leuke man...nu de eerste stap..

02-01-2012 21:44 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...

al een tijdje single.27 jaar...en geen leuke man te zien.. zie ik hem dus bij de oliebollenkraam..Maar wat nu.. heb hem al een paar keer gezien..en vind hem best leuk..

Maar hoe pak je dat nou aan.. Ik zag hem vorig jaar ook al..want het is volgens mij van zijn familie, die oliebollenkraam.. maar dalijk is hij weer weg en komt hij pas in nov terug...

Dus.. wie heeft er tips...ik duf niet echt te vragen van he... zullen we wat gaan drinken... ook zo raar..

Ga van de week als hij er is maar is kijken of ik een oliebol kan kopen..bij hem.. al vind ik ze niet lekker :S

Maar ja moet toch wat..weet hoe de familie heet(als dat dan zijn familie is)..maar op facebook en hyves is hij ook niet te vinden..

iemand tips.. of heb je zelf ook zon situatie meegemaakt..??

zoo... iemand een idee..
een maand is erg ruim!!!!!
En....?
Volgende keer als je een oliebol haalt een briefje met je telefoonnummer, naam en één zin (een leuke dan he ) bij het geld geven. Geef bijvoorbeeld 5 euro en laat hem het wisselgeld houden (anders heb je kans dat je briefje terug komt ). Geef daarna een dikke vette knipoog en ga weer weg.

Of is dit tevel bouqetreeks?
quote:anouar schreef op 02 januari 2012 @ 22:23:

Oliebollenkramen (noem je die zo?) zijn in de rest van het jaar vaak kermisklanten heb ik me laten vertellen. Is dat wat?

Een paar jaar geleden kwam ik een oliebollenkraam tegen op Walibi Flevo.

Zit je in de zomervakantie op het terras met een oliebol.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Sh*t, dat gaat dan ook weer niet op dat verhaal. Kom je nooit van die oliebollenlucht af
Nee, je hebt twee opties:

- Er niks mee doen

- Of gewoon lekker brutaal hem mee uit vragen.

En ik weet uit ervaring hoe leuk mannen het vinden als jij diegene bent die het initiatief neemt. Zijn ze single en vinden ze jouw ook leuk dan draven ze velen malen harder.

Gewoon doen vivameid27! Ik gun je van harte een romantisch begin van het nieuwe jaar!
Je eerste zet is in ieder geval gezet.

Je hebt je laten zien
hoi!! Ik zou ook een briefje bij het betalen erbij doen...met je telefoonnummer erop!

Wie niet waagt wie niet wint inderdaad.

Wel origineel: een jongen ontmoeten bij de oliebollenkraam.

Gewoon doen, want anders is hij weer weg, en moet je wachten tot volgend jaar!
quote:elastiekje schreef op 04 januari 2012 @ 16:50:

Volgende keer als je een oliebol haalt een briefje met je telefoonnummer, naam en één zin (een leuke dan he ) bij het geld geven. Geef bijvoorbeeld 5 euro en laat hem het wisselgeld houden (anders heb je kans dat je briefje terug komt ). Geef daarna een dikke vette knipoog en ga weer weg.

Of is dit tevel bouqetreeks? Beetje wel denk ik, hahaha.

En dat wordt zo ook nog eens een belachelijk dure oliebol.
Je moet toch eerst met hem aan de praat komen. Misschien heeft hij al een vriendin? Maak een praatje en vraag waar ze hierna naartoe gaan? Weet je gelijk of hij dit werk het hele jaar doet? Als je een gesprek aangaat zal hem een keer meeuit vragen ook makkelijker zijn :-)
hoi.. ja een briefje is wel een optie.. al beetje raar.. vind ik..

reed net langs.. en zag hem staan kraam was leeg verder alleen 1 iemand..

Dus ik net op de fiets.. was hij al dicht :(

Maar goed.. dan weet ik dat ook weer dat hij om 7uur dicht is..

weet niet of ik een briefje durf te doen.. vind dat zo raar.. misschien eerst maar is een praatje... waar ze dan naartoe gaan of wat hij dan doet...de rest van het jaar
Een rum-rozijnenbol.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kermis en evenementen gedurende de resterende 9 maanden klopt inderdaad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
he dames.... na nog even rond neuzen op internet heb ik zijn zus gevonden op facebook... ik wist de achternaam.. maar nu nog ff vragen of het haar broer is ....of misschien wel vriend...haha ofzo..of neef.. kennis.. kan natuurlijk allemaal omdat ik zijn naam niet weet..
quote:legallyblonde schreef op 02 januari 2012 @ 21:50:

Koop een oliebol en maak een praatje..Koop twee oliebollen en geef hem er een. Gewoon een praatje beginnen. Vindt hij waarschijnlijk best leuk.
quote:Aubrey schreef op 02 januari 2012 @ 21:57:

Hm, mannen die de hele dag boven het vet staan ruiken niet lekker. Het vet zit in hun poriën. Ik weet niet hoe belangrijk jij geur vind....

Ach wat zou het. Een douchebeurt doet wonderen hoor. En als je echt verliefd bent ruik je dat niet eens.

Gewoon al je moed bijeen rapen meid en hem een bol aanbieden en praatje maken. Zeg dat je de oliebollen zo lekker vind en vraag wat hij de rest van het jaar doet. Is toch niet gek ofzo?

Hier in de stad staan op het moment 2 van die kramen. Ik heb geen idee wanneer ze weggaan. Maar op kermissen staan ze ook altijd.
ik ben heeel benieuwd hoe dit afloopt!

Laat je het horen vivameid?

Wel actie ondernemen hoor! Zou jammer zijn als je dit laat lopen!

Groetjes!
hoi ben ik weer... net weer ff langs geweest.. even een praatje gemaakt.. over het weer.. haha maar goed.. verder geen actie.. vind het echt zo stom om wat te zeggen..of te vragen..

Ik heb nog een mnd.. dus ga nog vaker langs.. komt vast wel een moment..dat hij ook iets vraagt.... en anders moet ik het toch een keer vragen..

Heb wel een medewerker van die kraam gevonden op facebook.. die kan ik natuurlijk een berichtje sturen.. of zou dat heel stom zijn??
Kun je hem niet iets vragen over de feestdagen? Of hij toen ook in zijn oliebollenkraam stond...of dat hij misschien iets anders leuks heeft gedaan. Met een beetje geluk kom je er dan ook achter of hij al een relatie heeft.

Verder kun je misschien vragen of hij uit de buurt komt. Als hij daar maar een paar maanden per jaar staat kun je misschien vragen waar hij verblijft. Mocht dat in een hotel of iets dergelijks zijn, dan kun je hem misschien vragen of hij dan een keer zin heeft om een drankje te drinken nu hij zo ver van huis is en niemand kent in de omgeving.

Ik fantaseer ook maar wat hoor, maar ik vind het wel een romantisch verhaal. Het zou toch zonde zijn als het door je vingers zou glippen uit angst voor een afwijzing. Je hoeft hem immers nooit meer te zien daarna, je hoeft het zelfs aan niemand te vertellen, behalve aan ons natuurlijk
Hoi.. ik ben eigenlijk niet zo bang voor een afwijzing..

ik weet niet wat het is.. maar krijg nu al buikpijn als ik eraan denk om dat te gaan doen..

Als ik al die vragen stel... lijkt het wel een kruisverhoor...of niet..

ik dacht ook altijd.. als ik een leuke man zie.. dan moet ik wat doen..want kom echt.. nooit leuke mannen tegen.. krijg vaak wel aandacht van mannen maar die mannen hebben niet iets.. voor mijn gevoel.. deze jongen viel mij wel op.. en dat heb ik niet vaak
Je hoeft het toch niet allemaal in vraagvorm te gieten? En het is natuurlijk ook een beetje de manier waarop je vragen stelt of je geïnteresseerd overkomt, of dat het op een kruisverhoor lijkt. Een leuk praatje is tweerichtingsverkeer, dus je kunt natuurlijk iets over je eigen feestdagen vertellen (dat jij en je familie heerlijk van zijn oliebollen gegeten hebben ofzo). Ik zie echt best veel aanknopingspunten om er een leuk gesprek van te maken hoor. Ik zou deze vragen bij wijze van spreken ook nog aan die man kunnen stellen zonder dat ik hem verder leuk vind. Een praatje aangaan is niet zo raar, dat is hij vast wel gewend als hij in die kraam staat.
ja dat is zo.. maar ik ga denk ik toch maar voor een briefje...ofzo..

mijn vriendin wilde ook al gaan en zeggen.. oh jij bent die leuke jongen waar mijn vriendin het over had.. ofzo..

nou ik weet niet hoor... pff.. nu is alles zo makkelijk met dat internet.. je kan gewoon een bericht sturen.. vroeger moest je wel iemand aanspreken.. dat doe ik eigenlijk nooit meer..

Als je het eng vindt, doe dan een briefje. Met je naam en nummer erop. Dat is juist stoer!

Hij kan er dan iets mee doen of niet. En anders zie je hem inderdaad toch nooit meer :-)

Zo maakt het juist ook wel spannend. Je hebt niets te verliezen toch?
nou... hij heeft een vriendin..:(

mijn zus vond dat ik maar is moest opschieten.. en is ff gaan informeren...
Jammer Wel stoer dat ze het heeft gevraagd & voor jou ook meer duidelijkheid...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven