Lekker cliché: Valentijn
maandag 13 februari 2012 om 19:36
Hallo dames.
Even een heerlijk cliché onderwerp...
Morgen Valentijn. Ik hou persoonlijk niet de commerciële dingen rondom Valentijn en roep altijd het hardst dat ik er niet aan doen.
Maar morgen wil ik manlief toch eens verrassen
Alleen.. Ik zou niet zo goed weten hoe : p
Ik wil -net als iedereen- iets anders dan anders...
Dus geen dineetje, bloemen, huis volzetten met kaarsjes oid...
Heeft er iemand nog leuke, originele, misschien ietwat ludieke ideeën?
( ik ga morgenochtend trouwens ( als ik het durf) een zwangerschapstest doen. We zijn er nog niet officieel mee 'bezig' maar ik heb zo'n raar voorgevoel. Als die positief is heb ik denk ik wel een origineel 'cadeau' haha)
Even een heerlijk cliché onderwerp...
Morgen Valentijn. Ik hou persoonlijk niet de commerciële dingen rondom Valentijn en roep altijd het hardst dat ik er niet aan doen.
Maar morgen wil ik manlief toch eens verrassen
Alleen.. Ik zou niet zo goed weten hoe : p
Ik wil -net als iedereen- iets anders dan anders...
Dus geen dineetje, bloemen, huis volzetten met kaarsjes oid...
Heeft er iemand nog leuke, originele, misschien ietwat ludieke ideeën?
( ik ga morgenochtend trouwens ( als ik het durf) een zwangerschapstest doen. We zijn er nog niet officieel mee 'bezig' maar ik heb zo'n raar voorgevoel. Als die positief is heb ik denk ik wel een origineel 'cadeau' haha)
maandag 13 februari 2012 om 19:39
maandag 13 februari 2012 om 20:10
quote:elninjoo schreef op 13 februari 2012 @ 20:02:
plan 'n romantische ballonvlucht met champagneontbijt (voor als het weer beter weer is)
Wat een lief idee, ik schrik bijna dat jij dit oppert EN!
Als de test negatief is, is het misschien een goede gelegenheid om te bespreken of jullie er echt voor gaan TO.
plan 'n romantische ballonvlucht met champagneontbijt (voor als het weer beter weer is)
Wat een lief idee, ik schrik bijna dat jij dit oppert EN!
Als de test negatief is, is het misschien een goede gelegenheid om te bespreken of jullie er echt voor gaan TO.
maandag 13 februari 2012 om 20:14
quote:ster89 schreef op 13 februari 2012 @ 19:39:
Ik zag daarstraks op de sekspijler (geloof ik) een durex-setje met massageolie/glijmiddel enzo voorbij komen. Vind ik eerlijk gezegd best leuk: niet te romantisch maar wel lekker intiem. En, mocht je test negatief zijn, een goede manier om er wel overtuigend voor te gaan dat is echt plakzooi, niet fijn. Massageolies zijn er in betere varianten, van Lush tot Kneipp.
Ik zag daarstraks op de sekspijler (geloof ik) een durex-setje met massageolie/glijmiddel enzo voorbij komen. Vind ik eerlijk gezegd best leuk: niet te romantisch maar wel lekker intiem. En, mocht je test negatief zijn, een goede manier om er wel overtuigend voor te gaan dat is echt plakzooi, niet fijn. Massageolies zijn er in betere varianten, van Lush tot Kneipp.