leuke man...nu de eerste stap..

02-01-2012 21:44 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...

al een tijdje single.27 jaar...en geen leuke man te zien.. zie ik hem dus bij de oliebollenkraam..Maar wat nu.. heb hem al een paar keer gezien..en vind hem best leuk..

Maar hoe pak je dat nou aan.. Ik zag hem vorig jaar ook al..want het is volgens mij van zijn familie, die oliebollenkraam.. maar dalijk is hij weer weg en komt hij pas in nov terug...

Dus.. wie heeft er tips...ik duf niet echt te vragen van he... zullen we wat gaan drinken... ook zo raar..

Ga van de week als hij er is maar is kijken of ik een oliebol kan kopen..bij hem.. al vind ik ze niet lekker :S

Maar ja moet toch wat..weet hoe de familie heet(als dat dan zijn familie is)..maar op facebook en hyves is hij ook niet te vinden..

iemand tips.. of heb je zelf ook zon situatie meegemaakt..??

zoo... iemand een idee..
Gaan die kramen nu niet weg?

Volgende winter weer een kans!
Koop een oliebol en maak een praatje..
ja dat duurt nog zo lang... volgens mij blijft hij nog wel een mnd staan hier..
Ga naar hem toe en vraag nodig hem uit om gezellig een oliebol te gaan eten
Of vraag of hij druk is geweest de afgelopen weken met werken en of hij niet zin heeft in een avondje uit.....met jou.
Vind je een appelflap wel lekker ? :-)

Ik denk dat je toch moet proberen voor een drankje te gaan.

Wie niet waagt ...

En als dat niets wordt, heb je in feite toch verder niets te zoeken bij die kraam.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Nee dat is waar.. kom hem ook nooit tegen..want hij komt hier niet vandaan.. maar ja.. durf gewoon niet echt..haha
Hij werkt bij de oliebollenkraam, als ik het goed begrijp? Hebben ze geen website of zo, of telefoonnummer?
Of vraag wanneer hij pauze heeft....en of hij zin heeft om met je te lunchen. Kan jou het schelen, hij komt hier toch niet vandaan. Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Hm, mannen die de hele dag boven het vet staan ruiken niet lekker. Het vet zit in hun poriën. Ik weet niet hoe belangrijk jij geur vind....
Wel elke avond verse bollen bij de koffie
anders kun je bij het afreken een briefje erbij doen met je telnr en schrijf je wat erbij. dat een ideetje??
Nu krijg ik een visioen van zanger Rinus die gek is op het meisje van de oliebollenkraam... Je kunt ook zoals hij een liedje maken met clip en dit op YouTube zetten
quote:Aubrey schreef op 02 januari 2012 @ 21:57:

Hm, mannen die de hele dag boven het vet staan ruiken niet lekker. Het vet zit in hun poriën. Ik weet niet hoe belangrijk jij geur vind....

Maar vrees wel dat het de waarheid is inderdaad...
Mááááárrrr, bedacht ik me net, misschien helpt 'ie alleen maar mee in het hoogseizoen?

Heb je maar 3 maanden frituurlucht i.p.v. 12, dat scheelt wel een bak natuurlijk.
haha ja oke ruikt niet zo lekker.. maar weet zeker dat dit niet zijn fulltime baan is.. of anders is hij 9 mnd in het jaar vrij.. deze kraam staat hier 3 mnd ofzo..

Je een briefje erbij doen kan ook...zei mijn vriendin ook al.. maar ja vind ik ook beetje stom... volgende keer maar eerst een praatje maken...
quote:BrightEyes80 schreef op 02 januari 2012 @ 22:15:

Mááááárrrr, bedacht ik me net, misschien helpt 'ie alleen maar mee in het hoogseizoen?

Heb je maar 3 maanden frituurlucht i.p.v. 12, dat scheelt wel een bak natuurlijk.

Alle voorjaars-, zomer- en najaarsevenementen niet meegerekend.
ze hebben geen website.. wel een telefoon nr.. op internet via de telefoon gids..
Gewoon een praatje maken inderdaad, dat werkt het beste. Just do it! Succes.
Oliebollenkramers (noem je die zo?) zijn in de rest van het jaar vaak kermisklanten heb ik me laten vertellen. Is dat wat?
waarom wil je bellen dan?

Hem in een andere stad op gaan zoeken of zo?

Zou gewoon nu vaste klant worden (duurt echt niet lang meer), maakt hij ook sneller een praatje.
Bellen is al helemaal raar, zo van uhm hallo ik ben een meisje vrouw van 27 die uw zoon heel leuk vindt, die jongen van de oliebollenkraam... als je zijn vader aan de lijn krijgt.
Kan je nog beter langs gaan en een oliebol bestellen en de betreffende jongeman een compliment geven over zijn bakkunsten.
Ja bellen vind ik ook raar... nou ben net langs gelopen want moest even naar een winkel dus dacht loop even langs kijken of hij er is..

En ja hoor.. samen met zijn moeder...zijn vader..en nog iemand..

Dus op de terug weg bestelde ik maar even 1 oliebol.. zijn moeder stond bij de verkoop.. en hij stond achterin.. maar hij kwam wel gelijk naar voren om mij te helpen.. heb gelijk even geïnformeerd hoelang ze er nog staan.. dan weet ik hoelang ik nog heb.. haha nog 1 mnd..

Er stonden ook nog 4 andere klanten.. dus was beetje raar.. allemaal mannen.. wist ook even niks te zeggen op de vraag inpakken of gelijk opeten... nee eet het thuis wel op ook zo raar heel me gezicht onder de poedersuiker..en het waait zo hard dan hangt me haar er ook in..

Enige optie is vaste klant worden denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven