Leeftijdsverschil

13-04-2018 22:45 30 berichten
Hi,

Pas heb ik een leuke jongen ontmoet. En ik voel me echt fijn als ik bij hem ben. Ook zijn we al een paar x uitgegaan en het was superleuk allemaal. Nou is het dat ik 17 ben en hij 23.
Dit vind ik aan de ene kant niet echt erg, maar het scheelt toch best wat. Sommige verklaren mij voor gek en vinden dat het echt niet kan omdat hij veel ouder is.

Wat vinden jullie? Is dit echt een gek idee of?
beetjegek schreef:
14-04-2018 10:42
Iemand van 23 is volwassen. Iemand van 17 niet.
Droom lekker verder. Je kent vast niet veel mensen van die leeftijd. Ik zie mensen van 25 die minder volwassen zijn dan een aantal 17 of 18 jarigen hoor.
Ik heb werkelijk in die 28 jaar nooit iets van het verschil gemerkt. Ook niet in het begin.
Ik vind dat echt geen bizar verschil. Jongens van 17 zijn vaak nog lang niet volwassen. Sommige worden het nooit... grapje he.
Lekker van genieten, zolang hij geen dingen tegen je zin in doet: seks etc.
quattro35 schreef:
13-04-2018 22:49
Geniet er van zo lang het duurt en jullie het beiden erg leuk vinden!
Je kunt plannen wat je wilt, soms loopt je leven toch anders

Is het voor nu wat jullie zoeken, prima, haal er uit wat er in zit qua positieve en goede dingen!
Dit.
Alle reacties Link kopieren
17 en 23 moet gewoon kunnen hoor. Als hij nou 54 was dan was het een ander verhaal geweest ;)
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd moet in principe gewoon kunnen, alleen zou ik (24, bijna 25) er toch liever niet aan beginnen. Een dame van 17 (of net 18) zou theoretisch nu in haar laatste jaar Havo kunnen zitten, zelf heb ik al een opleiding achter de rug en werk momenteel al 3 jaar fulltime. De levensfase is totaal verschillend en zal binnen 4-6 jaar dus niet op hetzelfde niveau komen. Er zijn legio voorbeelden waar het wel goed gaat (o.a. een van mijn beste vrienden) maar het blijft wel iets waar je rekening mee moet blijven houden m.b.t. behoeften.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven