Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
dinsdag 27 augustus 2019 om 06:23
‘Een man die hetero is staat niet in een string op een boot of waar dan ook. Zelfs niet voor de gein.’
Well, guess again. Mijn oom is hartstikke hetero en draagt strings, op zijn boot en vaart ermee rond. Geen roze maar wel zwarte. Hij doet dit voor de lol. Om mensen te choqueren. Hij draagt ook hele korte jeans hotpants, al een jaar of 20. Ook ‘s winters.
Well, guess again. Mijn oom is hartstikke hetero en draagt strings, op zijn boot en vaart ermee rond. Geen roze maar wel zwarte. Hij doet dit voor de lol. Om mensen te choqueren. Hij draagt ook hele korte jeans hotpants, al een jaar of 20. Ook ‘s winters.
I told you walking was idiotic.
dinsdag 27 augustus 2019 om 07:01
Oh echt? Ik bedoel ik weet van m’n topic, de rest is me verder ontgaan
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
dinsdag 27 augustus 2019 om 07:04
dinsdag 27 augustus 2019 om 07:41
Is hij makelaar?ReginaMills schreef: ↑27-08-2019 06:23‘Een man die hetero is staat niet in een string op een boot of waar dan ook. Zelfs niet voor de gein.’
dinsdag 27 augustus 2019 om 07:43
dinsdag 27 augustus 2019 om 15:11
Huh, je meent t serieus?Hatchi schreef: ↑27-08-2019 05:05Een man die hetero is staat niet in een string op een boot of waar dan ook. Zelfs niet voor de gein. Een hetero man die open zou staan voor een vrouw zou deze foto’s al helemaal niet online zetten.
Deze leuke man is hoogstwaarschijnlijk niet geïnteresseerd in vrouwen. Maar hem uitnodigen voor een drankje kan altijd.
Sarcasme misschien?
dinsdag 27 augustus 2019 om 16:12
Dus alleen maar: "Het kan niet"?
Niet: "Volgende week ben je de eerste"?
Of: "Je kan contact opnemen met mijn collega: 06-89766775"?
dinsdag 27 augustus 2019 om 17:12
Nee, nu je het zo zegt is hij naast oneïnteresseerd in al het moois wat ik te bieden heb, ook nog onbeschoft en een luie werknemer.
Hij zegt het wel heel netjes.
dinsdag 27 augustus 2019 om 17:13
Je had je sletterige jurkje niet aan hè. Die man weet van niks.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 27 augustus 2019 om 17:40
MIJN sociale vaardigheden bedoel je? Beetje beschaafd spellen hoort daar ook bij. Me is persoonlijk voornaamwoord en geen bezittelijk. Je maakt deze fout steeds of is dat ook ironie?
(Iemand die anderen steeds de maat neemt, kan iets terug verwachten)
dinsdag 27 augustus 2019 om 18:03
ME is ME, dat heb ik hier juist geleerd. Bietje aanpassen aan je sociale omgeving is ook een teken van intelligentie. Ik vind dat er verdacht veel zure visgleuven in dit topic komen kijken terwijl ik dit altijd een gezellig soort topic vind, en het is nog wel mooi weer. KSSSST SCHEER JE WEG BELHAMEL.
dinsdag 27 augustus 2019 om 18:10
dinsdag 27 augustus 2019 om 22:23
Hatchi schreef: ↑27-08-2019 05:05Een man die hetero is staat niet in een string op een boot of waar dan ook. Zelfs niet voor de gein. Een hetero man die open zou staan voor een vrouw zou deze foto’s al helemaal niet online zetten.
Deze leuke man is hoogstwaarschijnlijk niet geïnteresseerd in vrouwen. Maar hem uitnodigen voor een drankje kan altijd. Wie weet heeft hij wel hele leuke hetero vrienden die wel wat in jou zien.
Wees wel duidelijk naar hem toe. Met die suffe berichten met nutteloze vragen schiet je niets op. Vraag wat je wilt vragen, alleen dan zal je een normale reactie ontvangen. Jouw zakelijke vragen kunnen alleen maar zakelijk beantwoord worden.
Ik ga helemaal stuk hier!
Mispoes!
dinsdag 27 augustus 2019 om 22:49
Ja ja. Ironie. SureMurrmurr schreef: ↑27-08-2019 18:03ME is ME, dat heb ik hier juist geleerd. Bietje aanpassen aan je sociale omgeving is ook een teken van intelligentie. Ik vind dat er verdacht veel zure visgleuven in dit topic komen kijken terwijl ik dit altijd een gezellig soort topic vind, en het is nog wel mooi weer. KSSSST SCHEER JE WEG BELHAMEL.
Van alle vivaatjes die ieder goedbedoeld nieuw topic de grond inboren, ben jij de zo ongeveer. ergste. Leedvermaak is je tweede naam. Op dat Elfje topic was je ronduit gemeen.
En nu ben ik opeens een zure gleuf? Haha
Je bent lief.
dinsdag 27 augustus 2019 om 22:54
Nou vind ik het echt niet meer leuk.Waterman26 schreef: ↑27-08-2019 22:49Ja ja. Ironie. Sure
Van alle vivaatjes die ieder goedbedoeld nieuw topic de grond inboren, ben jij de zo ongeveer. ergste. Leedvermaak is je tweede naam. Op dat Elfje topic was je ronduit gemeen.
En nu ben ik opeens een zure gleuf? Haha
Je bent lief.