Leeftijdsverschil
vrijdag 13 april 2018 om 22:45
Hi,
Pas heb ik een leuke jongen ontmoet. En ik voel me echt fijn als ik bij hem ben. Ook zijn we al een paar x uitgegaan en het was superleuk allemaal. Nou is het dat ik 17 ben en hij 23.
Dit vind ik aan de ene kant niet echt erg, maar het scheelt toch best wat. Sommige verklaren mij voor gek en vinden dat het echt niet kan omdat hij veel ouder is.
Wat vinden jullie? Is dit echt een gek idee of?
Pas heb ik een leuke jongen ontmoet. En ik voel me echt fijn als ik bij hem ben. Ook zijn we al een paar x uitgegaan en het was superleuk allemaal. Nou is het dat ik 17 ben en hij 23.
Dit vind ik aan de ene kant niet echt erg, maar het scheelt toch best wat. Sommige verklaren mij voor gek en vinden dat het echt niet kan omdat hij veel ouder is.
Wat vinden jullie? Is dit echt een gek idee of?
zaterdag 14 april 2018 om 11:16
Droom lekker verder. Je kent vast niet veel mensen van die leeftijd. Ik zie mensen van 25 die minder volwassen zijn dan een aantal 17 of 18 jarigen hoor.
Ik heb werkelijk in die 28 jaar nooit iets van het verschil gemerkt. Ook niet in het begin.
zaterdag 14 april 2018 om 11:27
vrijdag 20 april 2018 om 15:49
Leeftijd moet in principe gewoon kunnen, alleen zou ik (24, bijna 25) er toch liever niet aan beginnen. Een dame van 17 (of net 18) zou theoretisch nu in haar laatste jaar Havo kunnen zitten, zelf heb ik al een opleiding achter de rug en werk momenteel al 3 jaar fulltime. De levensfase is totaal verschillend en zal binnen 4-6 jaar dus niet op hetzelfde niveau komen. Er zijn legio voorbeelden waar het wel goed gaat (o.a. een van mijn beste vrienden) maar het blijft wel iets waar je rekening mee moet blijven houden m.b.t. behoeften.