**LDR deel 15**
vrijdag 1 oktober 2010 om 20:24
Ik ben wel van samenwonen naar een LDR gegaan en vond dat De Hel. Later wende het wel. Als ik nu een super interessante baan zou krijgen voor vanaf 1 dec. en mijn vriend zou op 1 juli me achterna kunnen komen zou ik het trouwens zeker weer doen.
Maar het is natuurlijk niet de leukste relatie episode.
MevrouwtjeZ. en hoe weet ik dan wie jij bent op fb?
Maar het is natuurlijk niet de leukste relatie episode.
MevrouwtjeZ. en hoe weet ik dan wie jij bent op fb?
zaterdag 2 oktober 2010 om 07:17
Punica ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik snap nog steeds niet waarom Marg dat berichtje wel zag en ik niet, maar ik ben ook een facebookanalfabeet.
In totaal denk ik trouwens dat Facebook erger is dan Sanoma wat betreft persoonlijke gegevens. Als daar alle gegevens uitlekken zorgt dat denk ik voor meer problemen dan roddelnde Angels.
Ik moest ook nog even Isiss een geven. vervelend dat jij aan je baan twijfelt, maar niet doen hoor. Jij hebt ongetwijfeld genoeg in huis om die baan goed te kunnen doen.
In totaal denk ik trouwens dat Facebook erger is dan Sanoma wat betreft persoonlijke gegevens. Als daar alle gegevens uitlekken zorgt dat denk ik voor meer problemen dan roddelnde Angels.
Ik moest ook nog even Isiss een geven. vervelend dat jij aan je baan twijfelt, maar niet doen hoor. Jij hebt ongetwijfeld genoeg in huis om die baan goed te kunnen doen.
zaterdag 2 oktober 2010 om 09:50
Maakt iedereen nu geen big deal van dat hele privacy gedoe? weet je HOEVEEL mensen hier schrijven?! En dit is niet lullig bedoelt maar wie wil in vredesnaam van jou weten Margh wanneer je naar je breiclubje gaat? Als je nu miljonair was of iets heel interessants had voor internet.. Maar we zijn gewoon een clubje meiden die schrijven over het wel en wee van een LDR, kapsels, nagels, heel af en toe werkperikelen and that's it. Is dat nu écht voor iemand interessant? Daar geloof ik namelijk geen bal van. We doen het niet met 3 tegelijk terwijl we liegen, wij zijn echt voor niemand interessant. Daarnaast, als je écht iemand wil traceren en je hebt er kwade bedoelingen mee dan lukt dat wel en daar heb je echt geen forum voor nodig...
Dat is weer even mijn bedrage voor vandaag
Dat is weer even mijn bedrage voor vandaag
zaterdag 2 oktober 2010 om 10:42
Misschien gaat het ook om de 'schijnveiligheid" van de annonimiteit. Je post hier onder een nick met de schijn van anonimiteit, en je bent anoniem mits je je niet je hele leven op het forum gooit. Maar nu de angels blijken te roddelen, komt het besef dat het forum gewoon niet zo anoniem is als iedereen denkt. En denk dat daar de kern van de rel zit, maar goed, dat is ook maar een van de vele visies.
Es/marg ik heb jullie een vriendenverzoekje via fb gestuurd...
Es/marg ik heb jullie een vriendenverzoekje via fb gestuurd...
zaterdag 2 oktober 2010 om 11:18
Nemo, ik weet van meerdere forummers die hier een soort stalker gehad hebben die ook van viva kwam en die forummers waren écht niet interessanter dan jij of ik. Dat is nou juist het freaky aan zulke dingen vind ik, en door te posten op viva plaats je jezelf wel degelijk in de kijker. Iemand kan door álles getriggerd worden in je posts. Oh, zij gaat naar Antwerpen op school, daar kom ik ook regelmatig voor mijn werk, het zou wel grappig zijn als we elkaar soms tegenkomen zonder dat te weten, ben wel benieuwd wie het is, wat kan ik nog meer van haar te weten komen? Van jou is dat zo uit mijn hoofd (van wat je hier zelf neergezet hebt) al je studie, je vooropleiding, je woonplaats (kwam de Koningin er niet eens?), het ziekenhuis waar je moeder behandeld wordt, bepaalde details over haar ziekte, met hoeveel jullie zijn thuis (die mensen uit jouw gezin zijn dus wellicht ook gemakkelijk op te sporen dankzij dit), dat je een partner hebt met x kinderen die nog niet gescheiden is en je hebt leren kennen in de kroeg, enzovoort enzovoort enzovoort.
En dat zijn dan maar de dingen die ik uit mijn hoofd zeker weet die jij hier gepost hebt. Wie weet wat een gek die dagen de tijd heeft nog meer vindt als hij op jouw loepje drukt. Dan is je hyves en je fb snel gevonden, misschien staat er nog wel meer info elders op internet.
En dit is niet lullig bedoeld, maar het feit dat er hoogstwaarschijnlijk 99% van de mensen totaal niet geïnteresseerd is in ons, vind ik een naïef argument. Er hoeft immers maar één gek tussen te zitten. Dit is trouwens dezelfde reden dat ik ook tegen het elektronisch patiëntendossier ben, om maar wat te noemen.
En dat zijn dan maar de dingen die ik uit mijn hoofd zeker weet die jij hier gepost hebt. Wie weet wat een gek die dagen de tijd heeft nog meer vindt als hij op jouw loepje drukt. Dan is je hyves en je fb snel gevonden, misschien staat er nog wel meer info elders op internet.
En dit is niet lullig bedoeld, maar het feit dat er hoogstwaarschijnlijk 99% van de mensen totaal niet geïnteresseerd is in ons, vind ik een naïef argument. Er hoeft immers maar één gek tussen te zitten. Dit is trouwens dezelfde reden dat ik ook tegen het elektronisch patiëntendossier ben, om maar wat te noemen.
zaterdag 2 oktober 2010 om 11:20
zaterdag 2 oktober 2010 om 13:36
Zo, wat een dag al! Gisteren 24 uur op waarvan 17 gewerkt. Daarna 4,5 uur geslapen, daarna boodschappen doen, uur met de honden naar t bos, was in de machine, halve huis gepoetst en nu dan tijd voor ontbijt, viva en veel sterke koffie.
Ik hoopte hier even wat goeie beautytips mee te pakken, maar dan gaat t opeens over LDR en privacy!
Kym ik kan je niet adviseren want ik ken je verhaal niet en ik heb niet veel ervaring met LDR en nul ervaring met emigratie.
Maar mijn gut feeling zegt: je moet doen waar je gelukkig van wordt. Misschien werkt deze relatie op deze manier niet. Dan is dat misschien nu bijna nog moeilijker om te zeggen omdat jullie er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken om bij elkaar te zijn. Maar ik denk dat je wel eerlijk moet toegeven wanneer dit een situatie is waar jij niet blij van wordt, helemaal als het er niet naar uit ziet dat dat gaat veranderen.
Dus als je gevoel niet gaat veranderen, misschien moet de situatie dan veranderen.
Nou, voor zover weer mijn filosofie op de zaterdagochtend.
Ik hoopte hier even wat goeie beautytips mee te pakken, maar dan gaat t opeens over LDR en privacy!
Kym ik kan je niet adviseren want ik ken je verhaal niet en ik heb niet veel ervaring met LDR en nul ervaring met emigratie.
Maar mijn gut feeling zegt: je moet doen waar je gelukkig van wordt. Misschien werkt deze relatie op deze manier niet. Dan is dat misschien nu bijna nog moeilijker om te zeggen omdat jullie er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken om bij elkaar te zijn. Maar ik denk dat je wel eerlijk moet toegeven wanneer dit een situatie is waar jij niet blij van wordt, helemaal als het er niet naar uit ziet dat dat gaat veranderen.
Dus als je gevoel niet gaat veranderen, misschien moet de situatie dan veranderen.
Nou, voor zover weer mijn filosofie op de zaterdagochtend.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 2 oktober 2010 om 14:43
Jezus, 24 uur wakker waarvan 17 gewerkt!!!!!
ik heb ook gepoetst, de wasmachine helemaal uit elkaar gehaald en gepoetst, er ook achter en onder, de diepvries ontdooit, de koelkast gepoetst, ook er achter en onder, bovenop alle keukenkastjes, drie wassen gedaan en vind het weer even genoeg voor vandaag
Zit nu met de benen omhoog honger te krijgen van het eten van de buren. Ik ruik dat het schaal- en schelpdieren zijn, garnalen of inktvis, daar hou ik helemaal niet van, maar het ruikt ZO lekker.
ik heb ook gepoetst, de wasmachine helemaal uit elkaar gehaald en gepoetst, er ook achter en onder, de diepvries ontdooit, de koelkast gepoetst, ook er achter en onder, bovenop alle keukenkastjes, drie wassen gedaan en vind het weer even genoeg voor vandaag
Zit nu met de benen omhoog honger te krijgen van het eten van de buren. Ik ruik dat het schaal- en schelpdieren zijn, garnalen of inktvis, daar hou ik helemaal niet van, maar het ruikt ZO lekker.
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:24
Nouja, alleen de losse onderdelen dan he!!!!! Dus het filter eruit, het klepje aan de voorkant natuurlijk er af want anders kan ik niet bij het filter, en het wasmiddelbakje, meer losse onderdelen heb ik niet. Verder gewoon the usual, deurtje, voorkant, bovenkant ed. poetsen en er onder en er achter (dat laatste doe ik nooit want dan moet ik hem helemaal van zijn plaats af trekken).
Toen ik daarna een wasje draaide met azijn bleek trouwens de waterslang losgekomen te zijn dus dat was ook nog even een waterballet!!!!! Maar alles is goedgekomen hahaha.
Ik ben bezig met herfst-schoonmaak. Elke dag doe ik iets helemaal van boven tot onder en dan hoef ik me tot de lente nergens meer druk over te maken.
Toen ik daarna een wasje draaide met azijn bleek trouwens de waterslang losgekomen te zijn dus dat was ook nog even een waterballet!!!!! Maar alles is goedgekomen hahaha.
Ik ben bezig met herfst-schoonmaak. Elke dag doe ik iets helemaal van boven tot onder en dan hoef ik me tot de lente nergens meer druk over te maken.
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:28
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:28
Nu ben ik trouwens met iets veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukers bezig: roomborstplaat maken. Ik weet dat het nog lang geen tijd daarvoor is (hier is het zelfs nog 25 graden en ik zit in minijurkje zonder mouwen en met open rug) maar ik kreeg er zó'n zin in ineens, en dat is nou het lekkere van je eigen huishouden runnen he, krijg je er zin in, maak je het en eet je het in één keer op!
Het is trouwens één al sweetness in mijn leven op het moment
Het is trouwens één al sweetness in mijn leven op het moment
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:32
Ik maak het alleen schoon als ik er aan denk hoor, maar dan vind ik wel altijd een beetje plakkerig stof op het deurtje. Op de voorkant zitten soms tranen van wasmiddel enzo dus dat maak ik dan schoon als ik het zie. Mijn wasmachine staat trouwens ook in de keuken dat scheelt waarschijnlijk veel.
Ik vind poetsen wel leuk, alleen aan opruimen heb ik een enorme hekel!!! Sommige dingen moet toch regelmatig gebeuren zoals ramen en rolluiken wassen, vriezer ontdooien, gordijnen wassen, van garderobe wisselen en kast schoonmaken van binnen, etc. Maar dat hoeft dan weer niet zo vaak dat het echt in mijn systeem zit. Ik vind voor de winter begint en voor de zomer begint wel handige reminders om al die dingen dan te doen. Maar ik doe maar één ding per dag als ik die dag verder niets anders heb, dus ik kan er gerust twee of drie weken over doen.
Ik vind poetsen wel leuk, alleen aan opruimen heb ik een enorme hekel!!! Sommige dingen moet toch regelmatig gebeuren zoals ramen en rolluiken wassen, vriezer ontdooien, gordijnen wassen, van garderobe wisselen en kast schoonmaken van binnen, etc. Maar dat hoeft dan weer niet zo vaak dat het echt in mijn systeem zit. Ik vind voor de winter begint en voor de zomer begint wel handige reminders om al die dingen dan te doen. Maar ik doe maar één ding per dag als ik die dag verder niets anders heb, dus ik kan er gerust twee of drie weken over doen.
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:36
Oh ik voel me nu echt een vreselijke slons bij jou vergeleken!
Helemaal om wat ik nu ga schrijven (toch ook grinnik om mezelf, hoewel t ergens wel een tikje sneu is). Vanwege financiële misère werk ik dus nu een avond per week extra, achter de bar. Had gisteren een rokje aan dat zo kort was dat ik vandaag boodschappen voor de hele week kon doen van alleen de fooi. Ben dus echt losgegaan bij de groenteboer en moest daar echt om lachen. 't Wordt veel en lekker koken deze week vanwege aangeschoten mannen gister, hahaha.
Helemaal om wat ik nu ga schrijven (toch ook grinnik om mezelf, hoewel t ergens wel een tikje sneu is). Vanwege financiële misère werk ik dus nu een avond per week extra, achter de bar. Had gisteren een rokje aan dat zo kort was dat ik vandaag boodschappen voor de hele week kon doen van alleen de fooi. Ben dus echt losgegaan bij de groenteboer en moest daar echt om lachen. 't Wordt veel en lekker koken deze week vanwege aangeschoten mannen gister, hahaha.
zaterdag 2 oktober 2010 om 15:38
De dingen die jij noemt als regelmatig doe ik echt niet regelmatig. Ja, iedere verhuizing,dan doe ik ze.
Maar jij bent toch helemaal niet zo lang geleden daar komen wonen? Vind je het echt nu dan alweer nodig om dat soort klusjes te doen?
Tjee, ik denk daar echt anders over. Ik kan prima leven met een schmutzig raam.
Maar jij bent toch helemaal niet zo lang geleden daar komen wonen? Vind je het echt nu dan alweer nodig om dat soort klusjes te doen?
Tjee, ik denk daar echt anders over. Ik kan prima leven met een schmutzig raam.