Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
Murrmurr schreef:
25-06-2019 19:49
Afbeelding
NAILED IT

Ik wil iedereen bedanken die me geholpen heeft en mijn moeder die waarschijnlijk niet weet wat een gifje is maar altijd in me geloofd heeft (als in: dat ik besta) en natuurlijk elfje mijn bff.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
25-06-2019 19:50
NAILED IT

Ik wil iedereen bedanken die me geholpen heeft en mijn moeder die waarschijnlijk niet weet wat een gifje is maar altijd in me geloofd heeft (als in: dat ik besta) en natuurlijk elfje mijn bff.
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
25-06-2019 19:50
NAILED IT

Ik wil iedereen bedanken die me geholpen heeft en mijn moeder die waarschijnlijk niet weet wat een gifje is maar altijd in me geloofd heeft (als in: dat ik besta) en natuurlijk elfje mijn bff.
Ik vind je steeds leuker worden in dit topic :biggrin:
Murrmurr schreef:
25-06-2019 19:50
NAILED IT

Ik wil iedereen bedanken die me geholpen heeft en mijn moeder die waarschijnlijk niet weet wat een gifje is maar altijd in me geloofd heeft (als in: dat ik besta) en natuurlijk elfje mijn bff.

Ik wist wel dat je het kon!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
25-06-2019 19:30
Ja erg heh, ik noemde iemand in een ander topic Elfje :facepalm: :proud:
Fijn, gedeelde smart is halve smart.
SadButTrue999 schreef:
25-06-2019 00:59
Zou beter zijn; de eerste met een migraine-aanval -jij dus- heeft zich al gemeldt.. :(
Ik hoop dat je het van je af kan slapen of iets van Immigran in huis hebt.

Er is nu sprake van een sjiewawa van haar zus waar ze vandaag op moest passen, de hond van haar ouders heeft de Bossche bollen opgegeten en het OV is een ramp.
Ga maar weer lekker slapen met een koud washandje op je voorhoofd :daisy:
Ja, Imigran injecties zijn fantastisch in dit geval.

Honden die chocolade eten lijkt me niet gunstig, als in: daar kunnen ze aan doodgaan. :|
Murrmurr schreef:
25-06-2019 20:00
Afbeelding
:HA:
:rofl:
Abundance-of-Freedom schreef:
25-06-2019 20:03
Afbeelding
:applause: :applause: :applause:
..nog heel even kijken dacht ik; veel zal er niet geschreven zijn vandaag maar: :rofl: :rofl: :rofl:
Ik HOU van gifjes :heart: (nog even oefenen.. er ging iets mis toen ik het probeerde, en haast en warm enzo, sorry Abundance :-$ )

Maarrrr Murrmurr: de gifjes, gelukt!! Ik WIST dat je het kon; trots op jou!! :cheers: :thumbsup:

Wordt vervolgd: a.s. donderdag geen: 'yeah but no but yeah..' en ook geen: 'computer (of schilder) says no...'
Alles sal reg kom! :angel: :cheer2: :angel:
nachtvlinder1977 schreef:
25-06-2019 22:50
Ja, Imigran injecties zijn fantastisch in dit geval.

Honden die chocolade eten lijkt me niet gunstig, als in: daar kunnen ze aan doodgaan. :|
Hoop dat de migraine over is en jij je weer helemaal lekker voelt! :rose:

Ooit ook een hond een halve chocoladeletter uit zijn bakkes gehaald; terwijl ik de da belde kotste hij het al uit. Precies op het 2 dagen oude lichte, hoogpolige kleed. Hartverwarmend! @(
Gelukkig was er niks aan de hand. Eind goed, al goed.

Geldt ook voor dit topic; daar ga ik wel vanuit ;)
Afbeelding

Nou zeg, ik dacht nog één keer et voila! Done!! :yes:

Afbeelding

Trots!! :A: Dank lieve Abundance :bigkiss:
Goed gedaan SadButTrue!!

Afbeelding
Afbeelding
SadButTrue999 schreef:
26-06-2019 05:34
Wordt vervolgd: a.s. donderdag geen: 'yeah but no but yeah..' en ook geen: 'computer (of schilder) says no...'
Alles sal reg kom! :angel: :cheer2: :angel:

Morgen is het zover!! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Pfff, gelukkig weer een camping gevonden met gratis wifi, dus ik zei tegen mijn man dat hij maar lekker zijn eigen ding moest gaan doen, dat ik eerst moet kijken hoe het met ons Elfje is. Geen nieuws dus nog.. Heb ook tegen man gezegd dat we in ieder geval tot na donderdag hier blijven met die wifi. Dus Elfje ,ik ben er voor je, mocht je nog wat willen weten of delen :hyper: :hyper: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Elfje :love:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
25-06-2019 00:24
Doe je zo:

Afbeelding
Afbeelding


Even kijken of ik het nu ook kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
We’re all mad here
Geen tips meer nodig, ik zit er klaar voor :nerd:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
.
Lekker naaien morgen! (hoop ik voor je dan)
SadButTrue999 schreef:
26-06-2019 05:57
Hoop dat de migraine over is en jij je weer helemaal lekker voelt! :rose:

Ooit ook een hond een halve chocoladeletter uit zijn bakkes gehaald; terwijl ik de da belde kotste hij het al uit. Precies op het 2 dagen oude lichte, hoogpolige kleed. Hartverwarmend! @(
Gelukkig was er niks aan de hand. Eind goed, al goed.

Geldt ook voor dit topic; daar ga ik wel vanuit ;)
Ja, is weer over, maar dit weer is een trigger voor mij.

Wat betreft huisdieren die kotsen op tapijten. Waarom doen ze dat toch? Wij hebben overal gladde vloeren, maar hond kotste laatst op de deurmat. WAAROM??? :furious:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven