lengteproblemen

21-04-2008 12:41 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
hello allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren,

k had al 1,5 jaar een relatie een man die heel lief is en zorgzaam. het enige probleem is dat hij klein is. de laatste tijd heb ik hem aan familie en vrienden voorgesteld en alle reacties zijn ongeveer hetzelfde: hij is leuk maar wel heel klein. dat heeft me verschrikkelijk aan het twijfelen gezet dat ik nu zelf denk dat het echt geen gezicht is een man die klein is (1.63). Ik ben zelf erg klein(1.61).

Nou heb ik het vorig week uitgemaakt omdat ik gek werd van twijfels, ik dacht nergens meer aan dan zijn lengte, als ik op straat loop zit ik steeds te vergelijken met lengte en dat terwijl in het begin onze relatie niet echt een probleem was. Op dit moment zit ik weer te twijfelen of ik het wel had moeten uitmaken, hij is de liefste ooit, en ik weet dat ik nooit meer zo iemand vind die zoveel van me houd. Aan de andere kant vind ik het ook ontzettend jammer dat hij klein is. overal waar ik hem meeneemt noemen ze hem ''een kleine jongetje'' en dat kwest mij heel erg.

Op dit moment ben ik erg aan het twijfelen, moet ik hem laten gaan en verder gaan met mijn leven of moet ik me niet teveel bezighouden met wat andere mensen denken?
bedankt appelientje voor je reactie,

daar denk ik ook vaak over hoe het zou zijn als hij ietjes groter was geweest... maar ja!!!!

het punt is het ging al een tijdje niet goed en op een gegeven moment lette ik alleen maar nog op de negatieve kanten dus ook vooral naar zijn lengte, kun je nagaan. in ieder geval heb ik besloten om een tijdje rustig aan te doen en een beetje tijd aan mijzelf besteden. Ik wil een tijdje over nadenken of hij echt voor mij is, want ik wil hem ook niet aan't lijntje houden daarvoor hou ik teveel van hem. wie weet vinden we elkaar snel weer

( tenminste als hij me nog steeds wil). hihi
Doe een paar hakken aan en ga trots met hem winkelen, hij houd van jou en jij van hem! ... toch? En dat is waar een relatie om draait... toch?

Kan me niet voorstellen dat je hem hierom zou dumpen.

Hij heeft zelf ook vast al veeeel vaker gehoord dat ie klein is, maar dat hoort bij hem en heeft hij geaccepteerd, nu jij nog.

Ieder heeft zijn imperfecties en als dit zijn ergste is mag je je gelukkig prijzen. Heb je liever een kerel van 1.90 die je niet eens kan zoenen wanneer je dat wilt omdat hij zo lang is, zo 1 waarbij jij je immens klein en nietig voelt, misschien wel 1 die je slecht behandeld en vreemdgaat?

Een goede relatie is goud waard, all i'm saying.
En ik vind het ook wel raar dat je er nu pas over valt, als het een probleem was, waarom ben je er dan niet meteen op afgeknapt toen je hem leerde kennen?

Ik krijg het idee dat je om andere redenen twijfelt, misschien niet eens weet waarom, maar dat je het afschuift op zijn lengte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven