Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Ik heb het Gordijnenvraagstuk voorgelegd maar hij reageerde heel zakelijk dat hij deze week vrij heeft en dus niet iets kan regelen met de bewoners. Hij vindt me vast niet leuk! :'(
Alle reacties Link kopieren
Crashed and burned, helaas.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij je wel leuk vindt maar dat-ie een vriendin heeft.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ja hallo daar koop ik natuurlijk niks voor. Misschien flirt ie niet met klanten uit principe, ethisch besef of geloofsovertuiging?
Murrmurr schreef:
26-08-2019 15:24
Ja hallo daar koop ik natuurlijk niks voor. Misschien flirt ie niet met klanten uit principe, ethisch besef of geloofsovertuiging?
Wil je nu echt weten of hij niets doet omdat hij gebonden is, het niet kan omdat je klant bent of alleen sowieso al omdat hij je gewoon niet leuk vindt?

Wat ga je winnen?
hahaha als je hem wil verleiden , dan vraag je toch niet zoiets duf als de maten van de ramen voor je gordijnen ofzo. Dan vraag je de hoogte van de slaapkamer om alvast de paal voor het paaldansen te laten maken ofzo :biggrin:
jesus ask the man out already!

Ga er niet omheen draaien met een gekke gordijnen vraag, als je hem fae2face ziet vraag je gewoon'Zin om iets te drinken? En als je een afwijzing hebt kun je lekker in je nieuwe huisje ijs vreten voor je leven
Karl_Marx schreef:
26-08-2019 15:49
jesus ask the man out already!

Ga er niet omheen draaien met een gekke gordijnen vraag, als je hem fae2face ziet vraag je gewoon'Zin om iets te drinken? En als je een afwijzing hebt kun je lekker in je nieuwe huisje ijs vreten voor je leven
Nou zo erg is het ook weer niet. Ik stuur wel een berichtje als we klaar zijn met zakelijke dingen of ik doe het f2f als daar gelegenheid voor is. Misschien waren de gordijnen ook wat te subtiel.
Murrmurr schreef:
26-08-2019 15:53
Nou zo erg is het ook weer niet. Ik stuur wel een berichtje als we klaar zijn met zakelijke dingen of ik doe het f2f als daar gelegenheid voor is. Misschien waren de gordijnen ook wat te subtiel.
Gedroeg je je verder als een ijskast dan in al jullie contacten?
Vanzai schreef:
26-08-2019 16:00
Gedroeg je je verder als een ijskast dan in al jullie contacten?
Nee hoor ik lachte om z'n grapjes maar heb ook niet heel erg lopen flirten toen ik m zag want me moeder was er ook bij.
Misschien moet je toch duidelijker tegen hem zijn.
Murrmurr schreef:
26-08-2019 15:02
Ik heb het Gordijnenvraagstuk voorgelegd maar hij reageerde heel zakelijk dat hij deze week vrij heeft en dus niet iets kan regelen met de bewoners. Hij vindt me vast niet leuk! :'(

Wat een lul!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Murrmurr schreef:

Veel te subtiel dit. Mannen doen het daar niet zo goed op.

Ik zeg alle zakelijke dingen afronden en hem uitnodigen voor een drankje.
I told you walking was idiotic.
Murrmurr schreef:
Ja natuurlijk reageert hij zakelijk. Zou wel heel onprofessioneel en metoo-achtig zijn als hij bij zo'n zakelijke (!) vraag al meteen flirterig zou reageren.
Ik zou overigens niet weten hoe je dit via sms'jes van de grond moet krijgen, behalve dan als je hem mee uit zou vragen. Want dat is denk ik de enige vraag die hij juist gaat interpreteren.
Maar waarom zou je dat nu per sms doen als je het straks ook in het echt kan vragen? Dan kun je iig eerst nog wat flirten en aftasten of hij interesse heeft.
Murrmurr schreef:
25-08-2019 10:28
Dit begint echt een beetje belachelijk te worden. Ben je nou echt serieus een topic aan het verbieden omdat iemand anders ook iemand mee uit wilde vragen? Je hebt je punt nu wel gemaakt geloof ik. Ga maar even leuk buitenspelen (evt. onder begeleiding).
:HA:
Misschien kun je jouw eigen tips nog eens teruglezen uit een eerder topic waar jij als expert de TO van het nu ook nodige advies voorzag.
:idea:
Tvp !! Ik wil weten hoe het afloopt
Of deze teruglezen. Die was ook superspannend:
relaties/verhuurmakelaar-uit-vragen/lis ... ges/322981
ikBedoelHetGoed schreef:
26-08-2019 22:37
Misschien kun je jouw eigen tips nog eens teruglezen uit een eerder topic waar jij als expert de TO van het nu ook nodige advies voorzag.
:idea:
Oh bedoel je het topic van Elfje? Daar mogen we het niet meer over hebben!
Murrmurr schreef:
26-08-2019 22:53
Oh bedoel je het topic van Elfje? Daar mogen we het niet meer over hebben!
Jij mag jouw eigen tips heus wel teruglezen en zelf opvolgen.
:heart:
ikBedoelHetGoed schreef:
26-08-2019 22:58
Jij mag jouw eigen tips heus wel teruglezen en zelf opvolgen.
:heart:
Wat grappig dat jij dacht dat ik een expert was terwijl ik hier zelf geen ervaring mee heb. Hmm mijn tip was iets met een sletterig jurkje en een chocolade bol dacht ik, daar kan ik op zich wel wat mee!
Oriander schreef:
26-08-2019 22:49
Of deze teruglezen. Die was ook superspannend:
relaties/verhuurmakelaar-uit-vragen/lis ... ges/322981
Ja die was leuk! Maar hij bleek een beetje een cheeky bastard die Britse makelaar.
Joh, gewoon oldskool per ongeluk expres struikelend in zijn armen vallen.
ReginaMills schreef:
26-08-2019 16:40
Veel te subtiel dit. Mannen doen het daar niet zo goed op.

Ik zeg alle zakelijke dingen afronden en hem uitnodigen voor een drankje.
Jep. Meestal pikken ze dit soort subtiele hints niet op is mijn ervaring 😂
Murrmurr schreef:

Wat had je dan terug verwacht? "Ja ik meet de kozijnen, meet jij m'n fallus?"
Een man die hetero is staat niet in een string op een boot of waar dan ook. Zelfs niet voor de gein. Een hetero man die open zou staan voor een vrouw zou deze foto’s al helemaal niet online zetten.
Deze leuke man is hoogstwaarschijnlijk niet geïnteresseerd in vrouwen. Maar hem uitnodigen voor een drankje kan altijd. Wie weet heeft hij wel hele leuke hetero vrienden die wel wat in jou zien.
Wees wel duidelijk naar hem toe. Met die suffe berichten met nutteloze vragen schiet je niets op. Vraag wat je wilt vragen, alleen dan zal je een normale reactie ontvangen. Jouw zakelijke vragen kunnen alleen maar zakelijk beantwoord worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven