NIET kopen...)

Uitgaan... me eigen volgieten met drank en dan eigenlijk niet meer precies weten wat ik gedaan heb en dansen.. dat doe ik ook te weinig *maakt aantekening om dat weer eens te gaan doen*
Met een zee? Ik zal wel een nogal vrije associatie hebben maar dan komen meteen zeven miljoen dingen bij me op.

Hoe dan ook ben ik persoonlijk geen fan van bijnamen, dus wat mij betreft hou je het lekker bij Date

J. is dat DE J. die weer contact zoekt?
Ik zeg Matroos.

Ik nam aan dat J. Duitsland J. was, maar besef nu dat er twee zijn. Dus, Spees, welke J? En heb je hem al gesproken? Wat schrijft hij in zijn smsjes?
Zo weinig heb je dus aan bijnamen, als je ze allebei met dezelfde letter laat beginnen. Voor het gemak stel ik voor dat we voor je date ook iets met de J verzinnen zoals Jochem.
Ik wou nog een slechte Joram grap maken maar dat laat ik maar even achterwege.
Jezus.

Jozef.

Joussef.

Jan.

Johannes.

Jacobus.

Jeremias.

Japie.

Jongen.

Jakkes.

Jup.
Jonas.

Dat vind ik nou een leuke naam.
Jonas in de Wallevis. Heeft het ook nog met de zee te maken.
Wauw Fille, koningin van de vrije associatie
Wel hè?
Ohja, ik zit ook in mineur (of komt dat door de mineur? Hmm, een klassieke kip-ei-discussie) omdat ik sinds Berliner weer aan de vrouw is, maar de laatste week/weken met name, opeens steeds vast zit in 'wat als..' en 'heb ik wel de juiste keuze gemaakt' gedachten. Kansloos en nutteloos. Rationeel weet ik dat het de goede keuze was, want ik zat er toen doorheen en het ging niet meer goed komen, maar dat vergeet ik opeens. Plus nog wat dingetjes waar ik over loop te mijmeren en ik vrees dat ik nóóit aan de man kom, altijd zielig en alleen blijf in mijn suffe huis met mijn middelmatige baan.

In het kort: ik moet bijna ongesteld worden. Maar goed, dat brengt enkel boven wat al sluimert.

Maar ben inmiddels al niet meer zo in mineur trouwens.
Dames, jullie zijn briljant!

* komt nu weer onder tafel vandaan het van het lachen*
Ik snap nu ook hoe Joram met de zee te maken heeft, dus ik stem voor Joram.
Oh Fille, waren de kwartjes even op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven