leuke man...nu de eerste stap..

02-01-2012 21:44 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...

al een tijdje single.27 jaar...en geen leuke man te zien.. zie ik hem dus bij de oliebollenkraam..Maar wat nu.. heb hem al een paar keer gezien..en vind hem best leuk..

Maar hoe pak je dat nou aan.. Ik zag hem vorig jaar ook al..want het is volgens mij van zijn familie, die oliebollenkraam.. maar dalijk is hij weer weg en komt hij pas in nov terug...

Dus.. wie heeft er tips...ik duf niet echt te vragen van he... zullen we wat gaan drinken... ook zo raar..

Ga van de week als hij er is maar is kijken of ik een oliebol kan kopen..bij hem.. al vind ik ze niet lekker :S

Maar ja moet toch wat..weet hoe de familie heet(als dat dan zijn familie is)..maar op facebook en hyves is hij ook niet te vinden..

iemand tips.. of heb je zelf ook zon situatie meegemaakt..??

zoo... iemand een idee..
Ah wat jammer!!

Wel fijn dat je zus het heeft gevraagd, zodat je nu duidelijkheid hebt. Maar kan mij voorstellen dat het voor nu eerst wel even een domper is!
http://www.youtube.com/watch?v=4R0FyucySDQ

Gezellig!!!
maar dat wil niet zeggen dat hij jou niet leuk vindt
nee klopt.. hij ging aan me zus vragen.. jullie wonen toch daar... ergens in de stad.. ze zei.. nee zij woont daar alleen.. en toen vroeg hij hoe oud ik was.. ,,,en hij zei dat hij me een hele knappe meid vond en als hij geen vriendin had hij zeker wat wilde drinken...

pff nou beetje jammer van die vriendin...
hhahah lach me dood... om dat filmpje ..dedeurkruk.. echt grappig..

maar ja.. we zien wel.. nu ga ik hem vast nog wel een keer zien want kom elke dag langs die kraam...op weg naar werk.. maar ja beetje raar dan.. me zus zei.. ja ze weet niks hoor.. dat ik dit vraag.. maar hij is ook niet achterlijk toch.. hij weet vast wel dat ik het weet..en dan .... moet eigenlijk nog wel een keer langs gaan..
Vivameid, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt!

Wel jammer hoor! Maar er lopen nog veel leuke jongens rond.

Wel leuke, stoere actie van je zus!

Groetjes!
hij vind je dus wel leuk en wie weet raak je nog eens aan de praat. Relaties gaan nog wel eens uit, he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven